Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności i plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Schließen
mood_payment
Zwrot i wymiana – terminy i zasady
Produkty, które się Państwu nie podobają lub które Państwu nie pasują, mogą oczywiście zostać wymienione lub odesłane do nas, a należność za nie zostanie Państwu zwrócona. Wymianie lub zwrotowi nie podlegają: bielizna, kosmetyki oraz produkty spożywcze, w tym kawa. Proszę wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zamiany i zwrotu.

Sklep internetowy Tchibo.pl
W terminie 30 dni po otrzymaniu paczki z zamówionymi produktami można odesłać produkty i otrzymać zwrot ich ceny, bądź też dokonać wymiany produktów. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu wystarczy odesłać produkty w odpowiednim czasie. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo.

Zakupione na Tchibo.pl produkty (poza produktami wielkogabarytowymi, bielizną, kosmetykami oraz produktami spożywczymi, w tym kawą) można zwrócić także w dowolnym sklepie Tchibo na terenie Polski (za wyłączeniem outletów tj. Factory Ursus, Factory Kraków i Fashion House Piaseczno). W tym celu należy okazać notę rozliczeniową dołączoną do zamówienia.

Odesłanie
Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce oraz podać w odpowiednim miejscu przyczynę odesłania. Proszę wykorzystać do odesłania paczki załączone do niej odpowiednie naklejki zwrotne. Jeśli zabraknie Państwu naklejek zwrotnych, prosimy o odesłanie produktów na następujący adres:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Dobra, ul. Wodna 38
95-010 Stryków
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie dopisana do Państwa konta.

Zwrot należności
  • W przypadku płatności kartą kredytową zwrot należności nastąpi na konto Państwa karty kredytowej w przeciągu 2 tygodni daty otrzymania przez nas towarów.
  • W przypadku płatności gotówką za pobraniem lub przelewem bankowym (przedpłata) zwrot należności nastąpi:
  • Na Państwa konto klienta Tchibo w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów, o czym poinformujemy Państwa drogą e-mailową
  • Jeżeli chcą otrzymać Państwo zwrot należności na Państwa konto bankowe, prosimy zadzwonić w tym celu na naszą Infolinię lub przesłać e-mail pod adres service@tchibo.pl. Zwrot należności nastąpi w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów.
Wymiana produktów
W sklepie internetowym Tchibo.pl mogą Państwo wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na kolor czy rozmiar. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą Infolinią, nasi agenci sprawdzą dostępność produktów, a następnie prosimy wysłać do nas produkt jako zwrot. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo, zaś Tchibo zapłaci za koszt dostawy nowego produktu.

Sklepy Tchibo w Polsce
Wszystkie produkty kupione w naszych sklepach oraz większość produktów kupionych na Tchibo.pl (wykluczenie dotyczy produktów wielkogabarytowych jak np. meble, bielizny, kosmetyków oraz produktów spożywczych, w tym kawy) możecie Państwo zwrócić w naszych sklepach (za wyłączeniem outletów czyli CH Designer Outlet w Warszawie, Ferio Wawer w Warszawie, Fashion Outlet we Wrocławiu, CH Klif w Gdyni, Galeria Futura Park w Krakowie i CH Serenada w Krakowie) w ciągu 30 dni. Nie ma możliwości zwrotu w sklepach stacjonarnych artykułów, które zostały dostarczone uszkodzone lub wadliwe. W takim wypadku niezbędny jest kontakt z infolinią.  

Prosimy zwrócić uwagę, że do dokonania zwrotu artykułów zakupionych online niezbędne jest posiadanie wydrukowanego formularza zwrotu, który znajduje się w paczce z zamówieniem, a artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być oryginalnie zapakowane. 

Uszkodzenia
Prosimy o Państwa zrozumienie, w przypadku uszkodzenia produktów spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie produktu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie.

W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu towaru prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym.


Gwarancja, reklamacje i naprawy
Oferujemy Państwu gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu (patrz rysunek). Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Państwa koszt.

garantie

Pozostałe produkty , które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami.  W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
  • jeśli kupiliście Państwo produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej telefonicznej Obsługi Klienta. Nasi konsultanci poinstruują Państwo jak dalej postępować.
  • mogą Państwo również zareklamować produkt przynosząc go do najbliższego sklepu Tchibo wraz z kopią dowodu zakupu. W przypadku urządzeń technicznych pracownicy zlecą przekazanie produktu do naprawy, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  • Najpóźniej w ciągu 14 dni zostaną Państwo przez nas poinformowani o statusie reklamacji.
Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w zakres dostawy wykażą w okresie gwarancyjnym defekt, niezawiniony przez Klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego.

W przypadku zlecenia naprawy produktu z serii złotej biżuterii* należy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta lub przyjść z produktem i dowodem zakupu do sklepu Tchibo. *podlegają dwuletniej rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami

e-mail: service@tchibo.pl