Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
darmowa dostawa do domu

Privat Kaffee, Guatemala Grande, 250 g, kawa palona mielona

16,99 zł zł/kg: 67,96
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: pt., 2018-10-19 - pon., 2018-10-22
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: niestety nie jest możliwa
Delikatnie korzenny smak, z wykwintną nutą czekolady
Ilość :

Privat Kaffee, Guatemala Grande, 250g, kawa palona mielona

Numer zamówienia: 40522

Ziarna Tchibo Arabika dla kawy Privat Kaffee Guatemala Grande pochodzą wyłącznie z Ameryki Łacińskiej i dojrzewają głównie w bardzo żyznych glebach wulkanicznych.
Strome i nierówne stoki Gwatemali oferują najlepsze możliwe warunki dla delikatnie pikantnych kaw. Aby stworzyć mieszankę Guatemala Grande, nasi eksperci wybierają jedynie najlepsze rodzaje kaw – Tchibo Arabica. W zmiennym górskim klimacie regionów uprawnych Gwatemali, gdzie dni są gorące a noce chłodne, kawy te uzyskują swój szczególnie delikatny smak i wytworną cierpkość. Rosnące na stromych stokach owoce Tchibo Arabica zbierane są ręcznie, ostrożnie, jeden po drugim. Cieszcie się delikatnie czekoladowym smakiem tej wytwornej kawy.

Zawartość:

Masa netto: 250 g

Informacje dodatkowe:

Producent:
Tchibo GmbH, Überseering 18, D-22297 Hamburg, Niemcy.
Dystrybutor:
Tchibo Warszawa Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa
Dział Obsługi Klienta
Tchibo Warszawa Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa
e-mail: obslugaklienta@tchibo.pl

Przykładowy sposób przygotowania:
Wsypać 9g (2 łyżeczki) kawy do filiżanki, zalać 150ml gorącej, ale nie wrzącej wody.

Warunki przechowywania:
Po otwarciu kawę przechowywać w szczelnie zamkniętym pojemniku, w suchym i chłodnym miejscu.

Pakowano w atmosferze ochronnej.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

40522

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

4,7 z 5 gwiazdek
7 klientów poleciłoby ten artykuł
ok
przez Zbigniew P. od 2018-05-29
dobra kawa
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Bardzo mi smakuje.
przez Izabela K. od 2018-04-29
To kolejna już paczka tej kawy konsumowana przeze mnie. I zapewne nie ostatnia :D
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Bardzo dobra
przez Edyta L. od 2018-02-10
Kawa o smaku jaki mi odpowiada. Bardzo dobra.
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
FANTASTYCZNA KAWA
przez Paweł B. od 2018-01-29
SMAK WYBITNY I TEN ZAPACH
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Kawa
przez Justyna W. od 2018-10-13
Pyszna
0 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy pt., 2018-10-19 - pon., 2018-10-22
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.