Automatyczne ekspresy do kawy Tchibo

Czy masz pytania dotyczące Twojego automatycznego ekspresu do kawy Esperto? Tutaj znajdziesz pomocne wskazówki dotyczące użytkowania, ustawień, czyszczenia, odkamieniania i rozwiązywania możliwych problemów.

Modele Esperto

(W sprzedaży od września 2020)

(W sprzedaży do ok. maja 2020)

(W sprzedaży od marca 2020)

(w sprzedaży od lutego 2022)

(W sprzedaży od marca 2023)

Często zadawane pytania - FAQ

Przed pierwszym użyciem

Przed zaparzaniem

Podczas parzenia

Regulacja stopnia zmielenia

Zmiana ilości napoju

Po zaparzeniu

Czyszczenie modułu parzenia kawy

Podczas odkamieniania

Który odkamieniacz jest zalecany do usuwania kamienia?

Do usuwania kamienia polecamy specjalny odkamieniacz firmy durgol® dostępny w każdym sklepie Tchibo, w sklepach specjalistycznych i na tchibo.pl.

UWAGA – Uszkodzenie urządzenia spowodowane kamieniem

  • Należy odkamienić urządzenie, gdy tylko pojawi się odpowiedni komunikat (po ok. 40 l). Zwiększa to trwałość urządzenia i oszczędza energię.

  • Nie używaj żadnych odkamieniaczy na bazie kwasu mrówkowego.

  • Do ekspresów do kawy i espresso należy używać dostępnych na rynku odkamieniaczy w płynie. Inne środki mogą uszkodzić materiały urządzenia i / lub być nieskuteczne.

Reklamacja

Mój ekspres Esperto wymaga reklamacji lub naprawy. Jak to zrobić?

Jeżeli wbrew oczekiwaniom pojawi się usterka, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Naszi konsultanci chętnie pomogą i uzgodną sposób postępowania.

  • Infolinia
    Tel.: 0800 - 300 01 11
    Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00 Sobota: 08:00 - 16:00

  • Formularz kontaktowy

Czy masz pytanie, na które nie znalazłeś odpowiedzi?

Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią:

Tchibo Servicehotline (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora) :

Zadzwoń pod 801 080 016

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00

Sobota: 08:00 - 16:00