Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Jak wzmocnić układ odpornościowy z Tchibo

Jak wzmocnić układ odpornościowy

Kiedy zaczyna drapać w gardle, cieknąć z nosa i huczeć w głowie, najczęściej jest już za późno: dopadło Cię paskudne przeziębienie. Wirusy odpowiedzialne za przeziębienia zaczynają się panoszyć właśnie wtedy, kiedy dni robią się krótsze i ciemniejsze. Jednak jest na nie rada! Wystarczy zastosować się do kilku prostych porad, by wzmocnić układ odpornościowy i skutecznie zapobiegać przeziębieniom.

Wellness wzmacnia odporność

Kiedy ciało, umysł i dusza potrzebują chwili przerwy, czasu na relaks, aby naładować „baterie” i w dłuższej perspektywie wzmocnić system odpornościowy. Pomocne w tej materii mogą się okazać produkty zdrowotne i wellness: kojące olejki do kąpieli, miękkie ręczniki frotte, czy ciepłe poduszki elektryczne pomogą Ci zadbać o równowagę między codziennością a chwilami odprężenia.

Kiedy na zewnątrz zrobi się naprawdę zimno, gorące kąpiele są dokładnie tym, czego potrzebujesz. Ich efektem ubocznym jest pobudzenie układu odpornościowego przez „wilgotne ciepło“. Wygodna poduszka do wanny na pewno uprzyjemni Ci chwile relaksującej kąpieli. Ból i skurcze mięśni nie mają żadnych szans. Doskonałe działanie mają również ciepłe szale z magazynującym ciepło wypełnieniem z ziaren rzepaku. Takie szale podgrzewamy w piekarniku, by następnie otulić nimi ciało. W czasie pobudzającej krążenie gorącej kąpieli stóp, od środka doskonale rozgrzeje nas napar z imbiru, czarnego bzu lub lipy.
Wellness wzmacnia odporność
Bieganie w zimie

Bądź fit w sezonie zimowym

Sport jest dobry dla naszego ciała nawet w sezonie zimowym: regularny trening nie tylko pozwala utrzymać dobrą kondycję, ale również wzmacnia odporność. Odpowiednią dyscypliną sportu jest na przykład jogging. Bieganie na świeżym powietrzy uwalnia umysł i wzmacnia ciało. Nie martw się: dla nawet delikatny trening pomoże wzmocnić odporność. Nawet regularne spacery mają dobroczynne działanie: niskie temperatury pobudzają krążenie i uwalniają głowę i nos od skutków oddziaływania powietrza w ogrzewanych pomieszczeniach. Również wizyty w saunie, naprzemienne zimne i ciepłe prysznice oraz gorące kąpiele stóp działają pobudzająco i wzmacniająco na układ odpornościowy.

Dalsze porady na sezon zimowy

Jak zachować zdrowie
Zdrowa, bogata w witaminy dieta

Zdrowa, bogata w witaminy dieta

Urozmaicona i zrównoważona dieta doskonale wzmacnia układ odpornościowy. Ale co to dokładnie oznacza? Szczególne znaczenie ma dieta bogata w witaminy, oparta na dużej ilości owoców i warzyw. Stosując taką dietę dostarczymy organizmowi niezbędnych minerałów i mikroelementów oraz bardzo istotnej dla odporności witaminy C. Doskonałym źródłem witaminy C są na przykład brokuły, pomarańcze czy papryka. Ponadto należy dużo pić. Wysuszone ogrzewaniem powietrze powoduje wysychanie błon śluzowych nosa i gardła. Rozgrzewające herbaty ziołowe i owocowe pomogą Ci się odpowiednio nawodnić i zapobiegną przeziębieniom.
Odprężenie i relaks na co dzień

Odprężenie & relaks

Stres stanowi obciążenie zarówno dla umysłu, jak i dla ciała. Dla wzmocnienia układu odpornościowego potrzebujesz tak dużo relaksu, jak to tylko możliwe. Na co dzień nawet drobiazgi, takie jak olejki zapachowe mogą sprawić, że odetchniesz głębiej i spokojnie stawisz czoła codziennym wyzwaniom. Również dobra książka, czy płyta mogą przenieść Cię na chwilę w krainę relaksu i zapomnienia. Pozwól sobie na takie chwile zapomnienia, ponieważ to może mieć zbawienne działanie nie tylko dla Twojego umysłu, ale również dla odporności.
Zdrowy sen: jak to zrobić

Zdrowy sen: jak to zrobić

Wystarczająca ilość snu zapewnia organizmowi lepszą ochronę przed drobnoustrojami chorobotwórczymi. Podczas snu ciało odpoczywa po trudach dnia. Zapotrzebowanie na sen jest sprawą indywidualną – przeciętnie wynosi ono od siedmiu do dziewięciu godzin na dobę. Jeżeli masz kłopoty z zasypianiem lub snem, pomocne mogą się okazać odpowiednie rytuały. Zanim położysz się do łóżka, zadbaj o odpowiednią atmosferę relaksu, która pomoże Ci się wyciszyć, na przykład poprzez medytację. W ten sposób pomożesz ciału się rozluźnić i sen przyjdzie łatwiej.

Gorąco polecamy relaks

W naszej nowej kolekcji mamy wiele ciekawych propozycji dla dobrego samopoczucia i relaksu. Wtul się w ciepłą, miękką kołdrę i zaczerpnij energii dzięki naszym sprytnym akcesoriom zapewniającym relaks i odprężenie.
    
Wyprzedany
  • Poduszka elektryczna na kark i plecy
Precyzyjne zastosowanie na karku, plecach i barkach
179,99
Wyprzedany
Zapewnia wyjątkowo wysokie wchłanianie wilgoci działa klimatyzująco i termoregulacyjnie
599,00
od439,00
Wyprzedany
  • Lampa emitująca światło dzienne
Do zastosowania w czasie niedoboru światła dziennego w miesiącach zimowych: może pomóc w walce z zaburzeniami równowagi, obniżonym nastrojem, utratą energii sił witalnych
229,99
179,99
Wyprzedany
Strony zimowa i letnia zapewniają idealny klimat snu
359,99
od259,99
    
Wyprzedany
  • Piżama z weluru
Miękka i ciepła
139,99
109,99
Wyprzedany
  • Rozpylacz aromatu
Z technologi ultradźwiękową - wytwarza delikatną mgiełkę, rozpraszającą zapach w całym pomieszczeniu
139,99
Wyprzedany
  • irisette® Poduszka puchowa z rdzeniem podpierającym kręgi szyjne
Ergonomicznie ukształtowany rdzeń z pianki wiskoelastycznej zapewnia optymalne odciążenie
349,99
249,99
Wyprzedany
  • Inhalator ultradźwiękowy
Delikatne, mikroskopijne rozpylenie roztworu do inhalacji dzięki specjalnej technice nebulizacji
219,99
139,99

Na tchibo.pl

Wellness zdrowie

Więcej na temat wellness i zdrowia

Przejdź do kategorii Zdrowie, uroda
Sypialnia

Więcej na temat zdrowego snu

Przejdź do kategorii Sypialnia