Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Klub TchiboCard i Ziarna

Klub TchiboCard i Ziarna

Dołącz do Klubu TchiboCard i korzystaj z wielu atrakcyjnych okazji

Nowości w Klubie

Nowe zasady uczestnictwa w Klubie TchiboCard obowiązują od 24.05.2018 roku.
Zebrane Ziarna TchiboCard można teraz wymieniać na zniżki na dowolnie wybrane produkty z oferty Tchibo a nie jak dotąd tylko na produkty predefiniowane wybrane przez Tchibo. Zyskujesz dostęp do regularnych, dedykowanych promocji – specjalnych cen TchiboCard, sezonowych kuponów zniżkowych i ofert na szybsze zbieranie Ziaren, o których będziemy Cię informować e-mailem lub SMS-em.
Aktualny Regulamin Klubu TchiboCard znajdziesz na końcu tej strony oraz we wszystkich sklepach stacjonarnych Tchibo.
Tak, wszystkie korzyści płynące z członkostwa w Klubie TchiboCard obowiązują przy użyciu Twojej dotychczasowej karty oraz internetowego konta TchiboCard.
Z myślą o zasobach naturalnych i niepotrzebnych odpadach, nie wymieniamy automatycznie Twojej karty na nową. Jeśli jednak chcesz otrzymać nową TchiboCard prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie dzwoniąc pod numer 0 801 080 016, pisząc na adres e-mailowy tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na stronie tchibo.pl
Zachowujesz wszystkie Ziarna zebrane przed zmianą Regulaminu i możesz je wymieniać na zniżki na dowolne produkty Tchibo według nowych zasad Klubu TchiboCard. Np. jeśli przed zmianą Regulaminu i zasad wymiany Ziaren na koncie TchiboCard było 250 Ziaren to po zmianie nadal masz 250 Ziaren.
Zdecydowanie bardziej korzystne. Nie tylko zachowujesz wszystkie swoje dotychczasowe korzyści oraz wszystkie uzbierane Ziarna, ale sam decydujesz co kupujesz taniej za Ziarna i zyskujesz dostęp do wielu nowych korzyści.
Nowe zasady wymiany zebranych Ziaren są wynikiem sugestii uczestników Klubu TchiboCard, że dotychczasowy system umożliwiający wymianę Ziaren tylko na zdefiniowane przez Tchibo produkty nie spełnia oczekiwań. Dzięki nowemu mechanizmowi wymiany Ziaren to Ty decydujesz kiedy, na co i ile Ziaren wymieniasz na zniżki.
Nowe zasady wymiany Ziaren polegają na tym, że zebrane Ziarna mogą być wymienione na zniżki na dowolne produkty z oferty Tchibo a nie jak dotąd tylko na produkty wybrane przez Tchibo. Z wymiany Ziaren nie można skorzystać przy zakupie kart podarunkowych.
Nowy regulamin Klubu TchiboCard a tym samym nowe zasady wymiany Ziaren wchodzą w życie 24.05.2018 roku.

Członkostwo

Rejestracji do Klubu TchiboCard możesz dokonać w sklepie stacjonarnym Tchibo wypełniając formularz rejestracyjny albo na stronie tchibo.pl. Rejestracja jest bezpłatna.
Tak, od razu po rejestracji do Klubu TchiboCard otrzymujesz swój indywidualny numer TchiboCard i możesz od razu dokonać zakupu przy użyciu TchiboCard i za ten zakup zostaną naliczone Ziarna. Wystarczy, że użyjesz swojej tymczasowej TchiboCard przy zakupie w sklepie lub zalogujesz się do swojego internetowego konta TchiboCard na tchibo.pl
Numer Klienta znajdziesz na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl i w aplikacji Tchibo, na fakturze vat do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard oraz na froncie karty TchiboCard pod nazwiskiem.
Numer karty znajdziesz na paragonie fiskalnym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard oraz na odwrocie karty TchiboCard pod kodem kreskowym.
Swoje dane oraz ustawienia możesz w łatwy sposób zmienić lub uzupełnić samodzielnie na swoim koncie TchiboCard na tchibo.pl lub zwracając się w tej sprawie do Tchibo dzwoniąc na infolinię 0 801 080 016, pisząc na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl. Pamiętaj, że informacje o dedykowanych promocjach, specjalnych cenach oraz niespodzianki urodzinowe przesyłamy e-mailem lub SMSem, więc te dane są niezbednę, aby w pełni korzystać z przywilejów TchiboCard.
Jako Posiadacz TchiboCard możesz w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Klubie TchiboCard, bez podania przyczyny i bez konieczności zachowania jakichkolwiek wymogów co do formy, zwracając się w tej sprawie do Tchibo, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer 0 801 080 016, pisząc na adres tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl.
W Klubie TchiboCard mogą uczestniczyć tylko pełnoletnie osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Firma nie może być uczestnikiem Klubu TchiboCard.

Karta

Twoja TchiboCard ma nieograniczoną ważność.
W przypadku utraty karty TchiboCard możesz w każdej chwili wystąpić o bezpłatny duplikat. W tym celu skontaktuj się z naszą bezpłatną infolinią 0 801 080 016 (od pon. do nd. od godz. 08:00 do 22:00) lub napisz na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl.
TchiboCard jest kartą imienną i wydawana jest tylko osobom, które zarejestrowały się w Klubie TchiboCard. Niemniej zarówno rejestracja jak i członkostwo jest bezpłatne dlatego zachęcamy do wstąpienia do Klubu TchiboCard wszystkich, pełnoletnich członków rodziny.
Rejestracja do Klubu TchiboCard na terenie Rzeczpospolitej Polskiej upoważnia do korzystania z TchiboCard i jej przywilejów tylko na terenie tego kraju. Wynika to z różnic w warunkach uczestnictwa w różnych krajach.

Przywileje

Karta TchiboCard oznacza wiele korzyści:
  • Tańsze zakupy - zbieranie Ziaren podczas zakupów i wymiana ich na zniżki na dowolne produkty
  • Darmową dostawę
  • Urodzinową niespodziankę do wykorzystania w sklepach Tchibo i na tchibo.pl
  • Dedykowane promocje – specjalne ceny TchiboCard, sezonowe kupony zniżkowe, oferty na szybsze zbieranie Ziaren
  • Newslettery i SMSy z nowymi kolekcjami, aktualnymi ofertami i nadchodzącymi wydarzeniami

Zbieranie Ziaren

Swój aktualny stan Ziaren możesz sprawdzić w każdym sklepie Tchibo przy użyciu fizycznej lub mobilnej TchiboCard w aplikacji Tchibo, na paragonie fiskalnym dołączonym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard, na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl oraz dzwoniąc lub pisząc do naszej Infolinii. Aktualizacja stanu Ziaren po zakupie w sklepie stacjonarnym następuje następnego dnia roboczego – stan Ziaren widoczny na paragonie do zakupu z użyciem Ziaren jest stanem Ziaren sprzed tego zakupu. Natomiast już kilka minut po zakupie nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl.
Aby uniknąć takiej sytuacji wystarczy ściągnąć aplikację Tchibo na swój telefon i zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard a mobilną TchiboCard będziesz mieć zawsze przy sobie. Jeśli jednak zaistnieje taka potrzeba w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz zarejestrować należne Ziarna przesyłając skan lub zdjęcie TchiboCard oraz paragonu do naszej infolinii na adres tchibocard@tchibo.pl.
Ziarna możesz zbierać podczas zakupów we wszystkich polskich sklepach stacjonarnych Tchibo, na stronie tchibo.pl lub w aplikacji Tchibo pod warunkiem okazania swojej TchiboCard lub zalogowania się do internetowego konta TchiboCard. Niestety nie ma możliwości zbierania Ziaren przy zakupach produktów Tchibo w supermarketach oraz fizycznych lub internetowych punktach sprzedaży innych niż te wymienione powyżej.
Na paragonie w pozycji „Razem punktów” podana jest liczba Ziaren zebranych przed zakupem. Zebrane i wymienione Ziarna rozliczane są w następnym dniu roboczym po dokonaniu zakupu, ale w ciągu kilku minut są już widoczne na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl.
Ziarna można zbierać przy każdym zakupie produktów z całego asortymentu Tchibo dokonanym w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe przy zakupie których nie można wymieniać Ziaren.
Przy każdym zakupie w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym tchibo.pl, za każde wydane 1 zł otrzymasz 1 Ziarno TchiboCard.

Przykład:

  • Cena: 0,90 zł – Nie ma Ziaren
  • Cena: 1,90 zł – 2 Ziarna
  • Cena: 10,00 zł – 10 Ziaren
  • Cena: 39,90 zł – 40 Ziaren
  • Cena: 100,00 zł – 100 Ziaren
  • Cena: 159,50 zł – 160 Ziaren
W przypadku zwrotu produktu zebrane Ziarna zostają odliczone z konta, a wykorzystane dodane. Za zwrot uznany według ogólnych zasad zwrotów i wymian, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty, natomiast Ziarna zarejestrowane za ten zakup zostaną odliczone od Twojego konta TchiboCard, a Ziarna wymienione na zniżki dodane - po uprzednim okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury vat oraz TchiboCard.Jeśli zwracasz tylko część zamówionych produktów, najpierw wypłacana jest wartość zwracanych towarów. Zebrane Ziarna Tchibo odliczane są proporcjonalnie do kwoty.
Tak, wszystkie korzyści płynące z członkostwa w Klubie TchiboCard , w tym zbieranie i wymiana Ziaren na zniżki według nowych zasad, obowiązują przy użyciu Twojej dotychczasowej karty oraz konta internetowego.
Ziarna możesz wymieniać na zniżki w dowolnym momencie podczas zakupów w sklepach stacjonarnych lub w sklepie internetowym tchibo.pl po uzbieraniu przynajmniej 100 Ziaren, które upoważniają do 1 zł zniżki.
W ciągu 30 dni od daty zakupu możesz zarejestrować należne Ziarna przesyłając e-mailem zdjęcie lub skan paragonu fiskalnego wraz z numerem TchiboCard do naszego Biura Obsługi Klienta na adres tchibocard@tchibo.pl. Zachęcamy również do korzystania z aplikacji Tchibo, dzięki której swoją mobilną TchiboCard będziesz mieć zawsze przy sobie.

Wymiana Ziaren

Mając min. 100 Ziaren można zacząć wymieniać Ziarna na zniżki na dowolny produkt z całego asortymentu w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, przy których zakupie nie można wykorzystać Ziaren. Aby wymienić Ziarna na zniżki podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, należy pokazać przy kasie fizyczną lub mobilną TchiboCard oraz wskazać ile Ziaren chcesz wymienić. Łączna kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren. W przypadku gdy podczas zakupu w sklepie stacjonarnym wartość Ziaren pokrywa w całości kwotę zakupu, Tchibo może oczekiwać symbolicznej opłaty w wysokości 0,01 zł. Nie ma możliwości zamiany Ziaren na gotówkę. W przypadku zakupów na w sklepie internetowym tchibo.pl lub poprzez aplikację Tchibo należy zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard i podczas zakupu wpisać liczbę wymienianych Ziaren w odpowiednie pole i kliknąć „Wymień Ziarna. Łączna kwota do zapłaty pomniejszy się automatycznie o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren. 100 Ziaren to 1 zł zniżki. Zniżka wynikająca z wymienionych Ziaren nie może przekraczać łącznej kwoty zakupu.
Każde wymienione Ziarno to 1 gr. oszczędności. Minimalna ilość Ziaren uprawniająca do wymiany to 100 Ziaren równe 1 zł zniżki od kwoty zakupu.
Ziarna możesz wymieniać na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych. Zniżka wynikająca z wymiany Ziaren jest odliczana od całej kwoty do zapłaty. Jeśli wartość wymienianych Ziaren pokrywa w całości kwotę do zapłaty to w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym zostanie naliczona symboliczna kwota do zapłaty w wysokości 0,01 zł. wynikająca z wymogów fiskalnych.
Ziarna Tchibo możesz wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Takie są zasady wymiany Ziaren na zniżki w Klubie TchiboCard. Jeśli posiadasz 100 Ziaren lub więcej możesz wymieniać je według uznania na zniżki na cały asortyment Tchibo w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, przy których zakupie nie można wykorzystać Ziaren.
Po zakończeniu transakcji przy kasie w sklepie stacjonarnym lub po zakończeniu procesu składania zamówienia w sklepie internetowym tchibo.pl anulowanie wymiany Ziaren nie jest już możliwe. Możesz natomiast zwrócić produkty kupione ze zniżką za Ziarna zgodnie z regulaminem zwrotów. Wówczas otrzymasz zwrot pieniędzy oraz zwrot wykorzystanych Ziaren, a następnie możesz ponownie dokonać zakupu wybranych produktów już bez zniżki za Ziarna jeśli produkty te są nadal dostępne. Aktualizacja stanu Ziaren w sklepie stacjonarnym następuje następnego dnia roboczego i tylko wtedy można je ponownie wykorzystać przy zakupach w sklepie stacjonarnym. Natomiast już kilka minut po transakcji nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard.
Wymiana Ziaren Tchibo możliwa jest na etapie składania zamówienia w sklepie internetowym tchibo.pl. Wymiana Ziaren jest wiążąca dopiero w momencie opłacenia i odebrania zamówionych towarów w sklepie stacjonarnym, gdzie trzeba ją zatwierdzić lub gdzie można jeszcze ewentualnie wprowadzić jakieś zmiany. Jeśli w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym nie podana została informacja o wymianie Ziaren, możesz to zrobić, odbierając towary w sklepie stacjonarnym.
Ziarna Tchibo rozliczane są dopiero po odbiorze i zapłacie towaru w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie Ziarna możesz wymienić w ramach innych transakcji. W takiej sytuacji przy odbiorze towaru w sklepie stacjonarnym możesz wymienić tylko tyle Ziaren, ile znajduje się jeszcze na Twojej TchiboCard. Ziarna można zasadniczo wymienić tylko raz.
Ile tylko chcesz i masz na swojej TchiboCard, ale jednorazowo musisz wymienić więcej niż 100 Ziaren. Wartość zniżki nie może przekraczać kwoty do zapłaty ani wartości zebranych przez Ciebie Ziaren. Przy zakupie w sklepie stacjonarnym, w przypadku wymiany Ziaren pokrywającej całkowitą kwotę zakupu, może zostać naliczona symboliczna opłata 1 gr.
Tak, to Ty decydujesz na co wymieniasz Ziarna. Z TchiboCard możesz wymienić Ziarna na zniżki na cały asortyment z wyjątkiem kart podarunkowych. Zniżka zostanie odliczona od całej kwoty do zapłaty.
Produkty przecenione również podlegają zniżkom za Ziarna. Mając min. 100 Ziaren możesz je wymienić na zniżkę na dowolny produkt z całego asortymentu w tym na przecenione produkty w sklepach stacjonarnych lub w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, które nie podlegają wymianie za Ziarna.
Tak, przy zakupach z wykorzystaniem Ziaren również zbierasz nowe Ziarna, ale tylko od kwoty do zapłaty czyli pomniejszonej o wartość wymienionych Ziaren. Przykład: Jeśli kupujesz artykuł w cenie 40,00 zł i przy tym zakupie wymienisz 300 Ziaren o wartości 3,00 zł, uzbierasz w ramach tej transakcji 37 Ziaren naliczonych na podstawie kwoty pozostałej do zapłaty, czyli 37,00 zł.
Tak, pod warunkiem, że łączenie Ziaren z kodami promocyjnym nie jest w danym przypadku wyraźnie wykluczone w regulaminie promocji. W takiej sytuacji najpierw brany jest pod uwagę kod promocyjny, a Ziarna są naliczane lub wymieniane na zniżki od kwoty pozostałej do zapłaty.
Kart podarunkowych nie można kupować ze zniżką za Ziarna. Można natomiast zbierać lub wymieniać Ziarna podczas tej samej transakcji co zakup lub realizacja karty podarunkowej. W takiej sytuacji najpierw rozliczana jest karta podarunkowa a potem, od pozostałej kwoty, rozliczane są Ziarna.
Wypłata Ziaren w gotówce nie jest możliwa. Ziarna możesz za to wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Ziarna możesz za to wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Wymiana towaru zakupionego przy wykorzystaniu Ziaren Tchibo możliwa jest poprzez jego zwrot i ponowny zakup właściwego produktu. Zwrot i wymiana towaru jest możliwa na podstawie uregulowanych odrębnie zasadach zwrotów i wymian. W przypadku zwrotu towaru zakupionego przy wykorzystaniu Ziaren, wymienione Ziarna zostaną przesunięte na zakup nowego produktu i nie stracisz nic ze zniżki. Należy okazać paragon fiskalny lub fakturę vat oraz w wyjątkowych sytuacjach może być wymagane również okazanie fizycznej lub mobilnej TchiboCard.
W przypadku zwrotu produktu zebrane Ziarna zostają odliczone z konta, a wykorzystane dodane. Za zwrot uznany według ogólnych zasad zwrotów i wymian, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty, natomiast Ziarna zarejestrowane za ten zakup zostaną odliczone od Twojego konta TchiboCard, a Ziarna wymienione na zniżki dodane - po uprzednim okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury vat oraz w wyjątkowych sytuacjach w sklepach stacjonarnych może być również wymagane okazanie fizycznej lub mobilnej TchiboCard. Jeśli zwracasz tylko część zamówionych produktów, najpierw wypłacana jest wartość zwracanych towarów. Zebrane Ziarna odliczane są proporcjonalnie do kwoty.
Przy zwrocie produktu zakupionego w sklepie internetowym a zwracanego w sklepie stacjonarnym, otrzymasz zwrot gotówki oraz zwrot Ziaren wymienionych podczas tego zakupu pod warunkiem okazania paragonu lub faktury vat oraz w wyjątkowych sytuacjach może być wymagane również okazanie fizycznej lub mobilnej TchiboCard. Aktualizacja stanu Ziaren nastąpi kilka minut po transakcji i będzie widoczna na Twoim internetowym koncie TchiboCard. Stan Ziaren na paragonie zwrotu nie uwzględnia tej transakcji.
Ziarna nie są wymienialne na gotówkę. Ziarna są jednostką walutową, której wartość zostanie dodana do Twojego konta TchiboCard po zwrocie produktu.
Paragon fiskalny lub faktura vat znacznie przyśpieszają i ułatwiają dokonanie zwrotu. Jeśli jednak zwracasz w sklepie stacjonarnym towar zakupiony w sklepie stacjonarnym przy uzyciu TchiboCard to wystarczy okazać fizyczną lub mobilną TchiboCard.
Ziarna tracą ważność z dniem 30 kwietnia każdego roku kalendarzowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 24 miesięcy od zakupu tzn. co roku, 30 kwietnia tracą ważność Ziarna starsze niż 2 lata. Ilość Ziaren, które tracą ważność można sprawdzić w sklepach stacjonarnych, na swoim internetowym koncie TchiboCard oraz dzwoniąc na naszą infolinię.
Takie są założenia Klubu TchiboCard, który jest na bieżąco zmieniany i ciągle ulepszany. Aby móc wprowadzać nowe oferty, 30 kwietnia każdego roku tracą ważność wszystkie Ziarna, które w dniu 30 kwietnia danego roku są starsze niż 2 lata. Dlatego warto na bieżąco sprawdzać i wymieniać zebrane Ziarna, aby nic nie przepadło.