Klub TchiboCard i Ziarna

Dołącz do Klubu TchiboCard i korzystaj z wielu atrakcyjnych okazji

Informacje ogólne

Klubowicze TchiboCard korzystają z wielu korzyści:
  • Zbieraj Ziarna i wymieniaj je na rabaty,
  • CoffeeCard – każdy 11 napój z oferty barowej GRATIS,
  • Wybrane produkty z każdej kolekcji taniej,
  • Specjalne oferty na kawę, kapsułki i ekspresy do kawy, … i nie tylko! Poznaj wszystkie korzyści TchiboCard.

Członkostwo

Rejestracji do Klubu TchiboCard możesz dokonać w aplikacji Tchibo, na stronie Tchibo.pl lub w sklepie stacjonarnym wypełniając papierowy formularz rejestracyjny. Dołączenie do programu jest bezpłatne. Dołącz teraz!
Tak. Po rejestracji do Klubu otrzymujesz swój indywidualny numer karty TchiboCard i możesz od razu dokonać zakupu przy jej użyciu. Za każdy zakup z użyciem karty (fizycznej lub logując się przed zakupem w aplikacji Tchibo lub na Tchibo.pl) zostaną naliczone na Twoim koncie Ziarna.

Pamiętaj, że Ziarna możesz wykorzystać dopiero po pełnej rejestracji w systemie. Dołączając przez aplikację lub Tchibo.pl następuje ona natychmiastowo. Rejestrując się za pomocą formularza papierowego musisz odczekać ok. 3 tygodnie zanim Twoje dane pojawią się w systemie i będzie można wykorzystać Ziarna.
Numer Klienta znajdziesz na swoim internetowym koncie TchiboCard na Tchibo.pl i w aplikacji Tchibo, a także na fakturze do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard. Sprawdź numer Klienta.
Numer karty znajdziesz na odwrocie karty TchiboCard pod kodem kreskowym, w aplikacji Tchibo, a także na paragonie fiskalnym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard.
Swoje dane oraz ustawienia możesz w łatwy sposób zmienić lub uzupełnić samodzielnie na swoim koncie TchiboCard na tchibo.pl lub zwracając się w tej sprawie do Tchibo dzwoniąc na infolinię 0 801 080 016, pisząc na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl. Pamiętaj, że informacje o dedykowanych promocjach, specjalnych cenach oraz niespodzianki urodzinowe przesyłamy e-mailem lub SMSem, więc te dane są niezbędne, aby w pełni korzystać z przywilejów TchiboCard.
Jako Posiadacz TchiboCard możesz w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Klubie TchiboCard, bez podania przyczyny i bez konieczności zachowania jakichkolwiek wymogów co do formy, zwracając się w tej sprawie do Tchibo, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer 0 801 080 016, pisząc na adres tchibocard@tchibo.pl lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na tchibo.pl.
W Klubie TchiboCard mogą uczestniczyć tylko pełnoletnie osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Firma nie może być uczestnikiem Klubu TchiboCard.

Karta

Twoja TchiboCard ma nieograniczoną ważność.
W przypadku utraty karty TchiboCard możesz w każdej chwili wystąpić o bezpłatny duplikat. Możesz zrobić to na swoim internetowym koncie TchiboCard na Tchibo.pl i w aplikacji Tchibo, kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 801 080 016 lub pisząc na adres mailowy tchibocard@tchibo.pl. Zamów duplikat karty TchiboCard.
TchiboCard jest kartą imienną i wydawana jest tylko osobom, które zarejestrowały się w Klubie TchiboCard. Niemniej zarówno rejestracja jak i członkostwo jest bezpłatne dlatego zachęcamy do wstąpienia do Klubu TchiboCard wszystkich, pełnoletnich członków rodziny.
Rejestracja do Klubu TchiboCard na terenie Rzeczpospolitej Polskiej upoważnia do korzystania z TchiboCard i jej przywilejów tylko na terenie tego kraju. Wynika to z różnic w warunkach uczestnictwa w różnych krajach.

Zbieranie Ziaren

Swój aktualny stan Ziaren możesz sprawdzić w każdym sklepie Tchibo przy użyciu fizycznej lub mobilnej TchiboCard w aplikacji Tchibo, na paragonie fiskalnym dołączonym do zakupu dokonanego przy użyciu TchiboCard, na swoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl oraz dzwoniąc lub pisząc do naszej Infolinii. Aktualizacja stanu Ziaren po zakupie w sklepie stacjonarnym następuje najpóźniej następnego dnia roboczego – stan Ziaren widoczny na paragonie do zakupu z użyciem Ziaren jest stanem Ziaren sprzed tego zakupu. Natomiast już kilka minut po zakupie nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard na tchibo.pl. Sprawdź swój stan Ziaren.
Aby uniknąć takiej sytuacji wystarczy ściągnąć aplikację Tchibo na swój telefon i zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard, a mobilną kartę TchiboCard będziesz mieć zawsze przy sobie.

Jeśli jednak zaistnieje taka potrzeba w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz zarejestrować należne Ziarna przesyłając skan lub zdjęcie TchiboCard oraz paragonu do naszej infolinii na adres tchibocard@tchibo.pl.
Ziarna możesz zbierać podczas zakupów we wszystkich polskich sklepach stacjonarnych Tchibo, na stronie Tchibo.pl i w aplikacji Tchibo pod warunkiem okazania swojej TchiboCard lub zalogowania się do internetowego konta TchiboCard.

Niestety nie ma możliwości zbierania Ziaren przy zakupach produktów Tchibo w supermarketach oraz fizycznych lub internetowych punktach sprzedaży innych niż te wymienione powyżej.
Ziarna można zbierać przy każdym zakupie produktów z całego asortymentu Tchibo dokonanym w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe przy zakupie których nie można wymieniać Ziaren.
Przy każdym zakupie w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym tchibo.pl, za każde wydane 1 zł otrzymasz 1 Ziarno TchiboCard.

Przykład:

  • Cena: 0,90 zł – Nie ma Ziaren
  • Cena: 1,90 zł – 1 Ziarno
  • Cena: 10,00 zł – 10 Ziaren
  • Cena: 39,90 zł – 39 Ziaren
  • Cena: 100,00 zł – 100 Ziaren
  • Cena: 159,50 zł – 159 Ziaren
W przypadku zwrotu produktu zebrane Ziarna zostają odliczone z konta, a wykorzystane dodane. Za zwrot uznany według ogólnych zasad zwrotów i wymian, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty, natomiast Ziarna zarejestrowane za ten zakup zostaną odliczone od Twojego konta TchiboCard, a Ziarna wymienione na zniżki dodane.

Jeśli zwracasz tylko część zamówionych produktów, najpierw wypłacana jest wartość zwracanych towarów. Zebrane Ziarna odliczane są proporcjonalnie do kwoty.
Ziarna możesz wymieniać na zniżki w dowolnym momencie podczas zakupów w sklepach stacjonarnych lub w sklepie internetowym tchibo.pl po uzbieraniu przynajmniej 100 Ziaren, które upoważniają do 1 zł zniżki.

Wymiana Ziaren

Mając minimum 100 Ziaren można zacząć wymieniać Ziarna na zniżki na dowolny produkt z całego asortymentu w sklepie stacjonarnym lub na Tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, przy zakupie których nie można wykorzystać Ziaren.

Aby wymienić Ziarna na zniżki podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, należy pokazać przy kasie fizyczną lub mobilną TchiboCard oraz wskazać ile Ziaren chcesz wymienić. Łączna kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren. W przypadku gdy podczas zakupu w sklepie stacjonarnym wartość Ziaren pokrywa w całości kwotę zakupu, Tchibo może oczekiwać symbolicznej opłaty w wysokości 0,01 zł. Nie ma możliwości zamiany Ziaren na gotówkę.

W przypadku zakupów w sklepie internetowym na Tchibo.pl lub poprzez aplikację Tchibo należy zalogować się do swojego internetowego konta TchiboCard i podczas finalizacji zakupu wpisać liczbę wymienianych Ziaren w odpowiednie pole, a następnie kliknąć „Wymień Ziarna”. Łączna kwota do zapłaty pomniejszy się automatycznie o wartość odpowiadającą liczbie wymienianych Ziaren. 100 Ziaren to 1 zł zniżki. Zniżka wynikająca z wymienionych Ziaren nie może przekraczać łącznej kwoty zakupu.
Każde wymienione Ziarno to 1 gr oszczędności. Minimalna ilość Ziaren uprawniająca do wymiany to 100 Ziaren równe 1 zł zniżki od kwoty zakupu.
Ziarna możesz wymieniać na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych. Zniżka wynikająca z wymiany Ziaren jest odliczana od całej kwoty do zapłaty. Jeśli wartość wymienianych Ziaren pokrywa w całości kwotę do zapłaty to w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym zostanie naliczona symboliczna kwota do zapłaty w wysokości 0,01 zł wynikająca z wymogów fiskalnych.
Ziarna Tchibo możesz wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Takie są zasady wymiany Ziaren na zniżki w Klubie TchiboCard. Jeśli posiadasz 100 Ziaren lub więcej możesz wymieniać je według uznania na zniżki na cały asortyment Tchibo w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, przy których zakupie nie można wykorzystać Ziaren.
Po zakończeniu transakcji przy kasie w sklepie stacjonarnym lub po zakończeniu procesu składania zamówienia w sklepie internetowym tchibo.pl anulowanie wymiany Ziaren nie jest już możliwe. Możesz natomiast zwrócić produkty kupione ze zniżką za Ziarna zgodnie z regulaminem zwrotów. Wówczas otrzymasz zwrot pieniędzy oraz zwrot wykorzystanych Ziaren, a następnie możesz ponownie dokonać zakupu wybranych produktów już bez zniżki za Ziarna jeśli produkty te są nadal dostępne. Aktualizacja stanu Ziaren w sklepie stacjonarnym następuje następnego dnia roboczego i tylko wtedy można je ponownie wykorzystać przy zakupach w sklepie stacjonarnym. Natomiast już kilka minut po transakcji nowy stan Ziaren jest widoczny na Twoim internetowym koncie TchiboCard.
Wymiana Ziaren Tchibo możliwa jest na etapie składania zamówienia w sklepie internetowym tchibo.pl. Wymiana Ziaren jest wiążąca dopiero w momencie opłacenia i odebrania zamówionych towarów w sklepie stacjonarnym, gdzie trzeba ją zatwierdzić lub gdzie można jeszcze ewentualnie wprowadzić jakieś zmiany. Jeśli w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym niepodana została informacja o wymianie Ziaren, możesz to zrobić, odbierając towary w sklepie stacjonarnym.
Ziarna Tchibo rozliczane są dopiero po odbiorze i zapłacie towaru w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie Ziarna możesz wymienić w ramach innych transakcji. W takiej sytuacji przy odbiorze towaru w sklepie stacjonarnym możesz wymienić tylko tyle Ziaren, ile znajduje się jeszcze na Twojej TchiboCard. Ziarna można zasadniczo wymienić tylko raz.
Ile tylko chcesz i masz na swojej TchiboCard, ale jednorazowo musisz wymienić więcej niż 100 Ziaren. Wartość zniżki nie może przekraczać kwoty do zapłaty ani wartości zebranych przez Ciebie Ziaren. Przy zakupie w sklepie stacjonarnym, w przypadku wymiany Ziaren pokrywającej całkowitą kwotę zakupu, może zostać naliczona symboliczna opłata 1 gr.
Tak, to Ty decydujesz na co wymieniasz Ziarna. Z TchiboCard możesz wymienić Ziarna na zniżki na cały asortyment z wyjątkiem kart podarunkowych. Zniżka zostanie odliczona od całej kwoty do zapłaty.
Produkty przecenione również podlegają zniżkom za Ziarna. Mając min. 100 Ziaren możesz je wymienić na zniżkę na dowolny produkt z całego asortymentu w tym na przecenione produkty w sklepach stacjonarnych lub w sklepie internetowym tchibo.pl. Wyjątek stanowią karty podarunkowe, które nie podlegają wymianie za Ziarna.
Tak, przy zakupach z wykorzystaniem Ziaren również zbierasz nowe Ziarna, ale tylko od kwoty do zapłaty, czyli pomniejszonej o wartość wymienionych Ziaren. Przykład: Jeśli kupujesz artykuł w cenie 40,00 zł i przy tym zakupie wymienisz 300 Ziaren o wartości 3,00 zł, uzbierasz w ramach tej transakcji 37 Ziaren naliczonych na podstawie kwoty pozostałej do zapłaty, czyli 37,00 zł.
Tak, pod warunkiem, że łączenie Ziaren z kodami promocyjnym nie jest w danym przypadku wyraźnie wykluczone w regulaminie promocji. W takiej sytuacji najpierw brany jest pod uwagę kod promocyjny, a Ziarna są naliczane lub wymieniane na zniżki od kwoty pozostałej do zapłaty.
Kart podarunkowych nie można kupować ze zniżką za Ziarna. Można natomiast zbierać lub wymieniać Ziarna podczas tej samej transakcji co zakup lub realizacja karty podarunkowej. W takiej sytuacji najpierw rozliczana jest karta podarunkowa, a potem, od pozostałej kwoty, rozliczane są Ziarna.
Wypłata Ziaren w gotówce nie jest możliwa. Ziarna możesz za to wymienić na zniżki na cały asortyment Tchibo z wyjątkiem kart podarunkowych.
Nie ma możliwości wymiany Ziaren na zakup karty podarunkowej.
Wymiana towaru zakupionego przy wykorzystaniu Ziaren Tchibo możliwa jest poprzez jego zwrot i ponowny zakup właściwego produktu. Zwrot i wymiana towaru jest możliwa na podstawie uregulowanych odrębnie zasadach zwrotów i wymian. W przypadku zwrotu towaru zakupionego przy wykorzystaniu Ziaren, wymienione Ziarna zostaną przesunięte na zakup nowego produktu i nie stracisz nic ze zniżki. Należy okazać paragon fiskalny lub fakturę vat oraz w wyjątkowych sytuacjach może być wymagane również okazanie fizycznej lub mobilnej TchiboCard.
Ziarna nie są wymienialne na gotówkę. Ziarna są jednostką walutową, której wartość zostanie dodana do Twojego konta TchiboCard po zwrocie produktu.
Paragon fiskalny lub faktura VAT znacznie przyśpieszają i ułatwiają dokonanie zwrotu. Jeśli jednak zwracasz w sklepie stacjonarnym towar zakupiony w sklepie stacjonarnym przy uzyciu TchiboCard to wystarczy okazać fizyczną lub mobilną TchiboCard.
Ziarna tracą ważność z dniem 30 kwietnia każdego roku kalendarzowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 24 miesięcy od zakupu tzn. co roku, 30 kwietnia tracą ważność Ziarna starsze niż 2 lata. Ilość Ziaren, które tracą ważność można sprawdzić w sklepach stacjonarnych, na swoim internetowym koncie TchiboCard oraz dzwoniąc na naszą infolinię.

CoffeeCard

CoffeeCard to wirtualna karta lojalnościowa będąca jednym z benefitów programu TchiboCard. Za każdy zakup napoju z oferty barowej przy użyciu TchiboCard z aktywowaną kartą CoffeeCard w sklepie Tchibo, na Twoim koncie TchiboCard dodawana jest 1 wirtualna pieczątka. Późniejsza rejestracja pieczątek za zakup napojów jest niemożliwa.

Po uzbieraniu 10 pieczątek na Twoim koncie TchiboCard pojawi się bon na darmowy napój kawowy do wykorzystania podczas wizyty w sklepie. Zgodnie z polskim prawem podatkowym, Tchibo może naliczyć za ten napój symboliczną opłatę w wysokości 1gr. Darmowy napój można zrealizować przy użyciu TchiboCard we wszystkich sklepach Tchibo posiadających bar kawowy. Pieczątki naliczane są za zakup wszystkich napojów z oferty barowej (w tym kaw, herbat i czekolad). Za akcje gratisowe lub degustacje pieczątki nie są dodawane. Aktualny status zebranych pieczątek można sprawdzić w aplikacji Tchibo lub na koncie klienta TchiboCard ok. 60 minut od ostatniego zakupu. Pieczątki nie mogą być przekazywane innym uczestnikom TchiboCard. CoffeeCard jest ważna wyłącznie w sklepach Tchibo znajdujących się na terenie Polski. Tchibo zastrzega sobie prawo do zmiany warunków dotyczących karty w każdej chwili.

Do aktywacji CoffeeCard potrzebne jest konto TchiboCard. CoffeeCard można aktywować poprzez aplikację Tchibo, sklep internetowy Tchibo.pl lub w sklepie stacjonarnym Tchibo.

Mam TchiboCard i konto online:
Aplikacja: Otwórz aplikację Tchibo. Przejdź do zakładki „Moja TchiboCard”, następnie kliknij w link aktywacyjny CoffeeCard i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Sklep internetowy: Wejdź na Tchibo.pl. Zaloguj się na swoje konto TchiboCard i wejdź w zakładkę TchiboCard w prawym górnym rogu. Kliknij na link aktywacyjny CoffeeCard i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Sklep stacjonarny: Podczas wizyty w sklepie Tchibo pokaż kartę TchiboCard i poproś o aktywację CoffeeCard.

Mam TchiboCard, ale nie mam jeszcze konta online:
Aplikacja: Zainstaluj aplikację i zarejestruj się przy użyciu danych podanych na formularzu papierowym przy rejestracji TchiboCard. Przejdź do zakładki „Moja TchiboCard”, następnie kliknij w link aktywacyjny CoffeeCard i postępuj zgodnie z instrukcjami..
Sklep internetowy: Wejdź na Tchibo.pl i zarejestruj się przy użyciu danych podanych na formularzu papierowym przy rejestracji TchiboCard. Następnie zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę TchiboCard w prawym górnym rogu. Kliknij na link aktywacyjny CoffeeCard i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Sklep stacjonarny: Podczas wizyty w sklepie Tchibo pokaż kartę TchiboCard i poproś o aktywację CoffeeCard.

Nie mam TchiboCard:
Aplikacja:: Zainstaluj aplikację i wypełnij formularz rejestracyjny do TchiboCard. Zaznaczając zgodę "Tak, chcę zbierać pieczątki w barze kawowym Tchibo" automatycznie aktywujesz swoją CoffeeCard. Uczestnictwo jest opcjonalne. Zarówno TchiboCard jak i CoffeeCard są nieodpłatne.
Sklep internetowy: Wejdź na www.tchibo.pl w zakładkę TchiboCard, kliknij na link rejestracyjny TchiboCard i wypełnij formularz. Zaznaczając zgodę "Tak, chcę zbierać pieczątki w barze kawowym Tchibo" automatycznie aktywujesz swoją CoffeeCard. Uczestnictwo jest opcjonalne. Zarówno TchiboCard jak i CoffeeCard są nieodpłatne.
Sklep stacjonarny: Wypełnij w sklepie formularz rejestracyjny TchiboCard. Będąc członkiem Klubu TchiboCard możesz aktywować swoją CoffeeCard podczas następnych zakupów w sklepie lub poprzez aplikację lub sklep internetowy www.tchibo.pl.
CoffeeCard można w dowolnym momencie w prosty sposób aktywować poprzez aplikację lub przez internetowe konto klienta. W sklepie kartę można aktywować tylko podczas zakupu.
Wystarczy pokazać swoją plastikową lub wirtualną TchiboCard w aplikacji podczas zakupu napoju z oferty barowej w sklepie Tchibo. Sprzedawca zeskanuje Twoją TchiboCard podczas płatności i automatycznie na Twoim koncie pojawi się pieczątka za dokonany zakup.

Pieczątkę otrzymuje się za zakup wszystkich napojów z oferty barowej (w tym kaw, herbat i czekolad) w sklepach Tchibo przy użyciu TchiboCard. Zakupy za Ziarna lojalnościowe TchiboCard również naliczają pieczątki. Za akcje gratisowe i degustacje pieczątki nie są dodawane. Możliwe jest otrzymanie kilku pieczątek przy zakupie kilku napojów na jednym rachunku. Aktualny status zebranych pieczątek można sprawdzić w aplikacji Tchibo lub na koncie klienta TchiboCard na Tchibo.pl po ok. 60 minutach od ostatniego zakupu. Pieczątki nie mogą być przekazywane innym osobom.

Jeśli podczas zakupów nie zeskanowano karty TchiboCard, późniejsze zarejestrowanie pieczątek niestety nie jest możliwe ze względów technicznych.

Po uzbieraniu 10 pieczątek na Twoim koncie TchiboCard w aplikacji Tchibo oraz na Tchibo.pl automatycznie ukaże się ikonka gratisowego napoju kawowego. Podczas kolejnej wizyty w sklepie można odebrać dowolny napój z oferty barowej. Za jedenasty napój, zgodnie z polskim prawem podatkowym, Tchibo może naliczyć symboliczną opłatę w wysokości 1gr. Za jedną gratisową pieczątkę można otrzymać jeden darmowy napój. Możliwe jest uzbieranie kilku darmowych pieczątek i wykorzystanie ich w dowolnym terminie.
Po zakupie każdego 10 napoju z oferty barowej Tchibo pojawia się możliwość odebrania jednego darmowego napoju. Zgodnie z polskim prawem podatkowym, Tchibo może naliczyć za ten napój symboliczną opłatę w wysokości 1gr.

Możliwość odebrania darmowego napoju można sprawdzić w aplikacji Tchibo, na Tchibo.pl lub w sklepie stacjonarnym po okazaniu TchiboCard.

O chęci skorzystania z odebrania darmowego napoju należy poinformować obsługę przed zakupem. Możliwe jest wykorzystanie kilku „Darmowych napojów” przy jednej wizycie. Po wykorzystaniu możliwość odebrania darmowego napoju zostaje automatycznie usunięta z konta TchiboCard.
Pieczątki otrzymuje się za zakup dowolnego napoju z oferty barowej dostępnej w sklepach Tchibo.
W każdej chwili można zrezygnować z uczestnictwa w programie CoffeeCard pisząc e-mail na adres tchibocard@tchibo.pl lub kontaktując się z infolinią pod numerem 801 080 016.
Na koncie klienta TchiboCard zapisywana jest dodatkowo liczba aktualnie zebranych pieczątek oraz liczba gratisowych napojów. CoffeeCard jest integralną częścią programu lojalnosciowego TchiboCard i podlega jego ogólnym warunkom uczestnictwa.
W ciągu ok. 60 minut po otrzymaniu 10 pieczątki na koncie TchiboCard zostanie aktywowany bon na „Darmowy napój”. O chęci skorzystania z odebrania darmowego napoju należy poinformować obsługę przed zakupem. Zgodnie z polskim prawem podatkowym, Tchibo może naliczyć za ten napój symboliczną opłatę w wysokości 1gr. Za każdy odebrany napój z konta pobrane zostanie 10 pieczątek.
CoffeeCard jest integralną częścią programu lojalnosciowego TchiboCard i podlega ogólnym warunkom Regulaminu Programu TchiboCard.

Aby aktywować CoffeeCard niezbędna jest rejestracja w programie TchiboCard.

Za każdy napój z oferty barowej (w tym kawy, herbaty i czekolady) zakupiony przy użyciu TchiboCard, na internetowym koncie TchiboCard dodawana jest 1 wirtualna pieczątka. Rejestracja pieczątek w późniejszym terminie niż zakup napoju kawowego nie jest możliwa.

Po uzbieraniu 10 pieczątek, po upływie ok. 60 minut od zakupu dziesiątej kawy, na koncie TchiboCard automatycznie pojawi się bon na darmowy napój kawowy do zrealizowania w dowolnym terminie. Zgodnie z polskim prawem podatkowym, Tchibo może naliczyć za ten napój symboliczną opłatę w wysokości 1gr.

Pieczątki można zbierać i realizować we wszystkich sklepach Tchibo na terenie Polski posiadających bar kawowy, po wcześniejszym okazaniu TchiboCard. Za akcje gratisowe lub degustacje pieczątki nie są dodawane.

Aktualny status zebranych pieczątek można sprawdzić w aplikacji Tchibo, na Tchibo.pl lub w sklepie stacjonarnym po okazaniu karty ok. 60 minut od ostatniego zakupu.

Pieczątki nie mogą być przekazywane innym osobom. Tchibo zastrzega sobie prawo zmiany warunków dotyczących korzystania z CoffeeCard w dowolnym momencie.