Gwarancja i zwroty

Reklamacja / Naprawa artykułu technicznego

Przykłady: ekspres do kawy Cafissimo, budzik, elektryczna szczoteczka do zębów

Pierwsze wskazówki, jak rozwiązać problem techniczny, znajdziesz w instrukcji obsługi.

Twój przedmiot jest uszkodzony lub zepsuty?

Aby móc szybko Ci pomóc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

Telefon 801 080 016

(z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 22:00

sobota w godz. 8:00 - 16:00

e-mail: service@tchibo.pl

W ramach gwarancji z przyjemnością sprawdzimy następujące opcje:

  • Naprawa

  • Zwrot lub wymiana

  • Zapewnienie części zamiennych

W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio - koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.

  • Potrzebujesz części zamiennej lub materiałów eksploatacyjnych?

    • Część zamienna: np. zbiornik na wodę ekspresu Cafissimo

    • Akcesoria: np. akumulator

    • Materiały eksploatacyjne: np. baterie

    Chętnie sprawdzimy dostępność części zamiennych lub możliwość naprawy pogwarancyjnej (usługa płatna). Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Reklamacje artykułów wielkogabarytowych:

np. łóżka, meble itp..
Najszybciej pomoc uzyskać można u pracownika infolinii lub w sklepie stacjonarnym. Prosimy jednak pamiętać, że w sklepach stacjonarnych nie można zwracać produktów wielkogabarytowych

Kontakt z Obsługą Klienta - porady:

Prosimy o przygotowanie następujących informacji przed rozmową telefoniczną:

  • Dowód zakupu

  • Numer klienta (jeśli możliwe)

Proszę przesłać następujące informacje za pośrednictwem poczty e-mail na adres service@tchibo.pl:

  • Dowód zakupu (skan lub wyraźne zdjęcie)

  • Numer klienta (jeśli możliwe)

  • Opis usterki

  • Zdjęcia (jeśli możliwe)

* W wypadku awarii ekspresu Cafissimo, prosimy o kontakt pod adresem cafissimo-service@tchibo.pl