Wymiana i zwroty
Produkty, które Ci się nie podobają lub które nie pasują, mogą oczywiście zostać zwrócone, a należność za nie zostanie Ci zwrócona. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do artykułów wyszczególnionych w punkcie X.12 Ogólnych Warunków Handlowych. Prosimy wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zwrotów i wymiany.
Czas na zwrot artykułów to 30 dni po otrzymaniu ostatniego artykułu z zamówienia (jeśli zamówienie zostało podzielone). W przypadku zakupów online rekomendujemy zwrot drogą wysyłkową na adres podany na etykiecie zwrotnej "Retoure". Naklej ją na opakowaniu, a do środka włóż Formularz zwrotu. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru). Przesyłki wielkogabarytowe (np. meble) nienadające się do wysyłki pocztowej, możemy odebrać bezpośrednio od Ciebie. Prosimy o uzgodnienie terminu odbioru bezpośrednio pod numerem telefonu: 801 080 016 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy operatora).
Przypominamy, że adres zwrotny to:
Tchibo PL
DPD Polska Sp. z o.o.
Stefana 16
95-100 Rosanów
Polska
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
Przypominamy, że adres zwrotny to:
Tchibo PL
DPD Polska Sp. z o.o.
Stefana 16
95-100 Rosanów
Polska
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
Tchibo dopuszcza także możliwość zwrotu artykułów zakupionych online w dowolnym sklepie Tchibo (z wyłączeniem outletów i sklepów typu pop-up) na terenie Polski. Masz na to 30 dni. Prosimy zwrócić uwagę, że do dokonania zwrotu artykułów zakupionych online niezbędne jest posiadanie wydrukowanego formularza zwrotu, który znajduje się w paczce z zamówieniem, a artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być oryginalnie zapakowane.
Nie ma możliwości zwrotu w sklepach Tchibo artykułów zakupionych online, które zostały dostarczone uszkodzone lub wadliwe. W takim wypadku niezbędny jest kontakt z infolinią.
W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna), a także artykuły wielkogabarytowe. Za artykuł wielkogabarytowy uważany jest artykuł, którego jeden z wymiarów przekracza 150 cm lub którego waga przekracza 15 kg.
Aby zwrócić bieliznę i biżuterię, należy ją odesłać na wskazany na formularzu zwrotu adres. Natomiast w przypadku zwrotu artykułów wielkogabarytowych dostarczanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej niezbędny jest kontakt z infolinią.
W przypadku sklepów zamkniętych z powodu pandemii czas na zwrot towaru wynosi 30 dni od ich ponownego otwarcia.
Nie ma możliwości zwrotu w sklepach Tchibo artykułów zakupionych online, które zostały dostarczone uszkodzone lub wadliwe. W takim wypadku niezbędny jest kontakt z infolinią.
W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna), a także artykuły wielkogabarytowe. Za artykuł wielkogabarytowy uważany jest artykuł, którego jeden z wymiarów przekracza 150 cm lub którego waga przekracza 15 kg.
Aby zwrócić bieliznę i biżuterię, należy ją odesłać na wskazany na formularzu zwrotu adres. Natomiast w przypadku zwrotu artykułów wielkogabarytowych dostarczanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej niezbędny jest kontakt z infolinią.
W przypadku sklepów zamkniętych z powodu pandemii czas na zwrot towaru wynosi 30 dni od ich ponownego otwarcia.
W sklepie internetowym Tchibo.pl możesz wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na źle dobrany kolor czy rozmiar.
W tym celu prosimy skontaktować się z naszą infolinią. Nasi konsultanci sprawdzą dostępność artykułów w odpowiednim rozmiarze czy kolorze i jeśli będą one dostępne - złożą dla Ciebie ponowne zamówienie, za które trzeba standardowo zapłacić. Nie ponosisz tylko kosztów dostawy wymienianego artykułu.
Poprosimy Cię o odesłanie artykułu w nieodpowiadającym Ci rozmiarze bądź kolorze na adres podany na Formularzu zwrotu "Retoure". Kiedy zwrot produktu do nas dotrze i zostanie zaksięgowany, zostaną Ci zwrócone należności.
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
W tym celu prosimy skontaktować się z naszą infolinią. Nasi konsultanci sprawdzą dostępność artykułów w odpowiednim rozmiarze czy kolorze i jeśli będą one dostępne - złożą dla Ciebie ponowne zamówienie, za które trzeba standardowo zapłacić. Nie ponosisz tylko kosztów dostawy wymienianego artykułu.
Poprosimy Cię o odesłanie artykułu w nieodpowiadającym Ci rozmiarze bądź kolorze na adres podany na Formularzu zwrotu "Retoure". Kiedy zwrot produktu do nas dotrze i zostanie zaksięgowany, zostaną Ci zwrócone należności.
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Prosimy także załączyć do odsyłanego artykułu Formularz zwrotu, który znajdował się w przysłanej do Ciebie paczce oraz zaznaczyć na nim w odpowiednim miejscu przyczynę zwrotów. Najszybciej będzie wykorzystać do odesłania paczki załączoną do niej naklejkę zwrotną "Retoure". Jeśli naklejka zwrotna się zagubi lub zużyjesz ją do zwrotu innego artykułu z zamówienia, prosimy o odesłanie artykułów na następujący adres:
Tchibo PL
DPD Polska Sp. z o.o.
Stefana 16
95-100 Rosanów
Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki i zaksięgowaniu zwrotu, zostanie Ci zwrócona należność za zwrócone artykuły.
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
DPD Polska Sp. z o.o.
Stefana 16
95-100 Rosanów
Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki i zaksięgowaniu zwrotu, zostanie Ci zwrócona należność za zwrócone artykuły.
UWAGA:
Etykieta zwrotna znajdująca się w paczce nie upoważnia do bezpłatnego zwrotu towaru. Koszty zwrotu przesyłki u wybranego dostawcy ponosi klient.
Należności w przypadku zwrotu zamówień online zwracamy w następujący sposób:
- W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot należności nastąpi na Twoje konto w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru.
- W przypadku płatności gotówką (za pobraniem) oraz przedpłatą (przelewem bankowym online lub tradycyjnym) zwrot należności nastąpi na konto bankowe powiązane z Twoim Kontem Klienta „Moje Tchibo” w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru. Jeżeli życzysz sobie wypłatę tej kwoty na inne konto bankowe, prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Infolinia dostępna jest pod numerem telefonu 801 080 016 od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8 do 22 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy operatora).
- W przypadku płatności przez system Przelewy24 zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru.
- W przypadku zwrotu zamówień online w sklepie Tchibo - pierwszym sposobem zwrotu będzie zawsze zwrot pieniędzy na kartę płatniczą. Tylko w przypadku, gdy ten sposób zwrotu nie będzie możliwy z przyczyn niezawinionych przez klienta, nastąpi zwrot należności w gotówce. Może się zdarzyć jednak tak, że w danym dniu doradcy w sklepie nie będą dysponować pełną kwotą, która umożliwiłaby zwrot należności w gotówce. W tym wypadku poprosimy o zwrot towaru drogą wysyłkową.
Ze względów technicznych nie jest możliwe rozliczenie tej należności na Koncie Klienta „Moje Tchibo”.
W przypadku uszkodzenia artykułów spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie artykułu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania.
W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu prosimy o kontakt z naszą infolinią.
Oferujemy Ci gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu. Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Twój koszt.
Pozostałe produkty, które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeśli kupisz produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej infolinii. Nasi konsultanci poinstruują Cię, w jaki sposób postępować.
Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w skład produktu wykażą w okresie gwarancyjnym defekt niezawiniony przez klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Natomiast materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego. Konsultanci na infolinii chętnie Ci w tym pomogą - zadzwoń pod 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora). Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 i w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00.
W przypadku reklamacji ekspresu bądź innego produktu w sklepie stacjonarnym Tchibo uprzejmie prosimy o podanie poprawnego adresu e-mailowego lub numeru telefonu w celu ewentualnego skontaktowania się z Tobą.
Gdy ekspres przyjęto w sklepie do wykonania naprawy w ramach gwarancji, naprawa zostanie wykonana w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Ogólnych Warunkach Handlowych w punkcie XII. Gwarancja.
Jeśli kupisz produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej infolinii. Nasi konsultanci poinstruują Cię, w jaki sposób postępować.
Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w skład produktu wykażą w okresie gwarancyjnym defekt niezawiniony przez klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Natomiast materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego. Konsultanci na infolinii chętnie Ci w tym pomogą - zadzwoń pod 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora). Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 i w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00.
W przypadku reklamacji ekspresu bądź innego produktu w sklepie stacjonarnym Tchibo uprzejmie prosimy o podanie poprawnego adresu e-mailowego lub numeru telefonu w celu ewentualnego skontaktowania się z Tobą.
Gdy ekspres przyjęto w sklepie do wykonania naprawy w ramach gwarancji, naprawa zostanie wykonana w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Ogólnych Warunkach Handlowych w punkcie XII. Gwarancja.