Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Pasek skórzany
Wyprzedany

Pasek skórzany

59,99 zł
  • Dostępność: Produkt wykupiony
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Z garbowanej bezchromowo skóry bydlęcej
  • Z 5 dziurkami, skórzaną szlufką i szwami w kontrastowym kolorze
  • Metalowa sprzączka w srebrnym kolorze, w stylu antycznym
  • Szerokość: ok. 3,5 cm

Pasek skórzany

Numer zamówienia: 89707

Męski pasek ze skóry garbowanej bezchromowo
Doskonały do spodni dżinsowych, spodni typu chino i innych. Pasek został wykonany z garbowanej bezchromowo skóry bydlęcej. Metalowa sprzączka w srebrnym kolorze, w stylu antycznym podkreśla swobodny styl. Pasek ma skórzaną szlufkę oraz pięć dziurek i jest zdobiony kontrastowymi szwami.

Kolor:
Brązowy
Sprzączka: srebrny

Materiał:
100% garbowana bezchromowo skóra bydlęca
Sprzączka: metal

Wymiary:
Długość paska: ok. 90 cm, 100 cm, 110 cm i 120 cm
Szerokość: ok. 3,5 cm
Odległość między 2 dziurkami: po ok. 2,5 cm

DOBRZE ZROBIONE

Nowe logo Tchibo DOBRZE ZROBIONE wskazuje produkty, które w całości lub częściowo powstają w wyniku zrównoważonej produkcji. W ten sposób wspólnie robimy kolejny krok w stronę odpowiedzialnego świata.

ŁAGODNOŚĆ DLA CZŁ‎OWIEKA I ŚRODOWISKA

Skóra jest materiałem o szczególnie wysokiej jakości i wytrzymałości. Możesz długo cieszyć się produktem. Ponadto nasze produkty ze skóry są garbowane bez użycia chromu. To pozwala z jednej strony zmniejszyć obciążenie środowiska chromem, a z drugiej ogranicza zagrożenia dla zdrowia ludzi pracujących przy produkcji i dla Twojego zdrowia, u Ciebie w domu.

Jakość

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

89707

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

3,0 z 5 gwiazdek
0 klientów poleciłoby ten artykuł
Delikatny
przez Michał T. od 2018-06-25
Pasek bardzo delikatny. Moim zdaniem niewart wysokiej ceny.
2 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Pasek brązowy.
przez Zbigniew W. od 2018-06-03
Pasek podobał mi się. Jednak zamówiłem go jak był w promocji.Okazało się, że wybrałem za długi. Przy zgłaszaniu chęci wymiany napasek krótszy - 110 cm Pani z którą rozmawiałem powiedziała mi, że muszę zamówić jeszcze raz właściwy rozmiar i opłacić, już bezceny promocyjnej, a oni po otrzymaniu zwrotu pasków (zamawiałem 2 paski) zwrócą mi pieniądze na konto w takiej kwocie jakązapłaciłem za nowe paski, czyli tak jakbym je kupił w promocji. Zobaczymy czy tak będzie.
2 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.