Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
Wyposażenie biura

Wyposażenie biura

Wysuwane pojemniki do lodówki, 2 sztuki
Stwarzają dodatkowe miejsce w lodówce
69,99 zł Quickshop
Pojemniki do lodówki, 2 sztuki
Zapewniają więcej miejsca i lepszą przejrzystość zawartości
44,99 zł Quickshop
Kosz do przechowywania
Do ozdobnego przechowywania gazet, koców, drewna kominkowego itp.
59,99 zł 44,99 zł Quickshop
Segregator na przepisy
Ułatwia uporządkowane przechowywanie przepisów kulinarnych
39,99 zł 29,99 zł Quickshop
Teczki biurowe, 10 sztuk
5 teczek zapinanych na rzep i 5 koszulek foliowych z przegródką z każdej strony
39,99 zł 29,99 zł Quickshop
Pudełka uniwersalne z bocznymi kieszeniami, 2 sztuki
Pomagają utrzymać porządek w szufladzie lub na przewijaku
44,99 zł Quickshop
Minidługopisy żelowe, 20 sztuk
W praktycznym pojemniku do przechowywania
39,95 zł Quickshop
Szkolny zestaw startowy
3 ołówki, 1 temperówka,1 gumka do ścierania, 1 linijka
19,95 zł 14,99 zł Quickshop
2 w 1: przewód do ładowania i brelok do kluczy
Przewód z obudową ze stali nierdzewnej - wyjątkowo wytrzymały
39,99 zł Quickshop
Kalendarz-terminarz, DIN A6 z kalendarzem na 18 miesięcy
Kalendarz na 18 miesięcy – od lipca 2017 do stycznia 2019 roku
34,99 zł Quickshop
Gumki do ścierania, 8 sztuk
Różne kształty: smiley, mikrofon, chmurka-dymek, hashtag, napis YEAH, błyskawica, gitara i znak "peace"
29,99 zł Quickshop
Kabel do ładowania USB na micro USB
Praktyczny dodatek z karabińczykiem do przymocowania do torebki, przy breloku na klucze itp.
29,99 zł Quickshop
Organizer na długopisy i kartki na notatki
Umożliwia przejrzyste przechowywanie przyborów biurowych i przyborów do pisania w zasięgu ręki
29,99 zł Quickshop
Piórnik »Potwór«
Na długopisy i inne przybory szkolne
29,95 zł 19,99 zł Quickshop

Wyposażenie biurowe do uporządkowanego miejsca pracy

W dobrze zorganizowanym biurze o wiele łatwiej się pracuje. Tablice memo i organizery mogą stanowić dodatkowe, interesujące akcenty na ścianach lub biurku. Odkryj w Tchibo ładne i praktyczne akcesoria biurowe, które ułatwią Ci zaprowadzenie porządku w dokumentach. Zdradzimy Ci, jak to działa.

Wyposażenie biurowe, które ułatwi Twoją pracę

Dobra organizacja artykułów biurowych

Uporządkowane miejsce pracy nie tylko usprawnia pracę, ale również zapewnia przyjemną atmosferę. Podczas aranżacji domowego biura pomocne będzie segregowanie artykułów biurowych według kategorii. Organizer na biurko z wieloma różnymi przegródkami pomieści wiele przyborów do pisania pomagając utrzymać w nich porządek. Dla lepszej orientacji możesz opisać przegródki używając samoprzylepnych etykiet. Różnokolorowe teczki i segregatory pomogą w uporządkowany sposób przechowywać dokumenty.

Ergonomiczne rozmieszczenie akcesoriów biurowych

Do efektywnej pracy potrzebujesz otoczenia dostosowanego do Twoich potrzeb i procesów. Jeżeli dużo czasu spędzasz przy komputerze, powinieneś umieścić klawiaturę jak najbliżej ciała. Miejsce myszki jest tuż obok. Aby plątanina przewodów nie przeszkadzała Ci w pracy, dobrym rozwiązaniem będą klipsy na przewody. Ważne dokumenty dobrze jest zawsze mieć pod ręką. Listy zadań i plany tygodniowe można umieścić na tablicy memo, bezpośrednio nad biurkiem.

Ważne kryteria wyboru artykułów biurowych

Wysokogatunkowy materiał

Akcesoria biurowe z wysokogatunkowych materiałów są bardziej stabilne i wytrzymałe. W przypadku papierowych artykułów biurowych ważna jest odpowiednia gramatura papieru. Wpływa ona chociażby na to, czy tusz z wkładu długopisu będzie się przebijał na drugą stronę będąc mniej lub bardziej widocznym na odwrocie. Do produkcji często używanych artykułów biurowych, takich jak terminarze, czy kalendarze, doskonałym materiałem jest wysokogatunkowa skóra, która jest wytrzymała i sprawi, że terminarz będzie się doskonale prezentował przez cały rok.

Funkcjonalność

Wyposażenie biurowe będące czymś więcej niż tylko ozdobą biurka, zadba o Twój komfort. Odpowiednio naostrzone nożyczki do cięcia grubszego papieru z pewnością usprawnią prace biurowe. Natomiast aby otwieracz do listów dobrze leżał w dłoni, powinien mieć antypoślizgowy gumowy uchwyt, a skala na linijce będzie lepiej widoczna, kiedy jej kolor będzie kontrastował z tłem.

Nasza obietnica dotycząca wyposażenie biurowego

Abyś mógł szybko i skutecznie uporać się z pracami biurowymi, oferujemy wykonane starannie i z wysokogatunkowych materiałów, funkcjonalne akcesoria biurowe. Pieczęć „Tchibo Certified Merchandise“, w skrócie „TCM“, potwierdza wysoką jakość naszych produktów. Oznaczenie „2 w 1“ wskazuje wyjątkowe urządzenia, które mogą pełnić więcej niż jedną funkcję.