Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen

Dekoracyjna poszewka na poduszkę

64,99 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: wt., 2018-09-25 - śr., 2018-09-26
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Dostawa do sklepu: bezpłatnie dzięki Click & Collect
  • Wyjątkowo miękka i przytulna
Ilość :

Dekoracyjna poszewka na poduszkę

Numer zamówienia: 74078

Ta poszewka na poduszkę jest nie tylko przyjemna dla oka. Dzięki sztucznemu futerku po obu stronach jest wyjątkowo miękka i przytulna. Poszewka posiada zamek błyskawiczny o delikatnym szwie.

Kolor:
Szarobeżowo-kremowy

Materiał:
100% poliester

Wymiary:
Ok. 50 x 50 cm

Wskazówka:
Poduszka nie jest objęta dostawą

Ze sztucznym futerkiem stylizowanym na futro naturalne

Od wielu lat Tchibo prowadzi politykę niestosowania naturalnego futra do wyrobu swoich produktów, stawiając wyłącznie na włókna sztuczne, stylizowane na futro naturalne. Jesteśmy członkiem programu Sklepy Wolne od Futer (FUR FREE RETAILER PROGRAM), międzynarodowej inicjatywy wiodących organizacji zajmujących się ochroną zwierząt i środowiska. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie: www.furfreeretailer.com

Pielęgnacja

Wybielanie

Nie stosować wybielaczy

Suszenie

Nie suszyć w suszarce ani w suszarce bębnowej

Prasowanie

Nie prasować

Pranie chemiczne

Nie prać na sucho

Pranie

Prać w programie do prania delikatnego w maksymalnej temperaturze 30°C

Wskazówka:
Nie stosować płynu do zmiękczania tkanin
Przed praniem zapiąć zamek błyskawiczny

Sztuczne futro

Nasza przytulna moda z obszyciami ze sztucznego futra jest DOBRZE ZROBIONA, bo nie spowodowała cierpienia żadnego zwierzęcia. Zamiast prawdziwych futer stosujemy wysokiej jakości futra sztuczne – miękkie, łudząco podobne do oryginału i łatwiejsze w pielęgnacji.

Wybierając nasze tekstylia ze sztucznym futrem, wspierasz ochronę zwierząt. Tchibo jest członkiem programu SKLEPY WOLNE OD FUTER, inicjatywy międzynarodowych stowarzyszeń działających na rzecz środowiska i ochrony zwierząt, takich jak organizacja VIER PFOTEN. Zobowiązaliśmy się do całkowitej rezygnacji z prawdziwych futer.

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

74078

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów oraz sklepu w CH Klif Gdynia). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy wt., 2018-09-25 - śr., 2018-09-26
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Click & Collect Zamów online i odbierz w wybranym sklepie stacjonarnym.
Więcej informacji
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.