Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Gwarancja i zwroty

Reklamacja / Naprawa artykułu technicznego

Przykłady: ekspres do kawy Cafissimo, budzik, elektryczna szczoteczka do zębów

Pierwsze wskazówki, jak rozwiązać problem techniczny, znajdziesz w instrukcji obsługi.

Twój przedmiot jest uszkodzony lub uszkodzony?
Aby móc szybko Ci pomóc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

Telefon 801 080 016
(z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)
godz. 8:00 - 22:00
e-mail: service@tchibo.pl
W ramach gwarancji z przyjemnością sprawdzimy następujące opcje:
  • Naprawa
  • Zwrot lub wymiana
  • Zapewnienie części zamiennych
W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio - koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.
W terminie 30 dni po otrzymaniu paczki z zamówionymi produktami można odesłać produkty i otrzymać zwrot ich ceny, bądź też dokonać wymiany produktów. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu wystarczy odesłać produkty w odpowiednim czasie. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo.

Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce oraz podać w odpowiednim miejscu przyczynę odesłania. Proszę wykorzystać do odesłania paczki załączone do niej odpowiednie naklejki zwrotne. Jeśli zabraknie Państwu naklejek zwrotnych, prosimy o odesłanie produktów na następujący adres:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Dobra, ul. Wodna 38
95-010 Stryków
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie dopisana do Państwa konta.
Wszystkie produkty kupione w naszych sklepach oraz większość produktów kupionych na Tchibo.pl (wykluczenie dotyczy produktów wielkogabarytowych jak np. meble, bielizny, kosmetyków oraz produktów spożywczych, w tym kawy) możecie Państwo zwrócić w naszych sklepach (za wyłączeniem outletów czyli CH Designer Outlet w Warszawie, Ferio Wawer w Warszawie, Fashion Outlet we Wrocławiu, CH Klif w Gdyni, Galeria Futura Park w Krakowie i CH Serenada w Krakowie) w ciągu 30 dni. Nie ma możliwości zwrotu w sklepach stacjonarnych artykułów, które zostały dostarczone uszkodzone lub wadliwe. W takim wypadku niezbędny jest kontakt z infolinią.

Prosimy zwrócić uwagę, że do dokonania zwrotu artykułów zakupionych online niezbędne jest posiadanie wydrukowanego formularza zwrotu, który znajduje się w paczce z zamówieniem, a artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być oryginalnie zapakowane.
Z zastrzeżeniem, że dokument gwarancyjny został załączony bezpośrednio do Towaru i nie stanowi inaczej, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zwana w dalszej części niniejszego punktu XII „Gwarantem”, gwarantuje sprawne działanie Towaru oznaczonego logo gwarancyjnym umieszczonym na opakowaniu Towaru zgodnie z jego cechami użytkowymi, sprzedanego przez Gwaranta na rzecz Klienta (w dalszej części zwanego „Reklamującym”) za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl - w okresie gwarancji wskazanym w dokumencie gwarancyjnym załączonym do Towaru (okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju Towaru). Ujawnione w tym czasie niesprawne działanie Towaru, niezawinione przez jego użytkownika, będzie usuwane bezpłatnie poprzez dokonanie naprawy przez serwis gwarancyjny, a gdy naprawa nie będzie możliwa, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. wymieni wadliwy Towar na nowy. Towar zakupiony w inny sposób, niż opisany w zdaniu poprzedzającym, lub nieoznaczony stosownym logo gwarancyjnym na opakowaniu lub do którego nie został załączony dokument gwarancji, nie jest objęty ochroną gwarancyjną na podstawie niniejszego oświadczenia Gwaranta.
Jeśli masz pytania na temat reklamacji i naprawy większego sprzętu, zadzwoń pod numer który znajdziesz w instrukcji obsługi
Oferujemy Państwu gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu (patrz rysunek). Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Państwa koszt.

Potrzebujesz części zamiennej lub materiałów eksploatacyjnych?

  • Część zamienna: np. zbiornik na wodę ekspresu Cafissimo
  • Akcesoria: np. akumulator
  • Materiały eksploatacyjne: np. baterie
Chętnie sprawdzimy dostępnośc części zamiennych lub możliwość naprawy pogwarancyjnej (usługa płatna). Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Reklamacje artykułów wielkogabarytowych:

np. łóżka, meble itp..
Najszybciej pomoc uzyskać można u pracownika infolinii lub w sklepie stacjonarnym. Prosimy jednak pamiętać, że w sklepach stacjonarnych nie można zwracać produktów wielkogabarytowych
Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce oraz podać w odpowiednim miejscu przyczynę odesłania. Proszę wykorzystać do odesłania paczki załączone do niej odpowiednie naklejki zwrotne. Jeśli zabraknie Państwu naklejek zwrotnych, prosimy o odesłanie produktów na następujący adres:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Dobra, ul. Wodna 38
95-010 Stryków
Polska
W trakcie dwuletniego okresu gwarancyjnego

Kontakt z Obsługą Klienta - porady:

Posimy o przygotowanie następujących informacji przed rozmową telefoniczną:
  • Dowód zakupu
  • Numer klienta (jeśli możliwe)
Proszę przesłać następujące informacje za pośrednictwem poczty e-mail na adres service@tchibo.pl:
  • Dowód zakupu (skan lub wyraźne zdjęcie)
  • Numer klienta (jeśli możliwe)
  • Opis usterki
  • Zdjęcia (jeśli możliwe)
* W wypadku awarii ekspresu Cafissimo, prosimy o kontakt pod adresem cafissimo-service@tchibo.pl