Schließen
Newsletter Tchibo - najczęstsze pytania

SMS Tchibo - najczęstsze pytania

Możesz otrzymywać SMSy promocyjne rejestrując się do Klubu TchiboCard w sklepie stacjonarnym lub na tchibo.pl i podając swój numer telefonu. Możesz podać go również podczas zakładania konta internetowego na tchibo.pl.
SMSy, Newslettery i innego rodzaju informacje handlowe są wysyłane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Wystarczy, że na otrzymanego od Tchibo SMSa odpiszesz w treści „NIE”. Możesz alternatywnie skontaktować się z naszą infolinią i poprosić o usunięcie swojego numeru telefonu z bazy wysyłkowej.
Zmieniliśmy numer, z którego wysyłamy Klientom wiadomości SMS w celu zapewnienia jak najwyższego standardu dbałości o bezpieczeństwo danych naszych Klientów. Numer 4901 jest przypisany wyłącznie do Tchibo. Zmiana ta zapobiegnie potencjalnym próbom podszycia się pod Tchibo przez oszustów i umożliwi Klientom ewentualną rezygnację z otrzymywania kolejnych SMSów z informacjami handlowymi.
Otrzymujesz dedykowane oferty i jesteś zawsze na bieżąco z aktualnymi promocjami i nadchodzącymi wydarzeniami Tchibo.