Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Spodnie do treningu

Spodnie do treningu

79,99 zł -25% - Oszczędzasz 20,00 zł
59,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: pt., 2019-04-26 - pon., 2019-04-29
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Oddychające, odprowadzające wilgoć z powierzchni ciała i szybko schnące dzięki zastosowaniu powłoki DryActive Plus
  • Z zawartością elastanu: odporne na deformacje, doskonale leżą, zapewniają pełną swobodę ruchów
  • Elastyczna wstawka ściągaczowa z tyłu zapewnia optymalne dopasowanie
  • Wąskie nogawki o elastycznym, trykotowym wykończeniu
  • Fason: normalny
Ilość :

Spodnie do treningu

Numer zamówienia: 87868

Elastyczna wstawka ściągaczowa z tyłu zapewnia optymalne dopasowanie, a wąskie nogawki o elastycznym, trykotowym wykończeniu sprawiają, że te spodnie sportowe i do fitnessu idealnie leżą i nadają sportowego wyglądu. Elastan nadaje materiałowi odporności na deformacje, zapewnia doskonałe dopasowanie przy pełnej swobodzie ruchów, a dzięki powłoce DryActive Plus spodnie są oddychające, odprowadzające wilgoć z powierzchni ciała i szybko schnące.

Kolor:
Granatowy

Materiał:
92% poliester, 8% elastan
Ściągacz: 91% poliester, 9% elastan

Wymiary:
Długość nogawki po wewnętrznej stronie nogi ok. 74 cm

Pielęgnacja

Pranie

Prać w programie do prania delikatnego w maksymalnej temperaturze 40°C

Suszenie

Nie suszyć w suszarce ani w suszarce bębnowej

Wybielanie

Nie stosować wybielaczy

Prasowanie

Nie prasować

Pranie chemiczne

Nie prać na sucho

Wskazówki:

Prać z podobnymi kolorami
Nie stosować płynu do zmiękczania tkanin

Jakość

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

87868

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

3,8 z 5 gwiazdek
10 klientów poleciłoby ten artykuł
Spodnie do treningu
przez Helena W. od 2018-03-23
Jestem zadowolona z zakupu. Spodnie są wygodne nie krępują ruchów materiał oddychający i miły dla ciała.
7 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
fajne!
przez Renata K. od 2018-03-25
Spodnie fajne, z podatnego materiału, powiedziałabym chłodzącego, lekko luźne. Polecam nie tylko na trening!
5 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Super
przez Anonimowo od 2018-09-22
Dobre jakosciowo, ladnie leza podkreslaja sylwetke.Wygodne i czuje sie w nich jak w drugiej skorze.
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
polecam
przez Barbara O. od 2018-09-19
spodnie w ładnym odcieniu granatu ,porządnie odszyte z elementami odblaskowymi . Wygodne tylko dla mnie brak kieszeni .
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
super
przez Barbara M. od 2018-03-16
polecam, fajny fason, ładnie leżą
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak