Twoje osobiste konto na Tchibo.pl

Korzyści i dodatkowe funkcje

Będąc Klientem Sklepu Tchibo.pl i posiadając osobiste konto na Tchibo.pl zabezpieczone indywidualnym adresem e-mailowym oraz samodzielnie wybranym hasłem możesz korzystać z wielu dodatkowych funkcji:


  • Za pomocą osobistego konta możesz wygodnie składać wszystkie zamówienia na Tchibo.pl. Dzięki prostej i bezpiecznej procedurze identyfikacyjnej wykorzystującej adres e-mailowy oraz indywidualne hasło, masz dostęp do raz wprowadzonych i zarządzanych przez Ciebie informacji. Podczas składania zamówienia formularze są automatycznie uzupełniane odpowiednimi danymi. Wystarczy, że przed wysłaniem zamówienia sprawdzisz dane w nim zawarte. W ten sposób złożenie zamówienia zajmuje mniej czasu i jest o wiele wygodniejsze!
  • Poprzez swoje osobiste konto na Tchibo.pl możesz kontrolować status Twoich aktualnych zamówień. Masz wgląd w proces realizacji zamówienia i wiesz na przykład, czy zamówienie jest właśnie przetwarzane lub też czy zamówione towary są już w drodze do Ciebie.
  • Konto można w każdym momencie usunąć, a jego posiadanie nie wiąże się z żadnymi kosztami ani zobowiązaniami.
do góry

Załóż konto

Podczas składania zamówienia wszyscy Klienci Tchibo.pl mogą bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań założyć swoje osobiste konto. Po włożeniu do koszyka wszystkich wybranych artykułów należy przejść do drugiego etapu procedury klikając na link "Dalej". Na stronie "Twoje dane" wybierz opcję "Równocześnie ze złożeniem zamówienia chcę założyć konto".

Niezależnie od składanego zamówienia możesz również założyć swoje osobiste konto na Tchibo.pl klikając w lewym górnym rogu strony na link „Zaloguj” bądź "Twoje Konto". Znajduje się tam zwrot „Nie posiadam jeszcze konta Tchibo”, a pod nim link „Załóż konto”, klikając na który otwiera się formularz – „Jestem nowym Klientem Tchibo”, w którym należy podać swoje dane. Po wprowadzeniu danych i kliknięciu "Wyślij" zostajesz zalogowany do systemu i znajdujesz się w strefie Twojego osobistego konta.


do góry

Twoje hasło

Twój adres e-mailowy oraz hasło stanowią klucz do Twoich danych w Tchibo.pl. Wybierz hasło, które możesz łatwo zapamiętać, i pamiętaj, aby nie udostępniać go osobom trzecim, które w ten sposób mogłyby uzyskać dostęp do Twojego osobistego konta na Tchibo.pl. Jeśli zechcesz później zmienić hasło, możesz to również uczynić na stronie "Twoje Konto" albo „Zaloguj”.
Uwaga: hasło musi się składać przynajmniej z 8 znaków.


do góry

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie pamiętasz Twojego hasła, kliknij na link "Twoje Konto" bądź „Zaloguj”. Bezpośrednio pod polem „Hasło” znajduje się link "Nie pamiętam hasła". Gdy na niego klikniesz, otworzy się formularz, w którym należy podać swój adres e-mailowy, imię oraz nazwisko. Należy wypełnić wszystkie pola, wpisując adres e-mailowy, który został podany podczas tworzenia osobistego konta. Klikając na "Wyślij" przesyłasz wprowadzone dane do nas.

Za pomocą adresu e-mailowego, który jest unikatowy dla każdego Klienta, możemy ustalić Twoje dane i wysłać Ci e-mailem hasło zastępcze. Ponieważ dostęp do Twojej skrzynki e-mailowej posiadasz tylko Ty, zastępcze hasło jest chronione przed nieuprawnioną ingerencją.

Hasło zastępcze, generowane ze względów bezpieczeństwa przez bazę danych, ma charakter jednorazowy; należy go użyć podczas następnego logowania do swojego konta w Tchibo.pl. Zaraz po zalogowaniu należy zmienić hasło zastępcze na dowolne, indywidualnie wybrane hasło (patrz: „Zmiana danych konta”).


do góry

Logowanie i wylogowanie

Aby wejść do strefy Twojego osobistego konta Tchibo.pl i móc korzystać ze wszystkich przywilejów, musisz się zalogować. W tym celu kliknij na link "Twoje Konto" bądź „Zaloguj” w lewym górnym rogu strony. Komputer wyświetla pytanie o Twój adres e-mailowy oraz hasło. Wpisz je w odpowiednie pola i kliknij na przycisk "Zaloguj". Otworzy się strona z Twoim osobistym kontem. Po opuszczeniu strony Tchibo.pl dostęp do Twojego osobistego konta w Tchibo.pl zostanie automatycznie zamknięty. Jeśli chcesz wyjść z chronionej strefy Twojego osobistego konta i użytkujesz komputer z innymi osobami, zalecamy korzystanie z linku "Wyloguj". Link ten znajduje się na stronie z Twoim kontem w dwóch miejscach: w lewym górnym rogu oraz przy Twoim imieniu i nazwisku.


do góry

Zmiana danych konta

Twoje osobiste dane możesz łatwo modyfikować z wyjątkiem przydzielonego przez nas numeru Klienta Tchibo. Aby zmienić Twoje imię, nazwisko, adres na rachunku, adres dostawy, sposób płatności, adres e-mailowy lub hasło, kliknij po prostu na odpowiedni link "Zmień". Otwiera się wówczas odpowiednia strona z formularzem, na której możesz odpowiednio zmodyfikować swoje dane. Po naniesieniu zmian kliknij na przycisk "Potwierdź" znajdujący się u dołu strony. Aby zmienić hasło, należy najpierw podać stare hasło, a następnie dwukrotnie wpisać nowe. Adres e-mailowy można zmienić wprowadzając nowy adres e-mailowy i potwierdzając zmianę wpisaniem hasła.

Aby usunąć całe konto wraz ze wszystkimi danymi należy skorzystać z linku "Usuń konto", znajdującego się na stronie z Twoim kontem w lewym dolnym rogu.


do góry

Twoje zamówienia – przegląd

Poprzez Twoje konto możesz dokładnie kontrolować, na jakim etapie znajduje się aktualnie realizacja Twoich zamówień w Sklepie Tchibo.pl.

Po zalogowaniu kliknij na link "Przegląd zamówień", a otworzy się strona przedstawiająca wszystkie Twoje zamówienia z ostatnich 181 dni (zrealizowane zamówienia są usuwane trzy miesiące po dostawie). Klikając na link "Przegląd" możesz obejrzeć poszczególne pozycje każdego zamówienia. Status pokazuje, na jakim etapie realizacji znajduje się obecnie Twoje zamówienie. Jeśli dane zamówienie zawiera kilka produktów, status może być różny. Oto poszczególne znaczenia opisu statusu realizacji zamówienia:


  • „W realizacji”: wybrane przez Ciebie artykuły są przygotowywane do wysyłki.
  • „Wysłane”: wybrane przez Ciebie artykuły zostały spakowane i przekazane dostawcy.
  • „Anulowane: zamówienie zostało przez Ciebie anulowane lub byliśmy niestety zmuszeni je anulować.
  • „Brak towaru”: zapas towaru został wyczerpany i nie można go zamówić.
  • „Zwrócone: artykuł został przez Ciebie zwrócony lub wymieniony.

do góry