Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Naszyjnik z fasetowanymi szklanymi kamyczkami

89,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: czw., 2019-06-27 - pt., 2019-06-28
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Długość naszyjnika z zawieszką: ok. 74 cm
Ilość :

Naszyjnik z fasetowanymi szklanymi kamyczkami

Numer zamówienia: 95866
Ten naszyjnik pięknie układa się na szyi i przyciąga uwagę dzięki fasetowanym, szklanym kamieniom. Ozdoby w różnych kolorach i kształtach tworzą niezwykle modne połączenie. Uzupełniony stylowym wisiorem naszyjnik jest idealną ozdobą pasującą do szerokiej gamy stylizacji. Łańcuszek wraz z wisiorkiem ma łączną długość około 74 cm.

Kolor

Naszyjnik: srebrny
Kamienie: szary, czerwony i liliowy

Materiał

Mosiądz, uszlachetniony rodem
Kamyczki: szkło

Wymiary

Długość naszyjnika: ok. 62 cm
Długość zawieszki: ok. 12 cm
Kamyczki: 3x po ok. 14 x 10 mm, 3x po ok. 15 x 7 mm i 1x ok. 16 x 10 mm

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

95866

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot. W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna) a także artykuły wielkogabarytowe. Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia).

Opinie klientów

1,0 z 5 gwiazdek
0 klientów poleciłoby ten artykuł
produkt ładny ale...wadliwy.
przez Grażyna S. od 2019-02-09
szkiełka wklejone - wypadły jeszcze przed użytkowaniem naszyjnika
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak