Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Newsletter Tchibo - najczęstsze pytania

Pytania i odpowiedzi na najczęściej padające pytania odnośnie newslettera Tchibo
Do newslettera można zapisać się poprzez stronę www klikając na
Nasz Newsletter oferuje wszechstronny przegląd różnych kolekcji Tchibo. Otrzymasz przegląd aktualnych tematów, atrakcyjnych ofert w zakresie kawy, specjalnych promocji i nowości. Zawsze będziesz wiedział, co Tchibo oferuje. Pozwól się zainspirować!
Nie, otrzymywanie newslettera Tchibo jest bezpłatne
Nie, oczywiście, nie musisz niczego zamawiać. Newsletter Tchibo to bezpłatna usługa od nas
Na końcu każdego Newslettera znajduje się link prowadzący do formularza online na stronie Tchibo.pl. Tutaj możesz zmienić swój adres e-mailowy, na który ma być wysyłany Newsletter.

Jeśli posiadasz osobiste konto na Tchibo.pl i chcesz zmienić adres e-mail, musisz zalogować się do osobistego konta (Twoje Konto) na Tchibo.pl. Nowy adres e-mail będzie używany zarówno podczas logowania oraz do wysyłki Newslettera i innego rodzaju informacji handlowych.
Nie, nie musisz być zarejestrowanym klientem, aby otrzymywać od nas wiadomości mailowe z ofertą
Kliknięcie w wybrany produkt z Newslettera przekieruje Cię na stronę Tchibo.pl gdzie będziesz mógł dokończyć proces zakupowy
Newsletter opiera się na Twoich zainteresowaniach. Możesz je ustawić na swoim koncie w zakładce "Mój Newsletter".
Na końcu każdego Newslettera znajduje się link prowadzący do formularza online na stronie Tchibo.pl. Jeśli nie chcesz już więcej otrzymywać Newslettera, a także innego rodzaju informacji handlowych, wystarczy zaznaczyć na nim odpowiednią opcję. Rezygnacja z otrzymywania Newslettera Tchibo oznacza automatyczną rezygnację z otrzymywania informacji handlowych.