Schließen
Grand Classé Kenya Harambee
Wyprzedany

Grand Classé Kenya Harambee – 80 kapsułek

118,93 zł zł/100g: 19,82

  • Dostępność: Produkt wykupiony
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
Espresso o delikatnym posmaku gorzkiej czekolady

NOWOŚĆ: Grand Classé Kenya Harambee – 80 kapsułek

Pomiędzy Parkiem Narodowym Aberdare a pokrytym śniegiem szczytem góry Kenia leży niewielka miejscowość Nyeri. Bogactwo lokalnej fauny i flory tworzy idealne środowisko życia dla wielu rzadkich gatunków zwierząt, takich jak np. czarna pantera, której charakterystyczne cętkowane umaszczenie widoczne jest dopiero w jasnym świetle słonecznym. Przed ponad stu laty powstała w tym miejscu plantacja Nyeri Hill Farm założona przez katolickich misjonarzy. Ziarno pochodzące właśnie z tej plantacji zainspirowało ekspertów Tchibo do stworzenia nowej kawy Grand Classé „Kenya Harambee“.

„Harambee” jest popularnym kenijskim zwrotem, który wykorzystaliśmy jako nazwę dla naszej nowej kawy Grand Classé. Stanowi wezwanie do współpracy, która panuje na plantacji Nyeri Hill Farm. Na wysokości 1800-2000 m n.p.m. członkowie wspólnoty kościelnej i okoliczni rolnicy razem zajmują się uprawą krzewów kawowca. Tutejsze żyzne gleby wulkaniczne i ilaste czerwonoziemy rodzą wartościowe ziarna, które poddawane są następnie szczególnie starannej obróbce pozwalającej uzyskać kawę najwyższej jakości.

Dzięki uszlachetnieniu przy użyciu tradycyjnej metody palenia bębnowego nasze espresso „Kenya Harambee” zyskuje aksamitną konsystencję i delikatny smak z subtelną nutą gorzkiej czekolady i wiśni.

Intensywność: 4

Zawartość: 80 kapsułek

Cafissimo Grand Classé:

Limitowane edycje starannie wyselekcjonowanych gatunków kawy – stworzone specjalnie dla Cafissimo. Gromadząc inspiracje dla nowych kaw Cafissimo Grand Classes, specjaliści marki Tchibo nieustannie przemierzają świat w poszukiwaniu wyjątkowych ziaren o niezrównanej jakości. Wykorzystujemy wyłącznie odmiany kawy Arabika pochodzące z wybranych regionów, gdzie stosowane są specjalne metody uprawy i obróbki kawy. Ponieważ świadomie wybieramy wyłącznie ziarna pochodzące z upraw spełniających najwyższe standardy jakości lub niewielkich spółdzielni plantatorskich, dostępność gatunków Grand Classe jest zawsze ograniczona. We wszystkich produktach z linii Grand Classe wykorzystujemy wyłącznie kawę, która w 100 procentach pochodzi z upraw zrównoważonych.

Nasza troska i staranność znajduje swój wyraz w niepowtarzalnym smaku i aromacie espresso lub Caffe Crema. Odkryj jedyne w swoim rodzaju kawy Cafissimo Grand Classe.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

61483

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.