Ważne informacje o obecnej sytuacji
Drogi Kliencie,
Informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wkroczeniu w kolejny etap znoszenia ograniczeń związanych z COVID-19, z dniem 4 maja 2021 r. otworzyliśmy ponownie wszystkie nasze sklepy stacjonarne Tchibo. Szczegóły dotyczące bezpieczeństwa i zasad obwiązujących podczas zakupów w sklepach znajdziesz poniżej w sekcji Sklepy stacjonarne.
Na tej stronie przygotowaliśmy najważniejsze informacje związane z obecną sytuacją oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco, śledź tę stronę.
Niezmiennie nasz sklep internetowy tchibo.pl daje możliwość robienia zakupów online o każdej porze. Od 1 lutego bezpłatna dostawa będzie nadal możliwa dla zarejestrowanych posiadaczy TchiboCard lub w przypadku zamówień z odbiorem w wybranym sklepie stacjonarnym.
Na tej stronie przygotowaliśmy najważniejsze informacje związane z obecną sytuacją oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco, śledź tę stronę.
Niezmiennie nasz sklep internetowy tchibo.pl daje możliwość robienia zakupów online o każdej porze. Od 1 lutego bezpłatna dostawa będzie nadal możliwa dla zarejestrowanych posiadaczy TchiboCard lub w przypadku zamówień z odbiorem w wybranym sklepie stacjonarnym.
Sklepy stacjonarne Tchibo
Z dniem 4 maja 2021 r. otworzyliśmy wszystkie nasze sklepy stacjonarne Tchibo na terenie Polski. Adresy sklepów znajdziesz w zakładce Znajdź sklep.
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów jest naszym priorytetem, dlatego w sklepach stacjonarnych Tchibo stosujemy się do wszelkich zaleceń Ministra Zdrowia i wprowadzamy wyjątkowe zasady bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów, m. in.:
Nasi Doradcy są wyposażeni w maski, rękawiczki i przyłbice, a przy kasach znajdują się przezroczyste osłony ochronne. Nasze sklepy podlegają regularnej dezynfekcji, a przymierzalnie pozostają nieczynne.
Zachęcamy do korzystania z płynu do dezynfekcji i jednorazowych rękawiczek dostępnych przy wejściu. Noszenie masek jest oczywiście obowiązkowe.
Rekomendujemy dokonywanie płatności bezgotówkowo.
Napoje kawowe w naszych barach są serwowane wyłącznie na wynos.
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów jest naszym priorytetem, dlatego w sklepach stacjonarnych Tchibo stosujemy się do wszelkich zaleceń Ministra Zdrowia i wprowadzamy wyjątkowe zasady bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów, m. in.:
Nasi Doradcy są wyposażeni w maski, rękawiczki i przyłbice, a przy kasach znajdują się przezroczyste osłony ochronne. Nasze sklepy podlegają regularnej dezynfekcji, a przymierzalnie pozostają nieczynne.
Zachęcamy do korzystania z płynu do dezynfekcji i jednorazowych rękawiczek dostępnych przy wejściu. Noszenie masek jest oczywiście obowiązkowe.
Rekomendujemy dokonywanie płatności bezgotówkowo.
Napoje kawowe w naszych barach są serwowane wyłącznie na wynos.
Zamówienie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym
Od 4 maja wznawiamy możliwość składania zamówień w sklepie internetowym z odbiorem w sklepie stacjonarnym.
Zmiana adresu wysyłki
Zmiana adresu wysyłki nie jest możliwa bezpośrednio po dokonaniu zamówienia. Będzie ona możliwa dopiero po otrzymaniu e-maila/SMSa od firmy kurierskiej z potwierdzeniem otrzymania przez nią przesyłki. W celu zmiany adresu należy skontaktować się telefonicznie z kurierem.
Zmiana sposobu płatności
Istnieje możliwość zmiany sposobu płatności jedynie w przypadku, jeśli została wybrana przedpłata, w takiej sytuacji możliwa jest zmiana na płatność przy odbiorze lub płatność kartą kredytową. W tym celu należy się skontaktować telefonicznie z naszą infolinią.
Zasady bezpieczeństwa nadań i odbiorów przesyłek od DPD Polska
W związku z obecną sytuacją uległy zmianie zasady doręczania paczek przez współpracującą z nami firmę kurierską DPD. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z aktualnymi zasadami firmy DPD dotyczącymi bezpieczeństwa nadań i odbiorów przesyłek.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, zachęcamy do płatności bezgotówkowych. Kurier, który ma do doręczenia przesyłki za pobraniem posiada terminal do płatności kartą. Kurier ma prawo poprosić odbiorcę, by wyszedł po paczkę na zewnątrz. Doręczenie powinno odbywać się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności (przynajmniej 1 m odległości).
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, zachęcamy do płatności bezgotówkowych. Kurier, który ma do doręczenia przesyłki za pobraniem posiada terminal do płatności kartą. Kurier ma prawo poprosić odbiorcę, by wyszedł po paczkę na zewnątrz. Doręczenie powinno odbywać się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności (przynajmniej 1 m odległości).
Czas wysyłki
W obecnej chwili realizacja zamówienia internetowego trwa 4-8 dni roboczych.
Zwroty towaru
Termin zwrotu towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych w okresie krótszym niż 30 dni przed ich zamknięciem z powodu pandemii, czas na zwrot towaru zostaje przedłużony do 30 dni licząc od ponownego otwarcia sklepów. Poinformujemy Cię, kiedy zwrot do sklepów stacjonarnych będzie ponownie możliwy. Standardowo możesz odesłać nam paczkę pocztą na adres:
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Sadowa 8A, Lućmierz- Las
95-100 Zgierz
Polska
W międzyczasie zachęcamy do sprawdzania tej strony, naszych mediów społecznościowych lub zapisania się do naszego Newslettera, żeby być na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi informacjami.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Sadowa 8A, Lućmierz- Las
95-100 Zgierz
Polska
W międzyczasie zachęcamy do sprawdzania tej strony, naszych mediów społecznościowych lub zapisania się do naszego Newslettera, żeby być na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi informacjami.
Z myślą o naszych Klientach ♥
W Tchibo oferujemy szeroki wybór produktów do domu i ogrodu, a także modą odzież i sprytne akcesoria. Śledź na bieżąco najnowsze kolekcje odpowiadające obecnym trendom i przygotowane specjalnie z myślą o Tobie.