Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Klub Tchibo Card i Ziarna

Klub Tchibo Card i Ziarna

Dołącz do Klubu Tchibo Card i korzystaj z wielu atrakcyjnych okazji

Ogólne informacje o Tchibo Card

  • Tańsze zakupy - zbieranie Ziaren podczas zakupów i wymiana ich na zniżki na dowolne produkty
  • Darmową dostawę
  • Urodzinową niespodziankę do wykorzystania w sklepach Tchibo i na tchibo.pl
  • Dedykowane promocje – specjalne ceny TchiboCard, sezonowe kupony zniżkowe, oferty na szybsze zbieranie Ziaren
  • Newslettery i SMSy z nowymi kolekcjami, aktualnymi ofertami i nadchodzącymi wydarzeniami
Numer Klienta znajdziesz na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl i w aplikacji Tchibo, na fakturze vat do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard oraz na froncie karty TchiboCard pod nazwiskiem.
Swoje dane oraz ustawienia możesz w łatwy sposób zmienić lub uzupełnić samodzielnie na swoim koncie TchiboCard na tchibo.pl lub zwracając się w tej sprawie do Tchibo dzwoniąc na infolinię 0 801 080 016, pisząc na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl. Pamiętaj, że informacje o dedykowanych promocjach, specjalnych cenach oraz niespodzianki urodzinowe przesyłamy e-mailem lub SMSem, więc te dane są niezbednę, aby w pełni korzystać z przywilejów TchiboCard.
Zachowujesz wszystkie Ziarna zebrane przed zmianą Regulaminu i możesz je wymieniać na zniżki na dowolne produkty Tchibo według nowych zasad Klubu TchiboCard. Np. jeśli przed zmianą Regulaminu i zasad wymiany Ziaren na koncie TchiboCard było 250 Ziaren to po zmianie nadal masz 250 Ziaren.
Twoja TchiboCard ma nieograniczoną ważność.
W przypadku utraty karty TchiboCard możesz w każdej chwili wystąpić o bezpłatny duplikat. W tym celu skontaktuj się z naszą bezpłatną infolinią 0 801 080 016 (od pon. do nd. od godz. 08:00 do 22:00) lub napisz na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl.
Jako Posiadacz TchiboCard możesz w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Klubie TchiboCard, bez podania przyczyny i bez konieczności zachowania jakichkolwiek wymogów co do formy, zwracając się w tej sprawie do Tchibo, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer 0 801 080 016, pisząc na adres tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl.
TchiboCard jest kartą imienną i wydawana jest tylko osobom, które zarejestrowały się w Klubie TchiboCard. Niemniej zarówno rejestracja jak i członkostwo jest bezpłatne dlatego zachęcamy do wstąpienia do Klubu TchiboCard wszystkich, pełnoletnich członków rodziny.
Rejestracja do Klubu TchiboCard na terenie Rzeczpospolitej Polskiej upoważnia do korzystania z TchiboCard i jej przywilejów tylko na terenie tego kraju. Wynika to z różnic w warunkach uczestnictwa w różnych krajach.

Zbieraj Ziarna!

Ziarna można zbierać przy każdym zakupie produktów z całego asortymentu Tchibo dokonanym w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe przy zakupie których nie można wymieniać Ziaren.
Swój aktualny stan Ziaren możesz sprawdzić w każdym sklepie Tchibo, na paragonie fiskalnym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard, na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl oraz dzwoniąc lub pisząc do naszej Infolinii. Aktualizacja stanu Ziaren po zakupie w sklepie stacjonarnym następuje następnego dnia roboczego – stan Ziaren widoczny na paragonie do zakupu z użyciem Ziaren jest stanem Ziaren sprzed tego zakupu. Natomiast już kilka minut po zakupie nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl.
Aby uniknąć takiej sytuacji wystarczy ściągnąć aplikację Tchibo na swój telefon i zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard a mobilną TchiboCard będziesz mieć zawsze przy sobie. Jeśli jednak zaistnieje taka potrzeba w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz zarejestrować należne Ziarna przesyłając skan lub zdjęcie TchiboCard oraz paragonu do naszej infolinii na adres tchibocard@tchibo.pl.
Ziarna możesz zbierać podczas zakupów we wszystkich polskich sklepach stacjonarnych Tchibo, na stronie tchibo.pl lub w aplikacji Tchibo pod warunkiem okazania swojej TchiboCard lub zalogowania się do internetowego konta TchiboCard. Niestety nie ma możliwości zbierania Ziaren przy zakupach produktów Tchibo w supermarketach oraz fizycznych lub internetowych punktach sprzedaży innych niż te wymienione powyżej.
Zebrane i wymienione Ziarna rozliczane są w następnym dniu roboczym po dokonaniu zakupu, ale w ciągu kilku minut są już widoczne na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl.
Ziarna Tchibo możesz wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Tak, wszystkie korzyści płynące z członkostwa w Klubie TchiboCard , w tym zbieranie i wymiana Ziaren na zniżki według nowych zasad, obowiązują przy użyciu Twojej dotychczasowej karty oraz konta internetowego.
W ciągu 30 dni od daty zakupu możesz zarejestrować należne Ziarna przesyłając skan lub zdjęcie TchiboCard oraz paragonu do naszej infolinii na adres tchibocard@tchibo.pl.
Zebrane i wydane Ziarna staramy są aktualizowane tak szybko, jak to możliwe i są widoczne na osobistym koncie lojalnościowym w ciągu kilku minut od zakupu.

Zbieranie Ziaren

Swój aktualny stan Ziaren możesz sprawdzić w każdym sklepie Tchibo, na paragonie fiskalnym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard, na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl oraz dzwoniąc lub pisząc do naszej Infolinii. Aktualizacja stanu Ziaren po zakupie w sklepie stacjonarnym następuje następnego dnia roboczego – stan Ziaren widoczny na paragonie do zakupu z użyciem Ziaren jest stanem Ziaren sprzed tego zakupu. Natomiast już kilka minut po zakupie nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl.

Wymiana Ziaren

Mając min. 100 Ziaren można zacząć wymieniać Ziarna na zniżki na dowolny produkt z całego asortymentu w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, przy których zakupie nie można wykorzystać Ziaren.
Aby wymienić Ziarna na zniżki podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, należy pokazać przy kasie fizyczną lub mobilną TchiboCard oraz wskazać ile Ziaren chcesz wymienić. Łączna kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren. W przypadku gdy podczas zakupu w sklepie stacjonarnym wartość Ziaren pokrywa w całości kwotę zakupu, Tchibo może oczekiwać symbolicznej opłaty w wysokości 0,01 zł. Nie ma możliwości zamiany Ziaren na gotówkę.
W przypadku zakupów na w sklepie internetowym tchibo.pl lub poprzez aplikację Tchibo należy zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard i podczas zakupu wpisać liczbę wymienianych Ziaren w odpowiednie pole i kliknąć „Wymień Ziarna. Łączna kwota do zapłaty pomniejszy się automatycznie o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren.
100 Ziaren to 1 zł zniżki. Zniżka wynikająca z wymienionych Ziaren nie może przekraczać łącznej kwoty zakupu.

Zwroty

W przypadku zwrotu produktu zebrane Ziarna zostają odliczone z konta, a wykorzystane dodane. Za zwrot uznany według ogólnych zasad zwrotów i wymian, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty, natomiast Ziarna zarejestrowane za ten zakup zostaną odliczone od Twojego konta TchiboCard, a Ziarna wymienione na zniżki dodane - po uprzednim okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury vat oraz w wyjątkowych sytuacjach w sklepach stacjonarnych może być również wymagane okazanie fizycznej lub mobilnej TchiboCard.
Jeśli zwracasz tylko część zamówionych produktów, najpierw wypłacana jest wartość zwracanych towarów. Zebrane Ziarna odliczane są proporcjonalnie do kwoty.