Koszyk do przechowywania

69,99 -14%
59,99
zawiera VAT
  • Produkt tymczasowo niedostępny

Koszyk do przechowywania

Numer zamówienia 141782
  • Wysokiej jakości wykonanie
  • Okrągły koszyk z tkaniny i naturalnej trawy morskiej
  • Dekoracyjny i zapewniający uniwersalne możliwości wykorzystania
  • Doskonała możliwość przechowywania suszarki, kremów i innych przyborów toaletowych
  • Nadaje się również do kuchni lub na komodę w przedpokoju

Kolor

Biało-brązowy

Materiał

Sznurek: 58% poliester, 32% bawełna, 10% wiskoza
Trawa morska: 100% hiacynt wodny

Wymiary

Ø ok. 25 cm
Wysokość: ok. 18 cm
Informacja dotycząca jakości
Informacja dotycząca jakości
Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Numer zamówienia:

141782

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot. W sklepach Tchibo na terenie Polski NIE podlegają zwrotowi zakupione online: artykuły spożywcze, artykuły kosmetyczne, biżuteria (w tym zegarki), bielizna (w tym biustonosze, majtki, figi, stringi, stroje kąpielowe, kąpielówki, slipy, bokserki, kalesony oraz bielizna funkcyjna) a także artykuły wielkogabarytowe. Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (z wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia).

Opinie klientów

  • 0,5
  • 1
  • 1,5
  • 2
  • 2,5
  • 3
  • 3,5
  • 4
  • 4,5
  • 5
5,0 z 5 gwiazdek
0 klientów poleciłoby ten artykuł
  • 5 gwiazdki
    (1)
  • 4 gwiazdki
    (0)
  • 3 gwiazdki
    (0)
  • 2 gwiazdki
    (0)
  • 1 gwiazdka
    (0)
  • 0,5
  • 1
  • 1,5
  • 2
  • 2,5
  • 3
  • 3,5
  • 4
  • 4,5
  • 5
Super koszyk
przez Renata W. od 2022-05-04
Świetnej jakości, super design, bardzo efektowny i bardzo pojemny. U mnie znalazł zastosowanie na drobiazgi spożywcze w kuchni. Bardzo serdecznie polecam.
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak