Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Wymiana i zwroty

Wymiana i zwroty

Produkty, które się Ci nie podobają lub które nie pasują, mogą oczywiście zostać zwrócone, a należność za nie zostanie Ci zwrócona. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do artykułów wyszczególnionych w punkcie X.12 Ogólnych Warunków Handlowych. Prosimy wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zwrotów i wymiany.
Masz na zwrot artykułów 30 dni po otrzymaniu ostatniego artykułu z zamówienia (jeśli zamówienie zostało podzielone). W przypadku zakupów online rekomendujemy zwrot drogą wysyłkową na adres podany na etykiecie zwrotnej "Retoure" - wystarczy, że ją nakleisz na opakowaniu, a do środka włożysz Formularz zwrotu. Przypominamy, że adres zwrotny to:
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Sadowa 8A, Lućmierz- Las
95-100 Zgierz
Polska
Tchibo dopuszcza także możliwość zwrotu artykułów zakupionych online w dowolnym sklepie Tchibo (za wyłączeniem outletów i sklepów typu pop-up) na terenie Polski. Masz na to 30 dni. Prosimy zwrócić uwagę, że do dokonania zwrotu artykułów zakupionych online niezbędne jest posiadanie wydrukowanego formularza zwrotu, który znajduje się w paczce z zamówieniem, a artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być oryginalnie zapakowane.

Nie ma możliwości zwrotu w sklepach Tchibo artykułów zakupionych online, które zostały dostarczone uszkodzone lub wadliwe. W takim wypadku niezbędny jest kontakt z infolinią.

W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna) a także artykuły wielkogabarytowe. Za artykuł wielkogabarytowy uważany jest artykuł, którego jeden z wymiarów przekracza 150 cm lub którego waga przekracza 15 kg.
Aby zwrócić bieliznę i biżuterię, należy ją odesłać na wskazany na formularzu zwrotu adres. Natomiast w przypadku zwrotu artykułów wielkogabarytowych dostarczanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej niezbędny jest kontakt z infolinią.
W sklepie internetowym Tchibo.pl możesz wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na źle dobrany kolor czy rozmiar.

W tym celu prosimy skontaktować się z naszą infolinią. Nasi konsultanci sprawdzą dostępność artykułów w odpowiednim rozmiarze czy kolorze i jeśli będą one dostępne - złożą dla Ciebie ponowne zamówienie, za które trzeba standardowo zapłacić. Nie ponosisz tylko kosztów dostawy wymienianego artykułu.
Poprosimy Cię o odesłanie artykułu w nieodpowiadającym Ci rozmiarze bądź kolorze na adres podany na Formularzu zwrotu "Retoure". Kiedy zwrot produktu do nas dotrze i zostanie zaksięgowany, zostaną Ci zwrócone należności.
Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Prosimy także załączyć do odsyłanego artykułu Formularz zwrotu, który znajdował się w przysłanej do Ciebie paczce oraz zaznaczyć na nim w odpowiednim miejscu przyczynę zwrotów. Najszybciej będzie wykorzystać do odesłania paczki załączoną do niej naklejkę zwrotną "Retoure". Jeśli naklejka zwrotna się zagubi lub zużyjesz ją do zwrotu innego artykułu z zamówienia, prosimy o odesłanie artykułów na następujący adres:
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Sadowa 8A, Lućmierz- Las
95-100 Zgierz
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki i zaksięgowaniu zwrotu, zostanie Ci zwrócona należność za zwrócone artykuły.
Należności w przypadku zwrotu zamówień online zwracamy w następujący sposób:
  • W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot należności nastąpi na Twoje konto w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru.
  • W przypadku płatności gotówką (za pobraniem) oraz przedpłatą (przelewem bankowym online lub tradycyjnym) zwrot należności nastąpi na konto bankowe powiązane z Twoim Kontem Klienta „Moje Tchibo” w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru. Jeżeli życzysz sobie wypłatę tej kwoty na inne konto bankowe, prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Infolinia dostępna jest pod numerem telefonu 801 080 016 od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8 do 22 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy operatora).
  • W przypadku płatności przez system Przelewy24 zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni (w zależności od sesji danego banku) od daty otrzymania przez nas towaru.
  • W przypadku zwrotu zamówień online w sklepie Tchibo - pierwszym sposobem zwrotu będzie zawsze zwrot pieniędzy na kartę płatniczą. Tylko w przypadku, gdy ten sposób zwrotu nie będzie możliwy z przyczyn niezawinionych przez klienta, nastąpi zwrot należności w gotówce. Może się zdarzyć jednak tak, że w danym dniu doradcy w sklepie nie będą dysponować pełną kwotą, która umożliwiłaby zwrot należności w gotówce. W tym wypadku poprosimy o zwrot towaru drogą wysyłkową.
    Ze względów technicznych nie jest możliwe rozliczenie tej należności na Koncie Klienta „Moje Tchibo”.
W przypadku uszkodzenia artykułów spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie artykułu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania.
W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu prosimy o kontakt z naszą infolinią.
Oferujemy Ci gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu. Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Twój koszt.
Pozostałe produkty, które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeśli kupisz produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej infolinii. Nasi konsultanci poinstruują Cię, w jaki sposób postępować.
Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w skład produktu wykażą w okresie gwarancyjnym defekt niezawiniony przez klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Natomiast materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego. Konsultanci na infolinii chętnie Ci w tym pomogą - zadzwoń pod 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora) godz. 8:00 - 22:00.