Aplikacja Tchibo

Ogólnie rzecz biorąc, przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zapewnienia działającej aplikacji oraz naszych treści i usług. Więcej informacji można znaleźć tutaj.


„Logowanie w aplikacji Tchibo”
Nasza aplikacja na smartfony i tablety używa stałego pliku cookie po zalogowaniu. Po pierwszym logowaniu, funkcja ta pozwala na złożenie zamówienia w przyjazny dla użytkownika sposób w terminie 365 dni od ostatniego użycia aplikacji, bez konieczności ponownego wpisywania hasła. Ze względów bezpieczeństwa dostęp do części obszaru „moje konto", jak również zmiana adresu i danych dot. płatności, pozostają chronione hasłem. Jeśli nie chcą Państwo korzystać z tej funkcji, należy wylogować się po wizycie za pomocą przycisku wylogowania w obszarze „Moje Tchibo".


Informujemy, że firma Tchibo korzysta z plików cookie i pikseli śledzących. Są one również wykorzystywane w naszej aplikacji. Więcej informacji na temat plików cookie można znaleźć tutaj.


W celu ukierunkowanego projektowania, analizy biznesowej i zarządzania aktywnością w sieci oraz ciągłej optymalizacji naszej aplikacji, korzystamy dodatkowo z usług analitycznych „Adjust“ (usługi Adjust GmbH, Saarbrücker Str. 37A, 10405 Berlin) und „Google Firebase“ (a service of Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, U.S.A.) zgodnie z podstawą prawną na mocy Art. 6, ust. 1, lit. a) RODO. Wszystkie wymienione procesy prowadzą do transferu danych na serwer dostawców technologii śledzenia i ukierunkowania wykorzystywanych przez nas. Niektóre z tych serwerów znajdują się w USA. Jeżeli dane są przekazywane do państwa trzeciego niezapewniającego należytego zabezpieczenia danych, odbywa się to na podstawie prawnej wskazanej w art. 49 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda).


Jeśli nie zgadzają się Państwo na zapisywanie i analizę Państwa danych, mogą Państwo w każdej chwili sprzeciwić się ich zapisywaniu i przetwarzaniu, zmieniając ustawienia w obszarze „moje konto” (wersja 7 lub starsza) lub zmieniając ustawienia preferencji plików cookie (od wersji 7.1). W takim przypadku zapisywanie i analiza Państwa danych zostanie wyłączona. Jednak w niektórych przypadkach nie będą już Państwo mogli korzystać ze wszystkich funkcji naszych usług cyfrowych.


W aplikacji Tchibo mogą Państwo spersonalizować swój profil za pomocą zdjęcia z galerii. W tym celu aplikacja Tchibo uzyskuje dostęp do Państwa galerii zdjęć na urządzeniu, na którym mają Państwo zainstalowaną aplikację Tchibo. Zdjęcie to jest przetwarzane w aplikacji tylko w celu indywidualnego przedstawienia Państwa profilu w aplikacji Tchibo. Zdjęcie to nie jest przetwarzane w żadnym innym celu i nie jest przekazywane osobom trzecim. W każdej chwili mogą Państwo samodzielnie zastąpić lub usunąć wybrane zdjęcie za pomocą funkcji w profilu.


Za pomocą opcji „Powiadomienia push" mogą być Państwo aktywnie informowani przez Tchibo w formie powiadomień typu push i wiadomości na swoim urządzeniu o aktualnych ofertach, nowościach, kampaniach i kuponach na tchibo.pl lub w sklepach stacjonarnych Tchibo, nawet jeśli aplikacja nie jest aktualnie używana. Powiadomienia mogą być wyświetlane w postaci dźwięków, raportów lub symboli literowych. Funkcję tę można aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie za pomocą ustawień urządzenia lub w zakładce „Mój profil" w aplikacji Tchibo.


Bez Państwa zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO UE), Tchibo nie będzie wysyłać żadnych powiadomień push ani wiadomości.


W celu zapewnienia tej funkcji korzystamy z usługi Push Notification Service firmy Apple Inc, One Infinite Loop, Cupertino, California 95014, USA („Apple") oraz Firebase Cloud Messaging (FCM) firmy Google Inc, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, U.S.A. („Google"). Abyśmy byli w stanie przekazywać Państwu powiadomienia typu push, konieczne jest przesyłanie przez nas nieosobowych, anonimowych danych (na przykład treści powiadomienia typu push) na serwer Apple/Google za zgodą Państwa, zgodnie z Państwa ustawieniami, a następnie takie treści przekazywane są dalej do Państwa aplikacji Tchibo w zaszyfrowanej formie jako powiadomienia typu push.. W tym celu Apple/Google tworzy wyraźny numer połączenia (ID tokena urządzenia lub ID rejestracyjne) z ID urządzenia zgodnie z systemem operacyjnym urządzenia użytkownika, za pomocą którego treść powiadomień typu push jest transportowana do użytkownika w bezpiecznym, szyfrowanym formacie.


Za pomocą poszczególnych funkcji w naszych powiadomieniach typu push możemy w standardowy, zautomatyzowany sposób przeglądać, jakie treści naszych powiadomień typu push są szczególnie interesujące dla naszych klientów. Wyniki tych analiz wykorzystujemy w formie spersonalizowanej wyłącznie w celu poprawy naszych usług i dostosowania ich do wymagań klientów, jak również w celu reklamy bezpośredniej (na podstawie Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO).


Mogą Państwo w każdej chwili cofnąć zgodę na analizę Państwa danych osobowych w celu poprawy naszych usług, kontaktując się z nami za pośrednictwem adresu e-mail: service@tchibo.pl.
Powrót
Ustawienia w systemie operacyjnym iOS
Przy pierwszym dostępie do aplikacji i rejestracji zostaną Państwo zapytani, czy chcą zezwolić na powiadomienia typu push. Bez Państwa zgody, którą mogą Państwo wyrazić, klikając przycisk „Zezwalaj", Tchibo nie może wysyłać Państwu żadnych powiadomień typu push. W każdej chwili mogą Państwo aktywować i dezaktywować zezwolenie na wysyłanie powiadomień typu push. W tym celu należy otworzyć menu „Ustawienia" w urządzeniu i wybrać opcję "Powiadomienia". W poniższym menu znajdą Państwo przegląd wszystkich aplikacji, które są zainstalowane na urządzeniu i które posiadają funkcję powiadomień typu push.


Ustawienia w systemie operacyjnym Android
Przy pierwszym dostępie do aplikacji i rejestracji zostaną Państwo zapytani, czy chcą zezwolić na powiadomienia typu push. Bez Państwa zgody, którą mogą Państwo wyrazić, klikając przycisk „tak", Tchibo nie może wysyłać Państwu żadnych powiadomień typu push. W każdej chwili mogą Państwo aktywować i dezaktywować zezwolenie na wysyłanie powiadomień typu push. W tym celu należy otworzyć menu „Ustawienia" w urządzeniu i wybrać opcję "Aplikacje". W poniższym menu znajdą Państwo przegląd wszystkich aplikacji, które są zainstalowane na urządzeniu.
W ramach funkcji wyszukiwania sklepów stacjonarnych, dane geo (geo lokalizacja) w postaci szerokości i długości geograficznej są przekazywane do strony internetowej, jeśli urządzenie przenośne jest wyposażone w funkcję GPS. Odbywa się to wyłącznie w celu wyszukania Państwa lokalizacji. Dane te nie są zapisywane. Przed uruchomieniem funkcji lokalizacji zostaną Państwo poproszeni o wyrażenie zgody za pomocą pytania dotyczącego bezpieczeństwa zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.