Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Długi, pozłacany naszyjnik z perłami ze szkła

59,99 zł -41% - Oszczędzasz 25,00 zł
34,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: wt., 2018-08-21 - czw., 2018-08-23
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Z kamyczkami i perłami ze szkła
  • Mosiądz, pozłacany
Ilość :

Długi, pozłacany naszyjnik z perłami ze szkła

Numer zamówienia: 85418

Biżuteria i dodatki
Ten bardzo długi naszyjnik sprawi, że każda stylizacja będzie przyciągała spojrzenia. Pozłacany naszyjnik wysadzany jest na przemian błyszczącymi szklanymi kamyczkami i szlachetnie połyskującymi perłami ze szkła.

Kolor:
Złoty
Kamienie: w kolorze szampana
Perły: biały

Materiał:
Mosiądz, pozłacany
Kamienie: szkło
Perły: szkło

Wymiary:
Długość ok. 90 cm
Ø kamyczków ze szkła: po ok. 9 mm
Ø perły ze szkła: po ok. 12 mm

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

85418

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Opinie klientów

4,2 z 5 gwiazdek
7 klientów poleciłoby ten artykuł
Wygląda gorzej niż na zdjęciu
przez Anonimowo od 2017-12-31
Wygląda gorzej niż na zdjeciu
4 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Wart zakupu!
przez Joanna B. od 2017-12-30
Elegancki i po prostu ładny.
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Naszyjnik
przez Monika B. od 2017-12-18
Ładnie się prezentuje, nie plącze się. mnie się podoba,
3 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Naszyjnik polecam
przez Małgorzata Z. od 2017-12-30
Fajny i o taki mi chodziło, długość też odpowiednia.
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak
Za drogi.
przez Jolanta L. od 2017-12-30
Trochę drogo. Naszyjnik ładny, ale taniej dostałabym np. w Rossmanie podobny lub nawet ładniejszy.
1 klientów uznało ocenę produktu za pomocną.
Czy opinia klienta okazała się pomocna?
Tak

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy wt., 2018-08-21 - czw., 2018-08-23
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Darmowa dostawa do sklepu Zamawiaj online z darmową wysyłką do sklepu.
To łatwe
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.