Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Kamizelka ze sztucznego futerka

99,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: pt., 2018-12-14 - pon., 2018-12-17
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Miękka imitacja futerka
  • Doskonała do tworzenia stylizacji warstwowych
  • Zapinana na guzik
  • Podszewka z tafty z nadrukiem w kwiaty na całości tkaniny
Ilość :

Kamizelka ze sztucznego futerka

Numer zamówienia: 93549
Ta mięciutka kamizelka ze sztucznego futerka jest wyjątkowo przyjemna w dotyku i ma podszewkę z tafty z nadrukiem w kwiaty na całości tkaniny. Kamizelka jest zapinana na guzik i doskonale uzupełni każdą stylizację warstwową.

Kolor

Kremowobiały
Podszewka: granatowy w kwiaty

Materiał

75% poliakryl, 25% poliester. Podszewka: 100% poliester

Pielęgnacja

Pranie chemiczne

Nie prać na sucho

Suszenie

Można suszyć w suszarce bębnowej, delikatne suszenie przy niskiej temperaturze, 60°C

Pranie

Prać w programie do prania delikatnego w maksymalnej temperaturze 30°C

Prasowanie

Prasować przy maksymalnej temperaturze stopy żelazka 110°C

Wybielanie

Nie stosować wybielaczy

Wskazówki:

Prać z podobnymi kolorami

Sztuczne futro

Nasza przytulna moda z obszyciami ze sztucznego futra jest DOBRZE ZROBIONA, bo nie spowodowała cierpienia żadnego zwierzęcia. Zamiast prawdziwych futer stosujemy wysokiej jakości futra sztuczne – miękkie, łudząco podobne do oryginału i łatwiejsze w pielęgnacji.

Wybierając nasze tekstylia ze sztucznym futrem, wspierasz ochronę zwierząt. Tchibo jest członkiem programu SKLEPY WOLNE OD FUTER, inicjatywy międzynarodowych stowarzyszeń działających na rzecz środowiska i ochrony zwierząt, takich jak organizacja VIER PFOTEN. Zobowiązaliśmy się do całkowitej rezygnacji z prawdziwych futer.

Jakość

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

93549

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Adres za granicą
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

5,0 z 5 gwiazdek
1 klientów poleciłoby ten artykuł
Super
przez Aleksandra C. od 2018-10-19
Takie właśnie chciała moja wnusia
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy pt., 2018-12-14 - pon., 2018-12-17
Dostawy za granicę dotyczą inne terminy dostaw.
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Click & Collect Zamów online i odbierz w wybranym sklepie stacjonarnym.
Więcej informacji
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.