Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Puzzle »Star Wars™«

59,99 zł -25% - Oszczędzasz 15,00 zł
44,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: pt., 2019-04-26 - pon., 2019-04-29
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • 2x 1 000 elementów
  • 2 różne wzory: »Jasna strona mocy« i »Ciemna strona mocy«
Ilość :

Puzzle »Star Wars™«

Numer zamówienia: 73821

»Jasna strona mocy« i »Ciemna strona mocy« w formie puzzli
Co mają wspólnego ciemna i jasna strona mocy? W przypadku tych puzzli łatwo odpowiedzieć na to pytanie: 1 000 elementów. W tym zestawie wzory »Jasna strona mocy« i »Ciemna strona mocy« konkurują o względy miłośników puzzli i fanów Gwiezdnych Wojen.

Wymiary:
Każde ok. 70 x 50 cm

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

73821

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

5,0 z 5 gwiazdek
2 klientów poleciłoby ten artykuł
Super
przez Piotr G. od 2019-04-10
Szukałem tu znalazłem jestem mega zadowolony ze sklepu i produktu
0 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Dla fana i nie tylko :)
przez Urszula G. od 2019-03-06
Bardzo fajne puzzle dla fana STAR WARS i nie tylko, do tego 2 w 1.Polecam :)
0 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak