Pomoc

Status dostawy

Informacje dotyczące statusu dostawy Twojego zamówienia, faktury oraz Twoje dane są dostępne na Moje Tchibo.
Przejdź do Moje Tchibo
Niestety zmiana lub anulowanie zamówienia jest niemożliwe - z przyczyn technicznych. Jeśli zamówiony artykuł nie pasuje lub Ci się nie podoba albo po prostu nie chcesz już swojego zamówienia - masz 30 dni na jego zwrot. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapraszamy do działu "Wymiana i zwroty". Ponadto istnieje możliwość odmowy przyjęcia przesyłki.
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 (czterech) do 8 (ośmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, jednakże Tchibo.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony towar w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia zamówienia. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Informacja o czasie dostawy zamówionego produktu zostanie podana podczas zamówienia online w koszyku. Jeśli podasz nam adres e-mailowy, wyślemy Ci dodatkowo potwierdzenie zamówienia, w którym podamy jeszcze raz termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Ci inne przydatne informacje związane z Twoim zamówieniem w sklepie internetowym Tchibo, np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu.