Zwroty i reklamacje

Zwrot i wymiana – terminy i zasady

Produkty, które się Panstwu nie podobają lub które Państwu nie pasują, mogą oczywiście zostać wymienione lub odesłane do nas, a należność za nie zostanie Państwu zwrócona. Proszę wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zamiany i zwrotu.


do góry

Sklep internetowy Tchibo.pl

W terminie jednego miesiąca po otrzymaniu paczki z zamówionymi produktami można odesłać produkty i otrzymać zwrot ich ceny, bądź też dokonać wymiany produktów. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu wystarczy odesłać produkty w odpowiednim czasie. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo.

Zakupione na Tchibo.pl produkty (poza produktami wielkogabarytowymi) można zwrócić także w dowolnym sklepie Tchibo na terenie Polski (za wyłączeniem outletów tj. Factory Ursus, Factory Kraków i Fashion House Piaseczno). W tym celu należy okazać notę rozliczeniową dołączoną do zamówienia.


do góry

Odesłanie

Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce oraz podać w odpowiednim miejscu przyczynę odesłania. Proszę wykorzystać do odesłania paczki załączone do niej odpowiednie naklejki zwrotne. Jeśli zabraknie Państwu naklejek zwrotnych, prosimy o odesłanie produktów na następujący adres:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Sadowa 8A, Lućmierz- Las
95-100 Zgierz
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie dopisana do Państwa konta.


do góry

Zwrot należności

  • W przypadku płatności kartą kredytową zwrot należności nastąpi na konto Państwa karty kredytowej w przeciągu 2 tygodni daty otrzymania przez nas towarów.
  • W przypadku płatności gotówką za pobraniem lub przelewem bankowym (przedpłata) zwrot należności nastąpi:
    • Na Państwa konto klienta Tchibo w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów, o czym poinformujemy Państwa drogą e-mailową
    • Jeżeli chcą otrzymać Państwo zwrot należności na Państwa konto bankowe, prosimy zadzwonić w tym celu na naszą Infolinię lub przesłać e-mail pod adres service@tchibo.pl. Zwrot należności nastąpi w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów. WAŻNE: prosimy nie podawać numeru Państwa konta na formularzu zwrotu towaru.

do góry

Wymiana produktów

W sklepie internetowym Tchibo.pl mogą Państwo wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 1 miesiąca od dnia jego otrzymania np. ze względu na kolor czy rozmiar.
W tym celu prosimy skontaktować się z naszą Infolinią, nasi agenci sprawdzą dostępność produktów, a następnie prosimy wysłać do nas produkt jako zwrot. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo, zaś Tchibo zapłaci za koszt dostawy nowego produktu.


do góry

Sklepy Tchibo w Polsce

Wszystkie* produkty kupione w naszych sklepach oraz większość produktów kupionych na Tchibo.pl (*wykluczenie dotyczy produktów wielkogabarytowych np. mebli, a także biżuterii, bielizny oraz kawy, kapsułek Cafissimo i produktów z baru kawowego) możecie Państwo zwrócić w naszych sklepach (za wyłączeniem outletów) w ciągu miesiąca. Po upływie tego terminu możliwe jest jedynie rozpoczęcie postępowania gwarancyjnego.
Prosimy zwrócić uwagę, że do ustalenia daty zakupu niezbędny jest paragon lub nota rozliczeniowa (zamówienia internetowe).


do góry

Uszkodzenia

Prosimy o Państwa zrozumienie, w przypadku uszkodzenia produktów spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie produktu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie.

W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu towaru prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym.

e-mail: service@tchibo.pl

Infolinia


do góry

Gwarancja, reklamacje i naprawy

Oferujemy Państwu gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu (patrz rysunek). Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Państwa koszt.



Pozostałe produkty , które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  • jeśli kupiliście Państwo produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej telefonicznej Obsługi Klienta. Nasi konsultanci poinstruują Państwo jak dalej postępować.
  • mogą Państwo również oddać produkt do naprawy / reklamacji przynosząc go do najbliższego sklepu Tchibo wraz z kopią dowodu zakupu. Jeżeli zajdzie taka potrzeba nasi pracownicy zlecą przekazanie produktu do serwisu.
  • Najpóźniej w ciągu 14 dni zostaną Państwo przez nas poinformowani o statusie reklamacji.


Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w zakres dostawy wykażą w okresie gwarancyjnym defekt, niezawiniony przez Klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego.

W przypadku zlecenia naprawy produktu z serii złotej biżuterii* należy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta lub przyjść z produktem i dowodem zakupu do sklepu Tchibo.
*podlegają dwuletniej rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami


e-mail: service@tchibo.pl


do góry