Esperto Caffè
Porady i wskazówki
Rozwiązania problemów i usterek
Często zadawane pytania - FAQ
Przed pierwszym użyciem
Czym różnią się od siebie Esperto Caffè, Esperto Latte i Esperto Pro?
W jaki sposób uzyskano tak konkurencyjną cenę automatycznego ekspresu do kawy w porównaniu z innymi tego typu urządzeniami?
Czy automatyczny ekspres może również przygotować mleczne specjały?
Przed zaparzaniem
Po włączeniu urządzenie płucze. Co mogę zrobić?
Po włączeniu urządzenia nie uruchamia się proces płukania i nie można go obsługiwać, mimo że wszystkie symbole świecą się prawidłowo.
Nie otrzymuję powiadomienia, gdy zbiornik na wodę jest pusty. Jaka może być przyczyna?
Dlaczego nie pojawia się komunikat o uzupełnieniu ziaren, mimo że pojemnik na ziarna wygląda na pusty?
Pojemnik na fusy jest pusty, ale symbol „pełny pojemnik na fusy” nadal miga. Jaka może być przyczyna?
Urządzenie nagrzewa się niezwykle długo / kawa lub gorąca woda płynie tylko w niewielkich ilościach. Co mogę zrobić?
Podczas parzenia
Kawa powoli wypływa z wylotu kawy. Co mogę zrobić?
Do czego służą przyciski „podwójna ilość napoju” (przycisk Doppio) i „Funkcja Intense+” i jak ich używać?
Regulacja stopnia zmielenia
UWAGA – możliwe uszkodzenie mienia
Zmiana ilości napoju
Programowanie wielkości filiżanki
Po zaparzeniu
Kawa nie jest wystarczająco gorąca. Co mogę zrobić?
Kawa jest za słaba. Co mogę zrobić?
Dlaczego moje urządzenie automatycznie przełącza się w tryb spoczynku? Jak mogę zmienić czas aktywności?
Moje urządzenie działa bez zarzutu, ale nie jestem zadowolony z efektów. Co mogę zrobić?
Czyszczenie modułu parzenia kawy
Jak często muszę czyścić moduł parzenia kawy?
Pojemnik na fusy jest pusty, ale symbol „pełny pojemnik na fusy” nadal miga. Jaka może być przyczyna?
Obok modułu zaparzania kawy spada niewielka ilość zmielonej kawy. Czy to normalne?
Czy Esperto nadaje się do mycia w zmywarce?
Podczas odkamieniania
Łatwe usuwanie kamienia
Jak często należy odkamieniać automatyczny ekspres do kawy?
Jak prawidłowo odkamieniac Esperto?
Który odkamieniacz jest zalecany do usuwania kamienia?
Do usuwania kamienia polecamy specjalny odkamieniacz firmy durgol® dostępny w każdym sklepie Tchibo, w sklepach specjalistycznych i na tchibo.pl.
UWAGA – Uszkodzenie urządzenia spowodowane kamieniem
Należy odkamienić urządzenie, gdy tylko pojawi się odpowiedni komunikat (po ok. 40 l). Zwiększa to trwałość urządzenia i oszczędza energię.
Nie używaj żadnych odkamieniaczy na bazie kwasu mrówkowego.
Do ekspresów do kawy i espresso należy używać dostępnych na rynku odkamieniaczy w płynie. Inne środki mogą uszkodzić materiały urządzenia i / lub być nieskuteczne.
Dlaczego program odkamieniania się nie uruchamia?
Reklamacja
Ile gwarancji ma automatyczny ekspres do kawy?
Moje urządzenie działa bez zarzutu, ale nie jestem zadowolony z efektów. Co mogę zrobić?
Mój ekspres Esperto wymaga reklamacji lub naprawy. Jak to zrobić?
Jeżeli wbrew oczekiwaniom pojawi się usterka, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Naszi konsultanci chętnie pomogą i uzgodną sposób postępowania.
Infolinia
Tel.: 0800 - 300 01 11
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00 Sobota: 08:00 - 16:00
Czy masz pytanie, na które nie znalazłeś odpowiedzi?
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia.
W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią:
Tchibo Servicehotline (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora) :
Zadzwoń pod 801 080 016
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00
Sobota: 08:00 - 16:00