Reklamacja

Czas trwania i zakres gwarancji na produkt zakupiony w Tchibo
Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta, którego udzielamy na ekspresy do kawy oznaczone logo Tchibo.

INFORMACJE O ZAKRESIE I OKRESIE GWARANCJI
Można je znaleźć w opisie produktu oraz w instrukcji obsługi lub dokumentach dostawy.

Nie masz pod ręką instrukcji obsługi? Przejdź do wyszukiwania instrukcji obsługi.

ZAKRES USŁUGI W OKRESIE GWARANCJI
Bezpłatnie usuniemy wszelkie wady materiałowe lub produkcyjne. Nie dotyczy to uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą obsługą.

WARUNEK UDZIELENIA ŚWIADCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
Przedłożenie dowodu zakupu od Tchibo lub partnera handlowego autoryzowanego przez Tchibo.
W ramach gwarancji chętnie sprawdzimy następujące opcje:
  • Naprawa
  • Zwrot lub wymiana
  • Zamówienie części zamiennych
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta i podaj:
  • numer artykułu (sześć cyfr, można go znaleźć bezpośrednio na urządzeniu, na fakturze lub w instrukcji obsługi)
  • nazwa modelu i kolor
  • jeśli jest znana: data zakupu
Nasza rekomendacja: zadzwoń do nas, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie. Możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
W naszym dziale obsługi klienta możesz zamówić części zamienne lub akcesoria do swojego ekspresu do kawy.

Aby móc jak najszybciej dostarczyć część zamienną/akcesorium, prosimy o podanie:
  • numeru artykułu (sześć cyfr, można go znaleźć bezpośrednio na produkcie, na fakturze lub w instrukcji obsługi
  • nazwy modelu i koloru
  • jeśli jest znana: daty zakupu
  • żądanego adresu dostawy
Nasza rekomendacja: zadzwoń do nas, to najszybszy sposób. Możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.