Gwarancja i zwroty
Reklamacja / Naprawa artykułu technicznego
Przykłady: ekspres do kawy Cafissimo, budzik, elektryczna szczoteczka do zębów
Pierwsze wskazówki, jak rozwiązać problem techniczny, znajdziesz w instrukcji obsługi.
Twój przedmiot jest uszkodzony lub zepsuty?
Aby móc szybko Ci pomóc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
Telefon 801 080 016
(z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)
poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 22:00
sobota w godz. 8:00 - 16:00
e-mail: service@tchibo.pl
W ramach gwarancji z przyjemnością sprawdzimy następujące opcje:
Naprawa
Zwrot lub wymiana
Zapewnienie części zamiennych
W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio - koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.
Zwroty wykonywane za pośrednictwem kuriera
Zwroty dokonywane w sklepie stacjonarnym Tchibo
Informacje o postępowaniu gwarancyjnym
Rowery, sprzęt fitness itp.
Gwarancja
Potrzebujesz części zamiennej lub materiałów eksploatacyjnych?
Część zamienna: np. zbiornik na wodę ekspresu Cafissimo
Akcesoria: np. akumulator
Materiały eksploatacyjne: np. baterie
Chętnie sprawdzimy dostępność części zamiennych lub możliwość naprawy pogwarancyjnej (usługa płatna). Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Reklamacje artykułów wielkogabarytowych:
np. łóżka, meble itp..
Najszybciej pomoc uzyskać można u pracownika infolinii lub w sklepie stacjonarnym. Prosimy jednak pamiętać, że w sklepach stacjonarnych nie można zwracać produktów wielkogabarytowych
Porady dotyczące zwrotów
Gwarancja
Kontakt z Obsługą Klienta - porady:
Prosimy o przygotowanie następujących informacji przed rozmową telefoniczną:
Dowód zakupu
Numer klienta (jeśli możliwe)
Proszę przesłać następujące informacje za pośrednictwem poczty e-mail na adres service@tchibo.pl:
Dowód zakupu (skan lub wyraźne zdjęcie)
Numer klienta (jeśli możliwe)
Opis usterki
Zdjęcia (jeśli możliwe)
* W wypadku awarii ekspresu Cafissimo, prosimy o kontakt pod adresem cafissimo-service@tchibo.pl