Ogólne Warunki Handlowe - obowiązujące od 03.09.2025
I. Podstawowe dane
Sklep internetowy Tchibo, działający pod adresem www.tchibo.pl oraz w aplikacji mobilnej Tchibo (zwany w dalszej części „Sklepem Tchibo.pl” bądź „Tchibo.pl”), za pośrednictwem którego sprzedawane są towary znajdujące się w jego ofercie przy wykorzystaniu Internetu (zwane w dalszej części „Towarem/ami”), prowadzony jest przez spółkę Tchibo Warszawa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000019739, której dokumentacja przechowywana jest przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 521-012-40-30, kapitał zakładowy w wysokości 51.231.000,00 PLN (zwaną w dalszej części „Tchibo Warszawa Sp. z o.o.”). Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane w dalszej części „Ogólnymi Warunkami Handlowymi”) określają zasady:
1.1. korzystania z portalu www.tchibo.pl a także korzystania z wszelkich aplikacji mobilnych Tchibo na smartfony czy inne urządzenie przenośne lub elektroniczne („aplikacje Tchibo”), w tym przeglądania zawartych tam treści;
1.2. świadczenia przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. za pośrednictwem strony pod adresem www.tchibo.pl lub aplikacji mobilnej Tchibo usługi Sklepu Tchibo.pl, obejmującej w szczególności możliwość korzystania ze Sklepu Tchibo.pl, składania zamówień na Towary dostępne w Sklepie Tchibo.pl, zawierania na odległość umów dotyczących Towarów pomiędzy Tchibo Warszawa Sp. z o.o. a jej klientami („Klienci”) w ramach Sklepu Tchibo.pl, w tym dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży za Towar, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji,
1.3. świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu indywidualnego cyfrowego konta Klienta w Sklepie Tchibo.pl, tworzonego przez niego w wyniku rejestracji w Sklepie Tchibo.pl („Konto” lub „Moje Tchibo”), pozwalającego m.in. na logowanie się tym samym loginem i hasłem do Sklepu Tchibo.pl, zarządzanie przez Klienta jego danymi osobowymi i zgodami marketingowymi (poprzez Panel Klienta), dzięki, któremu Klient zarejestrowany w Sklepie Tchibo.pl może składać zamówienia i korzystać z innych funkcjonalności Sklepu Tchibo.pl,
1.4. świadczenie usługi newsletter polegającej na kierowaniu do Klientów zapisanych na listę subskrybentów informacji handlowych i marketingowych, w tym informacji o Towarach, nowościach i aktualnych promocjach za pośrednictwem komunikacji e-mail (dalej, „Newsletter”), zgodnie z poniższymi zasadami:
1.4.1. Subskrypcja Newslettera jest dobrowolna i bezpłatna.
1.4.2. Aby zapisać się do Newslettera, użytkownik musi skorzystać z formularza zapisu do Newslettera na stronie pod adresem tchibo.pl/newsletter lub w aplikacji Tchibo. W tym formularzu należy podać adres e-mail, wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz kliknąć przycisk „Dołącz do nas”
1.4.3. Prawidłowe wypełnienie formularza zapisu, udzielenie ww. zgody i kliknięcie w przycisk „Dołącz do nas” spowoduje skierowanie na wskazany przez Klienta adres e-mail wiadomości elektronicznej z prośbą o potwierdzenie zapisu lub usunięcie maila w sytuacji, gdy wywołane zapytanie zostało wysłane omyłkowo.
1.4.4. Korespondencja ta zawiera aktywny link, po naciśnięciu którego Klient potwierdza zapis na Newsletter. Dopiero potwierdzenie zapisu powoduje dodanie do listy subskrybentów.
1.4.5. Rezygnacja z Newslettera jest możliwa w każdej chwili bez podawania przyczyny. Rezygnację można złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem aktywnego linku umieszczonego w stopce każdej wiadomości, oznaczonego jako „Wypisz się z Newslettera” lub podobnego zwrotu.
1.4.6. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do okresowego wstrzymania lub zakończenia świadczenia usługi Newslettera. O wstrzymaniu usługi Newslettera na minimum 2 miesiące lub zakończeniu świadczenia tej usługi Tchibo Warszawa sp. z o.o. poinformuje subskrybentów.
1.4.7. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych subskrybentów znajdują się w Polityce Prywatności.Tchibo Warszawa Sp. z o.o. świadczy też za pośrednictwem strony www.tchibo.pl oraz aplikacji mobilnej Tchibo usługi określone w odrębnych regulaminach, w szczególności:
2.1. usługę „Subskrypcja kawy”;
2.2. możliwość dołączenia i udziału w programach lojalnościowych i promocjach organizowanych przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o., w tym Program TchiboCard;
2.3. usługę ‘Click&Collect”, na zasadach opisanych w pkt VI niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych;W zakresie, w jakim niniejsze Ogólne Warunki Handlowe odnoszą się do usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, niniejsze Ogólne Warunki Handlowe są regulaminem, o którym mowa w art. 8 tej ustawy.
Za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl dopuszczalne jest złożenie zamówienia na Towar znajdujący się w ofercie Sklepu Tchibo.pl z opcją dostarczenia do wybranego przez Klienta miejsca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym do odbioru w sklepie stacjonarnym prowadzonym przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Lista sklepów stacjonarnych Tchibo Warszawa Sp. z o.o. umieszczona jest na www.tchibo.pl/service/storefinder (zwanych w dalszej części „Sklepami Stacjonarnymi”).
Umowa sprzedaży Towarów oferowanych za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. przyjęcia zamówienia Klienta. Do takiej sprzedaży stosuje się postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych.
Informacje na temat Towarów oraz ich ceny Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zamieszcza na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl. Prezentowane na stronie internetowej www.tchibo.pl lub aplikacji Tchibo informacje na temat Towarów oraz ich cen dotyczą wyłącznie Sklepu Tchibo.pl. Strony produktowe (karty produktów) zawierają w szczególności zdjęcia, opisy, treść i warunki gwarancji udzielanej na dany Towar (w przypadku, gdy Towar ten jest objęty gwarancją), Tchibo Warszawa Sp. z o.o. udostępnia Klientom także inne informacje, w szczególności dotyczące Towarów, w przypadku, gdy wymóg taki wynika z obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku, gdy Tchibo Warszawa Sp. z o.o. umożliwia dostęp do wystawionych przez konsumentów opinii o Towarach, Tchibo Warszawa Sp. z o.o informuje o tym czy i w jaki sposób zapewnia, aby publikowane opinie pochodziły od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.
Odpowiedzialnym za treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl jest Tchibo Warszawa Sp. z o.o., z którą można kontaktować się za pośrednictwem telefonu: 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora). , poczty elektronicznej (adres e-mail): service@tchibo.pl bądź formularza kontaktowego na stronie https://www.tchibo.pl/contact
Wykonawcą strony internetowej Sklepu Tchibo.pl jest hmmh multimediahaus AG z siedzibą w Bremen, Am Weser-Terminal 1, 28217 Bremen, Niemcy; podmiotem świadczącym usługi hostingowe jest Easynet GmbH z siedzibą w Hamburgu, Harburger Schlossstrasse 1, 21079 Hamburg, Niemcy.
Klientem dokonującym zakupu Towaru za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl zgodnie z pkt I.5 może być wyłącznie konsument, tj. osoba fizyczna, dokonująca nabycia Towaru w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową („Konsument”), a akceptując niniejsze Ogólne Warunki Handlowe Klient potwierdza, że zakup nie ma bezpośredniego związku z działalnością gospodarczą lub zawodową,
Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl zgodnie z pkt I.5 są:
1) Klient, o którym mowa w powyższym pkt I.10,
oraz
2) Tchibo Warszawa Sp. z o.o.Towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Złożone przez Klienta zamówienie zostanie przyjęte i zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie lub u dostawcy Tchibo Warszawa Sp. z o.o. W przypadku niedostępności Towarów, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl oraz w aplikacji Tchibo przy opisie danego Towaru, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl lub aplikacji Tchibo nie oznacza, że dany Towar jest na pewno dostępny. W przypadku niedostępności Towaru, przy opisie którego nie było stosownej informacji, i potwierdzenia przyjęcia zamówienia na Towar pomimo jego niedostępności, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo skontaktowania się z Klientem drogą poczty elektronicznej lub w inny dostępny sposób, celem uzgodnienia sposobu rozwiązania takiego problemu, w szczególności poprzez np. zaproponowanie Towaru zamiennego i modyfikację zamówienia, lub anulowanie zamówienia, z uwzględnieniem słusznego interesu konsumenta.
II. Sklep Tchibo.pl i Konto
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. jest usługodawcą świadczącym drogą elektroniczną usługę Sklepu Tchibo.pl na stronie www.tchibo.pl oraz w aplikacji Tchibo.
Usługa Sklepu Tchibo.pl obejmuje w szczególności:
2.1. umożliwienie Klientowi składania zamówień w Sklepie Tchibo.pl jako zarejestrowany lub niezarejestrowany Klient;
2.2. rejestrację w Sklepie Tchibo.pl w celu korzystania ze Sklepu Tchibo.pl jako zarejestrowany Klient,
2.3. prowadzenia Konta Klienta w Sklepie Tchibo.pl, umożliwiającego w szczególności zapisanie wybranej przez Klienta formy dostawy, sprawdzanie statusu i historii jego zamówień oraz łatwy dostęp do składania rezerwacji w ulubionym Sklepie Stacjonarnym Klienta, zarządzanie subskrypcjami.Do korzystania ze Sklepu Tchibo.pl, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Tchibo.pl oraz składania zamówień na Towary oraz założenia Konta, niezbędne jest:
1) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera, Safari;
2) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Klienta na stronie www.tchibo.pl lub w aplikacjach Tchibo treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, jak również naruszających zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje.
Reklamacje dotyczące świadczenia usługi Sklepu Tchibo.pl, w tym funkcjonowania strony www.tchibo.pl, aplikacji Tchibo, Konta, komentarzy, Newslettera lub zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych powinny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres service@tchibo.pl lub na adres siedziby Tchibo Warszawa Sp. z o.o wskazany w pkt I.1 niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. będzie rozpatrywać reklamacje, które zostały nadesłane drogą elektroniczną lub listowną na adresy wskazane w pkt 5 powyżej. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania reklamacji na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
Korzystanie ze strony www.tchibo.pl, aplikacji Tchibo oraz z usługi Sklepu Tchibo.pl, w tym rejestracja na stronie www.tchibo.pl oraz korzystanie z Konta jest nieodpłatne.
Przeglądanie asortymentu Sklepu Tchibo.pl nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu Tchibo.pl możliwe jest po zarejestrowaniu się albo bez rejestracji (jako tzw. gość): przez podanie danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia.
W celu rejestracji w Sklepie Tchibo.pl (założenia Konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres, e-mail oraz hasło, zaakceptować niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (lub ewentualnie inne regulaminy w razie korzystania z dodatkowych usług) oraz wyrazić wymagane zgody przez zaznaczenie odpowiednich opcji formularza rejestracyjnego. W formularzu rejestracyjnym, Klient może także wyrazić zgody nieobowiązkowe (marketingowe).
Po zarejestrowaniu się Klienta w Sklepie Tchibo.pl, Tchibo Warszawa Sp. z o.o na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej przesyła wiadomość z potwierdzeniem dokonania rejestracji Konta w Sklepie Tchibo.pl. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta umowy o świadczenie usługi Konta w Sklepie Tchibo.pl, o której mowa w punkcie II.2.2. Ogólnych Warunków Handlowych, na zasadach w nich określonych.
Po zarejestrowaniu Konta w Sklepie Tchibo.pl każdorazowe logowanie do Konta odbywa się przy użyciu loginu i hasła podanych w formularzu rejestracyjnym. Klient ma możliwość zmiany hasła, zarządzania swoimi danymi osobowymi i zgodami marketingowymi za pomocą ustawień w Panelu Klienta na swoim Koncie.
W celu usunięcia Konta Klienta ze Sklepu Tchibo.pl należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie Konta z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie Tchibo.pl na adres service@tchibo.pl. Konto można także usunąć po zalogowaniu do Konta, wybierając w zakładce „Mój Profil” opcję “Usuń Konto”, a następnie postępując zgodnie z kolejnymi krokami wyświetlającymi się, odpowiednio.
Konto w Sklepie Tchibo.pl jest prowadzone dla Klienta przez czas nieoznaczony, z zastrzeżeniem, że Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zablokowania Konta Klienta, który korzysta ze Sklepu Tchibo.pl, w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem oraz postanowieniami Ogólnych Warunków Handlowych.
III. Towar i jego cena
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zamieszcza wszelkie informacje dotyczące istotnych właściwości Towarów, w tym ich ceny na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl. przy opisie danego Towaru.
Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, co skutkuje realizacją zamówień według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Towaru. W przypadku ewentualnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia pomimo wyczerpania się zapasu, zastosowanie ma pkt I.13 zdanie trzecie.
W przypadku niedostępności Towarów (wyczerpania), Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Tchibo.pl lub aplikacji Tchibo przy opisie danego Towaru.
Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają jednak kosztów dostawy, które Tchibo Warszawa Sp. o.o. dodaje na koniec do ceny, którą ma zapłacić Klient. Informacje o kosztach dostawy są dostępne na stronie www.tchibo.pl lub w aplikacji Tchibo w zakładce „Dostawa” oraz w Koszyku, po złożeniu zamówienia.
Do danego zamówienia zastosowanie ma cena uwidoczniona w Sklepie Tchibo.pl w chwili jego złożenia.
W razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony (np. subskrypcji), Tchibo Warszawa Sp. z o.o. podaje łączną cenę obejmującą wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę - także łączne miesięczne płatności.
IV. Zawaracie umowy
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu Tchibo.pl (www.tchibo.pl) lub aplikację Tchibo po przejściu całej procedury składania zamówienia. Zamówienia mogą składać zarówno Klienci, którzy zarejestrowali się w Sklepie Tchibo.pl i posiadają aktywne Konto oraz Klienci, którzy nie dokonali rejestracji w Sklepie Tchibo.pl (zakup jako tzw. gość).
Zasady składania zamówień zostały opisane dodatkowo w dziale „Pomoc” pod hasłem „Zamówienia online w Tchibo.pl”. W zamówieniu Klient dokonuje, w szczególności:
2.1. wyboru zamawianych Towarów;
2.2. oznaczenia adresu dostarczenia;
2.3. wyboru formy płatności.Przed wysłaniem zamówienia na etapie 4 jego składania, oznaczonym jako „Sprawdź i zamów”, Klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych (np. imię, nazwisko, adres, forma płatności oraz asortyment i ilość zamówionych Towarów).
Klient składa Tchibo Warszawa Sp. z o.o. wiążącą ofertę nabycia Towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl (www.tchibo.pl) lub aplikacji Tchibo, tj. po zaakceptowaniu Ogólnych Warunków Handlowych oraz po potwierdzeniu, iż ofertę składa, jako konsument, poprzez kliknięcie w przycisk „Kupuję i płacę” - na etapie 4 składania zamówienia, oznaczonym jako „Sprawdź i zamów”.
Przyjęcie przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. złożonego zamówienia następuje z chwilą wysłania do Klienta maila z potwierdzeniem.
V. Potwierdzenie i zapis tekstu umowy
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia - zgodnie z pkt I.5. umowy sprzedaży Towaru w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia Towaru. Potwierdzenie zawierać będzie informacje wymagane przez obowiązujące przepisy, w tym w szczególności wszystkie istotne dane ze złożonego zamówienia, w tym dane identyfikujące Tchibo Warszawa Sp. z o.o., adres pod który Klient może składać reklamację, procedurę rozpatrywania reklamacji, cenę wraz z podatkiem, koszty przesyłki, sposób i termin zapłaty (wraz z kosztem związanym z wybranym sposobem zapłaty, jeśli Klient pokrywa ten koszt), sposób i termin dostarczenia Towaru, sposób i termin wykonania prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży, koszty zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy. Potwierdzenie zostanie przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mail’owy. Treść otrzymanego w tej formie potwierdzenia Klient może również wydrukować.
VI. Termin i sposób dostarczenia
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Klienta Towar do miejsca wybranego przez Klienta w terminie nieprzekraczającym 30 (trzydziestu) dni od dnia przyjęcia przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zamówienia złożonego przez Klienta zgodnie z pkt IV.2 ; względnie od momentu otrzymania przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry, jednakże Towar zwykle jest dostarczany w czasie około 3 (trzech) do 8 (ośmiu) dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia względnie od momentu otrzymania przez Tchibo 7 Warszawa Sp. z o.o. od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry. Szczegółowe informacje dotyczące terminu dostawy są również wyświetlane Klientowi na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl podczas składania zamówienia.
Przesłanie Towaru jest realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
W przypadku:
a) niedostarczenia zamówienia z powodu nieobecności Klienta w wybranym przez niego podczas składania zamówienia terminie i przedziale czasowym pod adresem dostawy lub z powodu podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawy;
b) nieodebrania przez Klienta zamówienia w punkcie odbioru w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania zamówienia,
-zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku, gdy Klient 3 (trzy) razy z rzędu nie odbierze Towaru prawidłowo dostarczonego przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. do sklepu stacjonarnego Tchibo lub innego miejsca wskazanego w zamówieniu (w przypadku zamówień z opcją płatności za pobraniem), Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ma prawo odmowy przyjęcia kolejnego zamówienia złożonego przez tego Klienta.Tchibo Warszawa Sp. z o.o. poinformuje Klienta, na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub na Koncie, o powodach zablokowania możliwości składania zamówień przez Klienta z powołaniem podstawy decyzji w niniejszych Ogólnych Warunkach Handlowych.
Blokada składania zamówień, o której mowa w pkt 4 powyżej zostaje ustanowiona na okres 3 miesięcy a, liczonych od dnia, w którym została ustanowiona. Po upływie tego okresu Klient może zdjąć blokadę poprzez zgłoszenie na infolinię (Tchibo Serwis). Blokada nie powoduje utraty jakichkolwiek benefitów, przywilejów lub innych danych zapisanych na Koncie Klienta lub przysługujących Klientowi w chwili ustanowienia blokady.
Usługa „Click&Collect” umożliwia Klientom składanie zamówień na Towary Tchibo za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl z odbiorem osobistym w wybranym sklepie stacjonarnym Tchibo.
Aby skorzystać z usługi „Click&Collect”, Klient składając zamówienie, przechodzi do punktu „Odbierz w wybranym sklepie Tchibo”, a następnie wybiera z listy sklep stacjonarny Tchibo, do którego chce, by Towary zostały dostarczone.
Po potwierdzeniu zamówienia zgodnie z zasadami opisanymi w pkt I.13 Ogólnych Warunków Handlowych, Towary zostaną dostarczone do wybranego sklepu stacjonarnego Tchibo.
O możliwości odbioru Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną (np. e-mail, SMS).
Płatność za zamówienie dokonywana jest przy odbiorze w sklepie, zgodnie z dostępnymi metodami płatności w danym sklepie.
Zamówienie można odebrać wyłącznie w sklepie Tchibo wybranym podczas składania zamówienia.
Klient zobowiązany jest odebrać zamówienie w ciągu 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o dostępności zamówienia.
W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
Przy odbiorze klient może zostać poproszony o podanie numeru zamówienia.
Reklamacje i zwroty dotyczące produktów zamówionych w ramach usługi „Click&Collect”, są realizowane zgodnie z ogólnymi zasadami opisanymi w regulaminie Sklepu Tchibo określonymi w pkt XIII niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych.
VII. Koszty przesyłki
Koszt dostawy/przesyłki Towarów zależy od wybranego sposobu dostawy, wartości brutto Zamówienia (bez kosztów dostawy i po uwzględnieniu naliczonych rabatów) oraz od terminu i przedziału czasowego dostawy. Koszt dostawy jest każdorazowo widoczny podczas składania Zamówienia oraz w jego podsumowaniu.
Szczegółowe informacje o kosztach dostawy/przesyłki Towarów dostępne są też na stronie: https://www.tchibo.pl/c/pomoc?question=128491
VIII. Zastrzeżenie własności towaru
Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
IX. Zasady płatności za towar
Z zastrzeżeniem pkt IX.1a poniżej, Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar:
1.1. płatność „za pobraniem”, to znaczy gotówką lub kartą płatniczą u kuriera przy odbiorze Towaru;
1.2. płatność przelewem na rachunek bankowy (przelew tradycyjny);
1.3. karta płatnicza;
1.4. płatność poprzez serwis PayPal;
1.5. płatność przez serwis PayPo (PayU);
1.6. płatność BLIK;
1.7. szybki przelew (PayU)
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wykluczenia w konkretnym przypadku określonej formy płatności, w szczególności ze względu na wysokość należności za zamówiony Towar, o czym Klient zostanie poinformowany przed przyjęciem zamówienia. 9 Akceptowanie sposobów zapłaty określonych w pkt.1.4-1.7. nie oznacza, że Tchibo Warszawa Sp. z o.o. świadczy usługi odnośnie do tych sposobów zapłaty – warunki świadczenia takich usług określa stosunek prawny pomiędzy Klientem a dostawcą usług płatniczych np. bankiem, instytucją płatniczą itp. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. jest możliwe z chwilą otrzymania przez nią od dostawcy usług płatniczych potwierdzenia poprawnego wykonania płatności.
1a. W przypadku gdy Klient jako miejsce dostarczenia Towaru wybrał Sklep Stacjonarny, Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar: 1a.1. płatność gotówką w wybranym Sklepie Stacjonarnym przy odbiorze Towaru;
1a.2. płatność kartą płatniczą w wybranym Sklepie Stacjonarnym przy odbiorze Towaru.Tchibo Warszawa Sp. z o.o. wyklucza możliwość regulowania płatności za zamówiony Towar poprzez przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty przez Klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w zdaniu poprzedzającym.
W zależności od dokonanego przez Klienta wyboru formy płatności:
3.1. w przypadku płatności „za pobraniem”, to znaczy gotówką lub kartą płatniczą u kuriera, bądź w przypadku płatności gotówką w wybranym Sklepie Stacjonarnym przy odbiorze Towaru, należność za Towar pobierana jest podczas dostarczenia Towaru, względnie podczas odbioru Towaru ze Sklepu Stacjonarnego;
3.2. w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, szybkim przelewem (PayU), płatności BLIK lub przez serwis PayPal, należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności;
3.3. w przypadku płatności kartą płatniczą, należność za Towar zostaje pobrana w momencie wysyłki przesyłki z Towarem do Klienta, względnie podczas odbioru Towaru ze Sklepu Stacjonarnego;
3.4. w przypadku płatności przez serwis PayPo (PayU), należność za Towar zostaje pobrana w późniejszym terminie, do 30 (trzydziestu) dni od daty złożenia zamówienia.W przypadku wyboru płatności „za pobraniem”, to znaczy gotówką lub kartą płatniczą u kuriera przy odbiorze Towaru, Klient wraz z zapłatą za Towar ponosi dodatkowy, zryczałtowany koszt związany z wyborem tego sposobu płatności, wynoszący 5,50 zł brutto. Dodatkowy, zryczałtowany koszt związany z wyborem sposobu płatności „za pobraniem”, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient ponosi także w przypadku, gdy Klient nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki.
X. Faktury
Faktury dokumentujące sprzedaż Towaru na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl z miejscem dostarczenia innym niż Sklep Stacjonarny będą przesyłane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. do Klienta w formie elektronicznej na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres poczty elektronicznej. W szczególnych przypadkach faktury korygujące będą przesyłane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. w formie papierowej na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres.
Ewentualne faktury korygujące do faktur, o których mowa w pkt X.1 będą przesyłane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. w formie elektronicznej na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Klient akceptując niniejsze Ogólne Warunki Handlowe wyraża zgodę na otrzymywanie faktur lub faktur korygujących w formie elektronicznej na wskazany przez siebie w zamówieniu adres poczty elektronicznej. W szczególnych przypadkach faktury korygujące będą przesyłane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. w formie papierowej na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres.
Faktury dokumentujące sprzedaż Towaru na rzecz Klienta z miejscem dostarczenia do Sklepu Stacjonarnego będą wystawiane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. w formie papierowej w Sklepie Stacjonarnym podczas odbioru Towaru, o ile Klient zgłosi takie żądanie w Sklepie Stacjonarnym.
XI. Ustawowe prawo odstapienia od umowy
Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zawartej za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl (tj. zrezygnować z Towaru zakupionego w Sklepie Tchibo.pl i zwrócić Towar bez podania przyczyny) w ciągu 14 (czternastu ) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach w terminie 14 (czternaście) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
W celu skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient powinien w wyznaczonym w pkt XI.1 terminie złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru i przesłać je na adres Tchibo Warszawa Sp. z o.o.: ul. Dziekońskiego 3,00-728 Warszawa;
albo
powiadomić Tchibo Warszawa Sp. z o.o. o odstąpieniu mailowo na adres e-mail: service@tchibo.pl bądź w inny sposób złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu.
Jeżeli Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres: service@tchibo.pl, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru Klient może także złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, jak również na formularzu odstąpienia od umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przy czym skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
Do zachowania terminu do odstąpienia o umowy sprzedaży Towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt XI.1 na wskazany powyżej adres lub adres e-mail.Z zastrzeżeniem pkt XI.3a poniżej, w przypadku skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient zobowiązany jest – poza przesłaniem 11 oświadczenia, o którym mowa w pkt XI.1.2 - zwrócić Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Towar na adres wskazany poniżej (umieszczając na przesyłce etykietę zwrotną):
Tchibo PL
DPD Polska Sp. z o.o.
Stefana 16
95-100 Rosanów
albo
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. dopuszcza także możliwość zwrotu Towaru poza produktami wielkogabarytowymi, spożywczymi, kosmetykami, biżuterią oraz bielizną – szczegóły w zakładce Pomoc) w dowolnym Sklepie Tchibo.pl na terenie Polski (z wyłączeniem outletów). W tym celu należy okazać dowód zakupu, np. fakturę dołączoną do przesyłki.
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Towaru na odpowiedni adres wskazany powyżej w pkt XI.3, jednakże nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Klient poinformował Tchibo Warszawa Sp. z o.o. o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu 14 (czternastu) dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru). Przesyłki wielkogabarytowe (np. meble) nienadające się do wysyłki pocztowej, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. może odebrać bezpośrednio od Klienta. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. prosi o uzgodnienie terminu odbioru bezpośrednio pod numerem telefonu: 801 080 016 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych wg. taryfy operatora).W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
Z zastrzeżeniem pkt XI.7 poniżej, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zobowiązana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zwrócić Klientowi uiszczoną przez Klienta cenę za Towar wraz z kosztami dostarczenia Towaru, jeśli zostały przez Klienta zapłacone (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany Tchibo Warszawa Sp. z o.o). Tchibo Warszawa Sp. z o.o. jest zobowiązana dokonać zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego Towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny Towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta.
O ile to możliwe, zwrotu Towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT, jeżeli została ona wystawiona na rzecz Klienta, a także w oryginalnym opakowaniu.
Dokumenty, pomocne dla dokonania zwrotu Towaru w trybie określonym w niniejszym punkcie (formularz oświadczenia o odstąpieniu), znajdują się w przesyłce Towaru.
Wszelkie pytania dotyczące realizacji ustawowego prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru należy kierować do centrum serwisowego Tchibo Warszawa Sp. z o.o.: e-mail’em na adres: service@tchibo.pl bądź dzwoniąc na Infolinię (Tchibo Serwis) o numerze: 0801 080 016 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest (i) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (ii) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, (iii) rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (iv) rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami.
Po upływie ustawowego terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru (tj. 14 dni od chwili doręczenia zakupionego Towaru), Klient ma prawo odstąp
XII. Umowne prawo odstąpienia od Umowy
Poza prawem Klienta będącego Konsumentem do odstąpienia od Umowy na mocy przepisów prawa, o którym mowa w pkt XI, Klient (niezależnie od tego, czy jest konsumentem czy też nie) ma prawo odstąpienia od Umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie.
Z zastrzeżeniem pkt XII. 3 i XII. 4 poniżej, do umownego prawa do odstąpienia przez Klienta stosuje się postanowienia pkt XI powyżej.
Umowne prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do Towarów, które są zwracane w tym samym nienaruszonym stanie. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu Towarów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot lub Towarów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane.
W przypadku, gdy zwrot Towarów jest realizowany w wydłużonym prawie na zwrot (po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie), Klient odsyłając Towar zobowiązany jest dodatkowo umieścić wewnątrz przesyłki formularz zwrotu w celach identyfikacyjnych.
XIII. Odpowiedzialność Tchibo Warszawa Sp. z o.o. (reklamacje)
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar zgodny z umową. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za brak zgodności zakupionego Towaru z umową na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, tj. w ustawie o prawach konsumenta. Jakiekolwiek postanowienie Ogólnych Warunków Handlowych nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów przewidzianych w 13 obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy Towar jest niezgodny z umową zgodnie z postanowieniami pkt XIII.3 i kolejne poniżej.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową wynikający z nieprawidłowego zamontowania lub uruchomienia Towaru, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. lub osobę trzecią, za którą Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową, istniejący w chwili dostarczenia Towaru Klientowi i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o., lub osoby działające w jej imieniu, jest dłuższy.
Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
Reklamacje dotyczące niezgodności z umową zakupionych Towarów załatwiane są zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności przepisami ustawy o prawach konsumenta.
Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje:
a) e-mail’em na adres: service@tchibo.pl;
b) na adres wskazany w pkt I.1. niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, tj. Tchibo Warszawa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa; z dopiskiem „Tchibo Warszawa Sp. z o.o. sklep internetowy - centrum serwisowe
c) poprzez pójście do Sklepu Tchibo.pl i złożenie reklamacji – przynosząc ze sobą wadliwy Towar
d) poprzez Infolinię (Tchibo Serwis) o numerze: 0801 080 016 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).Klient- udostępnia Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Towar podlegający naprawie lub wymianie. Tchibo Warszawa Sp. z o.o. odbiera od Klienta Towar na swój koszt. Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji są dostępne na stronie Sklepu Tchibo.pl w zakładce: „Reklamacje/części zamienne”. Klienci mogą także kierować pytania dotyczące przysługujących im praw i obowiązków związanych z reklamacjami, dzwoniąc na Infolinię (Tchibo Serwis) o numerze: 0801 080 016 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. reklamacji, o czym Klient zostanie powiadomiony za 14 pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Klienta albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Klienta.
O ile to możliwe, w przypadku, gdy Towar składa się z kilku pojedynczych elementów, przed odesłaniem należy przywrócić go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włożyć - do oryginalnego opakowania, a także dołączyć całą dokumentację, w szczególności - gwarancyjną i serwisową.
Skorzystanie przez Klienta z uprawnień przysługujących mu z tytułu niezgodności Towaru z umową nie ogranicza możliwości skorzystania z uprawnień opisanych w poniższym pkt XIII, o ile ujawnione przez Klienta wady Towaru podlegają ochronie gwarancyjnej.
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. ponosi także odpowiedzialność za brak zgodności usług cyfrowych w szczególności za prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Tchibo.pl oraz Konta. Zasady składania reklamacji w przypadku niezgodności usług świadczonych drogą elektroniczną w Sklepie Tchibo.pl z umową określa pkt II. 5 i II.6 niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych.
XIV. Gwarancja
W przypadku Towarów objętych gwarancją, Tchibo GmbH z siedzibą w Hamburgu lub podmiot trzeci będący producentem Towaru, zwany w dalszej części niniejszego punktu XIV „Gwarantem”, wydaje Klientowi wraz z Towarem dokument gwarancyjny utrwalony na papierze lub innym trwałym nośniku i udziela gwarancji na Towar. O ile dokument gwarancyjny nie stanowi inaczej, Gwarant gwarantuje sprawne działanie Towaru oznaczonego logo gwarancyjnym umieszczonym na opakowaniu Towaru zgodnie z jego cechami użytkowymi, sprzedanego przez Gwaranta na rzecz Klienta (w dalszej części zwanego „Reklamującym”) za pośrednictwem Sklepu Tchibo.pl zgodnie z pkt I.4 oraz pkt I.5 - w okresie gwarancji wskazanym w dokumencie gwarancyjnym załączonym do Towaru (okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju Towaru). Towar zakupiony w inny sposób niż opisany w zdaniu poprzedzającym, lub nieoznaczony stosownym logo gwarancyjnym na opakowaniu lub do którego nie został załączony dokument gwarancji, nie jest objęty ochroną gwarancyjną na podstawie niniejszego oświadczenia Gwaranta.
Zakres terytorialny ochrony gwarancyjnej stanowi obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
Warunkiem realizacji uprawnień wynikających z gwarancji jest dostarczenie przez Reklamującego Towaru wraz z kopią dowodu zakupu oraz kompletnie wypełnionego Protokołu Reklamacji dołączonego do przesyłki. Reklamujący powinien dostarczyć Towar do sklepu Gwaranta bądź innego miejsca, ustalonego z konsultantami Tchibo Warszawa Sp. z o.o. obsługującymi Infolinię (Tchibo Serwis) 801 080 016. W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego, bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio - koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.
W terminie do 14 (czternastu) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta Reklamujący zostanie powiadomiony o przyjęciu lub powodach odrzucenia reklamacji gwarancyjnej. Naprawa zostanie wykonana w terminie do 15 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta lub innym terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, np.: sprawdzenie działania, konserwacja, wymiana baterii, itp.
O ile dokument gwarancyjny załączony do Towaru nie stanowi inaczej, gwarancją nie są objęte:
6.1. mechaniczne uszkodzenia Towaru i wywołane nimi niesprawne jego działanie;
6.2. czyszczenie Towaru;
6.3. uszkodzenia i niesprawne działanie Towaru wynikłe z:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,
- samowolnych (dokonywanych przez Użytkownika, nieautoryzowany serwis lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub innych zmian konstrukcyjnych,
- użytkowania Towaru niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń;
6.4. Towar, z którego został usunięty numer seryjny umożliwiający jego identyfikację, o ile był na nim zamieszczony;
6.5. akcesoria (materiały eksploatacyjne) do Towaru, a także takie jego części, które ulegają zużyciu; takie części można zamówić telefonicznie pod numerem Infolinii (Tchibo Serwis) podanym w poniższym pkt XIII.9Ponowne reklamowanie Towaru uznanego po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej za sprawny, a zgłaszanego jako niesprawny z tego samego powodu co przy pierwszej reklamacji, daje Gwarantowi uprawnienie do obciążenia Reklamującego dodatkowymi kosztami ekspertyzy technicznej, a także kosztami przysłania lub transportu takiego Towaru z/do centrum serwisowego.
Jeśli okres gwarancji już minął, Gwarant nie może zaoferować naprawy Towaru w centrum serwisowym Tchibo. Usługa serwisowa jest możliwa wyłącznie dla produktów objętych gwarancją.
W celu uzyskania dodatkowych informacji o Towarze, zamówienia akcesoriów do Towaru lub uzyskania informacji o zakresie ochrony gwarancyjnej (w szczególności – warunkach serwisu gwarancyjnego), należy kontaktować się telefonicznie z Infolinią (Tchibo Serwis) o numerze: 0801 080 016 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora), za pośrednictwem email service@tchibo.pl
Postanowienia niniejszego punktu XIV. Gwarancja stosuje się, o ile dokument gwarancyjny załączony do Towaru nie stanowi inaczej.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Reklamującego (Klienta) wynikających z przepisów o odpowiedzialności za zgodność Towaru z umową.
XV. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w Ogólnych Warunkach Handlowych znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
Administratorem danych przetwarzanych w Sklepie Tchibo.pl Tchibo Warszawa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3, 00- 728 Warszawa. Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie sporu między takim Klientem a Tchibo Warszawa Sp. z o.o., zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl)
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie ich realizacji.
Towary prezentowane na stronie internetowej Sklepu Tchibo.pl lub aplikacji Tchibo nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
W razie zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, takich jak zmiany w prawie lub zmiany sytuacji rynkowej, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ich zmiany, przy czym - wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.tchibo.pl lub w aplikacji Tchibo, jednakże wyłącznie w odniesieniu do zamówień, które zostaną złożone po wprowadzeniu zmiany, zaś w stosunku do zamówień złożonych przed zmianą mają zastosowanie postanowienia dotychczasowe.
O zmianie niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, Tchibo Warszawa Sp. z o.o. poinformuje w ramach Sklepu Tchibo.pl poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu z wyprzedzeniem co najmniej 7 (siedmiu) dni. Dodatkowo zarejestrowani Klienci zostaną poinformowani o zmianie Ogólnych Warunków Handlowych poprzez przesłanie na adres email przypisany do Konta Klienta stosownego powiadomienia wraz ze zmienionym tekstem Ogólnych Warunków Handlowych ze wskazaniem terminu wejścia zmiany w życie, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 7 (siedmiu) dni od daty powiadomienia o zmianie Ogólnych Warunków Handlowych.
Z zastrzeżeniem postanowień ust. 7 powyżej zmienione Ogólne Warunki Handlowe są wiążące dla zarejestrowanego Klienta, który nie wypowie umowy o prowadzenie Konta w ramach Sklepu Tchibo.pl (nie zrezygnuje z Konta na zasadach określonych w punkcie II.12 Ogólnych Warunków Handlowych) przed datą wskazaną w powiadomieniu o zmianie jako data wejścia zmienionych Ogólnych Warunków Handlowych w życie.
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od Umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Tchibo Warszawa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie,
adres: ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa, service@tchibo.pl
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:
Data zamówienia (*) / data odbioru (*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej pocztą)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić