Dostawa i zamówienie

Dostawa

Możliwe adresy dostawy

Dostawa pod adres rachunku

W procesie zamówienia online adres rachunku jest automatycznie przyjmowany jako adres dostawy w drugim kroku zamówienia "Adres dostawy".

Twoje dane na temat adresu dostawy można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymasz e-mailem po wypełnieniu zamówienia online.

W paczce z zamówionymi artykułami otrzymasz formularz zwrotu.

Jak tylko zamówione artykuły opuszczą nasz magazyn, otrzymasz (jeśli podałeś nam e-mail przy składaniu zamówienia) potwierdzenie dostawy w wiadomości e-mail (Tytuł: "Tchibo: Faktura oraz potwierdzenie wysyłki") z informacjami śledzenia przesyłki, pouczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz fakturę w formacie PDF.

Dostawa pod adres inny niż adres rachunku

Tak, oferujemy taką możliwość. Jeżeli jesteś nowym klientem lub dokonujesz pierwszy raz zakupu na Tchibo.pl wystarczy przy podawaniu danych zamówienia zaznaczyć opcję „Inny adres dostawy” i w kolejnym kroku podać wybrany adres dostawy danego zamówienia. Jeżeli jesteś stałym klientem i masz konto Tchibo (tj. logujesz się za pomocą e-maila i hasła) w 4. kroku zakupowym „Sprawdź i zamów” możesz zmienić adres dostawy (domyślnie ustawiony jako „Jak na rachunku”) klikając w link tekstowy „Zmień”.

* Prosimy jako "Inny adres dostawy" nie wpisywać ręcznie adresu sklepu stacjonarnego Tchibo. Za w ten sposób zaadresowane przesyłki Tchibo nie ponosi odpowiedzialności. Aby dostarczyć artykuły do sklepu stacjonarnego Tchibo, w 2. kroku zakupowym należy zaznaczyć opcję "Sklep Tchibo w pobliżu Ciebie (bez kosztów wysyłki)" i wybrać dowolny sklep Tchibo, poprzez naciśnięcie przycisku "Wybierz i przejdź dalej >".

Zamówienie online z odbiorem w sklepie Tchibo (Click & Collect)

Z dniem 4 maja 2021 r. otworzyliśmy wszystkie sklepy stacjonarne Tchibo na terenie Polski.

W trosce o bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów stosujemy się do wszelkich zaleceń Ministra Zdrowia podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Od 1 lutego wznawiamy także możliwość składania zamówień w sklepie internetowym z odbiorem w sklepie stacjonarnym.

W przypadku zakupów dokonanych w sklepach stacjonarnych w okresie krótszym niż 30 dni przed ich zamknięciem z powodu pandemii, czas na zwrot towaru zostaje przedłużony do 30 dni licząc od ponownego otwarcia sklepów.

Czas dostawy / śledzenie przesyłki

Czas dostawy wynosi obecnie od 3 (trzech) do 5 (pięciu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, jednakże Tchibo.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony towar w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia zamówienia. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Informacja o czasie dostawy zamówionego produktu zostanie podana podczas zamówienia online w koszyku. Jeśli podasz nam adres e-mailowy, wyślemy Ci dodatkowo potwierdzenie zamówienia, w którym podamy jeszcze raz termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Ci inne przydatne informacje związane z Twoim zamówieniem w sklepie internetowym Tchibo, np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu.

Dostawa produktów wielkogabarytowych

Dostawa produktów wielkogabarytowych (np. meble) odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej Rhenus. Dostawa produktów pod wskazany przez Ciebie adres odbywa się w godzinach między 8:00 a 20:00 od poniedziałku do soboty.

Każda próba doręczenia zakończy się powiadomieniem. Po 3 próbie doręczenia zostaniesz poproszony o skontaktowanie się z firmą Rhenus w sprawie odbioru. Zamówienie będzie przechowywana w firmie Rhenus przez 7 dni. Otrzymasz powiadomienie w wiadomości e-mail o pakiecie, jeśli zażądałeś go przy składaniu zamówienia online.