Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Pasek skórzany

Pasek skórzany

89,99 zł -33% - Oszczędzasz 30,00 zł
59,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: czw., 2018-11-22 - pt., 2018-11-23
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Z garbowanej bezchromowo bydlęcej skóry welurowej
  • Ze skórzaną szlufką i 5 dziurkami
  • Sprzączka w stylu antycznym
  • Szerokość ok. 3,3 cm
Ilość :

Pasek skórzany

Numer zamówienia: 84690

Pasek skórzany ze sprzączką w stylu antycznym
Stonowany, elegancki styl czyni ten pasek z garbowanej bezchromowo bydlęcej skóry welurowej wszechstronnym dodatkiem na wszystkie okazje. Sprzączka w stylu antycznym podkreśla minimalistyczną elegancję. Pasek ma skórzaną szlufkę i 5 dziurek.

Kolor:
Ciemnobrązowy

Materiał:
100% garbowana bezchromowo skóra bydlęca

Wymiary:
Długość ok. 90, 100, 110, 120 cm
Szerokość ok. 3,3 cm
Odległość między 2 dziurkami ok. 2,5 cm

Wskazówka:
UWAGA! Pasek może farbować jaśniejsze materiały i meble

Produkt skórzany o wyjątkowym charakterze

Ten pasek ze skóry welurowej jest prawdziwym unikatem. W procesie farbowania powstają nieregularności odcienia. Jest to pożądany, modny efekt nadający każdemu paskowi indywidualnego charakteru.

DOBRZE ZROBIONE

Nowe logo Tchibo DOBRZE ZROBIONE wskazuje produkty, które w całości lub częściowo powstają w wyniku zrównoważonej produkcji. W ten sposób wspólnie robimy kolejny krok w stronę odpowiedzialnego świata.

ŁAGODNOŚĆ DLA CZŁ‎OWIEKA I ŚRODOWISKA

Skóra jest materiałem o szczególnie wysokiej jakości i wytrzymałości. Możesz długo cieszyć się produktem. Ponadto nasze produkty ze skóry są garbowane bez użycia chromu. To pozwala z jednej strony zmniejszyć obciążenie środowiska chromem, a z drugiej ogranicza zagrożenia dla zdrowia ludzi pracujących przy produkcji i dla Twojego zdrowia, u Ciebie w domu.

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

84690

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy czw., 2018-11-22 - pt., 2018-11-23
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Click & Collect Zamów online i odbierz w wybranym sklepie stacjonarnym.
Więcej informacji
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.