Schließen

Dwuczęściowa piżama z nadrukiem w serca

139,99 -21%
109,99
  • W magazynie
Termin dostawy
czw., 2020-12-03 - pt., 2020-12-04
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Wyjątkowo miękka i lejąca mieszanka modalu i streczu
  • Góra z długim rękawem zapinana guziki
  • Spodnie z elastycznym wykończeniem w pasie
  • Wykończenie falbankowe przy dekolcie, w pasie i przy nogawkach

Dwuczęściowa piżama z nadrukiem w serca

Numer zamówienia 111677
Uwielbiamy romantyczne porywy serca - i pokazujemy to. Przykładem tego jest ta wyjątkowo wygodna i miękka piżama z cudownie lejącej mieszanki modalu i streczu. Elastan sprawia, że materiał zachowuje kształt, idealnie się dopasowuje i zapewnia wysoki komfort noszenia.
 
Za dobra na noc
Ta piżama damska naturalnie sprawi, że noc będzie spokojna, a dzięki pięknej stylistyce dobrze wygląda również w miły, niedzielny poranek. Drobny nadruk w serduszka po prostu wprawi Cię w dobry nastrój, a wykończenie falbankowe przy dekolcie, w pasie i przy nogawkach to uroczy akcent. Góra z długim rękawem jest wykończona listwą z guzikami, a spodnie mają wygodny, elastyczny pas.

Fason

fason normalny

Kolor

Czarna z nadrukiem w białe serduszka na całej powierzchni

Materiał

95% modal (TENCEL™), 5% elastan (LYCRA®)

Wymiary

Góra: dł. całkowita ok. 66 cm
Spodnie: dł. nogawki od wewnątrz ok. 66 cm (Rozm. M 40/42)
Suszenie
Nie suszyć w suszarce ani w suszarce bębnowej
Wybielanie
Nie stosować wybielaczy
Pranie
Prać w programie do prania delikatnego w maksymalnej temperaturze 40°C
Pranie chemiczne
Nie prać na sucho
Prasowanie
Nie prasować

Wskazówki:

Prać na lewej stronie
Wiele naszych tekstyliów ma swoje źródło w lesie. Wiskoza, włókna modal lub lyocell są pozyskiwane z odnawialnego surowca, jakim jest drewno. W celu zapewnienia, że drewno na nasze włókna celulozowe jest pozyskiwane z odpowiedzialnej gospodarki leśnej, współpracujemy z firmą LENZINGTM. Do produkcji TENCEL™ wykorzystywana jest wyłącznie masa celulozowa pochodząca z certyfikowanych, zrównoważonych lasów. Ponadto produkcja włókien odbywa się w cyklu zamkniętym, w którym oszczędza się i regeneruje niezbędne materiały pomocnicze, takie jak chemikalia, woda i energia.
78% włókien celulozowych zakupionych dla Tchibo już teraz pochodzi z bardziej zrównoważonych źródeł. To sprawia, że Tchibo jest jednym z pięciu największych dostawców zrównoważonych włókien celulozowych na świecie.
Czy to wystarczy? Nie, aby chronić nasze zasoby naturalne, ubrania powinny być noszone dłużej. Dlatego zwracamy również uwagę na jakość i trwałość naszych produktów.
Dowiedz się więcej: https://www.tchibo.pl/zrownowazony-rozwoj-w-tchibo-c400107040.html
mar328
LYCRA® is a trademark of The LYCRA Company.
Informacja dotycząca jakości
Informacja dotycząca jakości
Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Numer zamówienia:

111677

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot. W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna) a także artykuły wielkogabarytowe. Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia).

Opinie klientów

  • 0,5
  • 1
  • 1,5
  • 2
  • 2,5
  • 3
  • 3,5
  • 4
  • 4,5
  • 5
5,0 z 5 gwiazdek
1 klientów poleciłoby ten artykuł
  • 5 gwiazdki
    (1)
  • 4 gwiazdki
    (0)
  • 3 gwiazdki
    (0)
  • 2 gwiazdki
    (0)
  • 1 gwiazdka
    (0)
  • 0,5
  • 1
  • 1,5
  • 2
  • 2,5
  • 3
  • 3,5
  • 4
  • 4,5
  • 5
Piżama
przez Anonimowo od 2020-05-19
Oceniany produkt (rozmiar produktu): S 36/38
Świetna jakość, bardzo przyjemna w dotyku.
8 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak