Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Zamówienie online

Proces zamówienia w sklepie internetowym składa się z czterech kroków:
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
Jeśli masz już swoje konto online Tchibo, logując się za pomocą adresu e-mail i hasła, Twoje dane zostaną automatycznie wstępnie wypełnione. W razie potrzeby możesz je poprawić w każdej chwili.

Bez osobistego konta online Tchibo
Masz możliwość złożenia zamówienia jako "gość", jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz zarejestrować swojego konta. Pola, które są konieczne do uzupełnienia przy składaniu zamówienia jako "gość" obejmują zwrot grzecznościowy, imię, nazwisko i pełny adres.
W tym kroku wybierasz, gdzie mamy dostarczyć Twoją przesyłkę. Możesz wybrać swój adres domowy, dowolny inny adres lub dostawę bezpośrednio do sklepu Tchibo.
Do sklepów Tchibo nie dostarczamy kawy, kapsułek Cafissimo oraz produktów wielkogabarytowych. W przypadku niektórych promocji także nie jest dostępna opcja dostawy do sklepu Tchibo. Każdorazowo warunki promocji opisane są w regulaminie. Wszystkie regulaminy promocji znajdują się w zakładce Regulaminy na dole strony.
Oferujemy różne sposoby płatności za zamówienie w naszym sklepie. Wszystkie opisaliśmy szczegółowo w dziale: Sposoby płatności.
Strona z podsumowaniem zamówienia pozwoli Ci potwierdzić, czy wszystko się zgadza. Można tu jeszcze raz sprawdzić, czy adres dostawy jest poprawnie zapisany i czy wszystkie produkty jakie zostały wybrane, rzeczywiście znalazły się w koszyku.
Będzie tam również zapisany przewidywany czas dostawy i całkowity koszt (łącznie z kosztami dostawy).
Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia zapoznaj się z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi i zaznacz, że zgadzasz się z nimi.
Jeśli wszystko jest w porządku, wyślij zamówienie za pomocą przycisku Zamów, a po chwili otrzymasz potwierdzenie zamówienia przez e-mail.

Podczas procesu składania zamówienia wszystkie dane są przetwarzane w postaci zaszyfrowanej dla Twojego bezpieczeństwa. Jeśli musisz zrobić to bez szyfrowania ze względu na ustawienia zapory sieciowej, przejdź do następnego kroku, klikając link> niezaszyfrowany.
Jeśli niektóre pozycje nie będą dostępne, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem poczty e-mail.
Za pomocą niebieskiego przycisku przy każdym produkcie, możesz go dodać bezpośrednio do koszyka
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z podsumowaniem zamówienia. Na swoim koncie w sklepie Tchibo masz również możliwość podglądu swoich zamówień z ostatnich 180 dni. Możesz tu również sprawdzić status i stan realizacji bieżącego zamówienia.
Niestety zmiana lub anulowanie zamówienia jest niemożliwe - z przyczyn technicznych. Jeśli zamówiony artykuł nie pasuje lub Ci się nie podoba albo po prostu nie chcesz już swojego zamówienia - masz 30 dni na jego zwrot. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapraszamy do działu "Wymiana i zwroty".
Ponadto istnieje możliwość odmowy przyjęcia przesyłki.

Zamówienia telefoniczne

Nie prowadzimy sprzedaży drogą telefoniczną. Natomiast w przypadku wymiany lub reklamacji artykułów online, nasi konsultanci telefoniczni przyjmą ponowne zamówienie tym właśnie kanałem. W tym celu zapraszamy do kontaktu pod numerem:
801 080 016
(z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)
godz. 8:00 - 22:00

Zamów w sklepie Tchibo

W sklepach stacjonarnych Tchibo znajdują się tablety, na których można złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym Tchibo.pl. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące zamówienia, nasi pracownicy chętnie pomogą.
  • do odbioru wymagane jest imię, nazwisko oraz numer telefonu
  • gdy przy składaniu zamówienia podany zostanie prawidłowy adres e-mail, wyślemy tam informację potwierdzającą możliwość odbioru w sklepie Tchibo
  • darmowa dostawa
  • możliwość płatności przy odbiorze
  • wszystkie zniżki ważne online są akceptowane przy odbiorze zamówienia w sklepie
  • posiadacze TchiboCard mogą zbierać Ziarna i dzięki nim robić tańsze zakupy
  • dostawa pod wybrany adres wpisany w momencie zamówienia
  • szybka dostawa dzięki współpracy z najlepszymi firmami kurierskimi
  • posiadacze TchiboCard mogą zbierać Ziarna i robić dzięki nim tańsze zakupy
Do sklepów Tchibo nie można zamówić niektórych artykułów, np. kawy, kapsułek Cafissimo oraz produktów wielkogabarytowych
Korzystając z tabletów w sklepach Tchibo możesz zamówić artykuły z każdej kolekcji będącej aktualnie w ofercie sklepu Tchibo.pl, także z kolekcji "tylko online", o ile nie są to artykuły wielkogabarytowe.

Dostępność artykułów

Staramy się, aby wszystkie artykuły były dostępne online, niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć szybkiej sprzedaży niektórych rzeczy. Produkty są dostępne w sprzedaży tak długo, jak długo dysponujemy wystarczającymi stanami magazynowymi.
  • Co zrobić jeśli przedmiot nie jest dostępny online?
    Jeśli produkt nie jest dostępny w sklepie Tchibo.pl, masz szansę go znaleźć w jednym z naszych sklepów Tchibo. Na stronie produktu pojawia się wtedy stosowna adnotacja "sprawdź dostępność w sklepie", która przekierowuje do wyszukiwarki sklepów Tchibo. Ewentualnie możesz poprosić o powiadomienie e-mailem, które wyślemy Ci, gdy tylko przedmiot powróci ponownie do oferty.
  • Co zrobić jeśli przedmiot nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym Tchibo?
    Sprawdź dostępność w sklepie internetowym
  • Należy pamiętać, że niektóre z naszych produktów - takich jak meble lub inne produkty wielkogabarytowe, nie są sprzedawane w sklepach stacjonarnych Tchibo. Dla każdego artykułu w sklepie internetowym Tchibo znajdziesz listę możliwych adresów dostawy na stronie szczegółów.

    Wyszukiwarka sklepów Tchibo pomoże Ci znaleźć sklepy najbliżej Twojego miejsca zamieszkania lub w innej, dogodnej lokalizacji.

Wyszukiwarka - znajdź to, czego szukasz!

Na górze strony znajduje się pole z napisem "Szukaj...", w które można wpisać wyszukiwaną frazę. Następnie, po kliknięciu w ikonę lupy albo naciśnięciu klawisza Enter, zostanie się przekierowanym do strony z wynikami wyszukiwania.

W trakcie wpisywania frazy, z boku pojawią się sugestie produktów o które być może chcesz zapytać.

Wyniki wyszukiwania

W zależności od zapytania wyszukiwania dostępne są następujące opcje filtrowania:

(1) rozmiar
(2) kolor
(3) cena
(4) ocena

Kliknięcie odpowiednich filtrów powoduje rozszerzenie właściwości filtra. Możesz wybrać kilka filtrów jednocześnie. Ponownie wybierając charakterystykę lub filtr, możesz cofnąć wybór. Czy chcesz anulować cały wybór? Nie ma problemu: po prostu kliknij "Usuń wszystkie filtry", a otrzymasz oryginalny wynik."

Brak wyników wyszukiwania lub nieodpowiednie dopasowanie - co teraz?

Zacznij nowe wyszukiwanie. Poniższe wskazówki mogą pomóc w uzyskaniu pożądanego wyniku:
  • Sprawdź pisownię.
  • Wypróbuj podobny termin np. bluzki -> bluzka.
  • Wypróbuj ogólny termin np. bluzka damska z kołnierzykiem -> bluzka.
  • Zmniejsz liczbę wprowadzonych słów kluczowych.