Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Plisowana spódnica dżinsowa
Wyprzedany

Plisowana spódnica dżinsowa

49,99 zł
  • Dostępność: Produkt wykupiony
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Doskonale leży i jest optymalnie dopasowana dzięki elastycznemu wykończeniu w pasie
  • Rozkloszowana
  • Przyjemnie miękka mieszanka materiałowa z zawartością bawełny

Abyśmy mogli poinformować Cię o dostępności produktu musisz się najpierw zalogować albo zarejestrować w systemie.

Zaloguj się albo zarejestruj się teraz.

Plisowana spódnica dżinsowa

Numer zamówienia: 86879

Ta plisowana spódniczka dżinsowa o rozkloszowanym, sportowym kształcie została wykonana z przyjemnie miękkiej mieszanki materiałowej z zawartością bawełny, dzięki czemu przyjemnie się ją nosi. Spódnica ma elastyczne, brokatowe wykończenie w pasie zapewniające doskonałe dopasowanie i modny wygląd.

Kolor:
Niebieski

Materiał:
65% bawełna, 35% poliester

Pielęgnacja

Pranie

Prać w programie normalnym w maksymalnej temperaturze 40°C

Suszenie

Nie suszyć w suszarce ani w suszarce bębnowej

Prasowanie

Prasować przy maksymalnej temperaturze stopy żelazka 150°C

Wybielanie

Nie stosować wybielaczy

Pranie chemiczne

Nie prać na sucho

Wskazówki:

Prać z podobnymi kolorami

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

86879

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

3,4 z 5 gwiazdek
2 klientów poleciłoby ten artykuł
Spódnica
przez Anonimowo od 2018-03-26
Jak dla mnie trochę ciężki materiał a gumka w pasie za delikatna aby utrzymać spódnicę na swoim miejscu. Odesłałam.
12 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Polecam
przez Anna D. od 2018-02-07
Polecam
5 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Bardzo dobra
przez Anonimowo od 2018-01-30
Ładna praktyczna.
5 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Fajna spódniczka
przez Anonimowo od 2018-05-22
Daje wiele możliwości stylizacji
2 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Polecam
przez Joanna B. od 2018-08-06
Córka zachwycona. Nareszcie spódnica dla nastolatki troche dłuższa niż do końca pupy.
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.