Schließen

Gogle przeciwśnieżne z wymiennymi szybkami

179,95 zł

  • Dostępność: W magazynie
  • Termin dostawy: 2016-12-13 - 2016-12-15
  • Dostarczenie: za pośrednictwem dostawcy
  • Z 2 szybkami: lustrzana na słońce, żółta na śnieg i mgłę
  • Przebadano pod kątem zawartości szkodliwych substancji przez zewnętrzne, akredytowane instytucje
  • Z woreczkiem z mikrowłókna do przechowywania – można go używać także do czyszczenia okularów
Ilość:

Gogle przeciwśnieżne z wymiennymi szybkami

Okulary, których nie zaskoczy żadna zmiana pogody: te gogle przeciwśnieżne posiadają dwie wymienne szybki – jedna lustrzana na słońce, jedna żółta – na śnieg i mgłę. W ten sposób zawsze zachowasz dobrą widoczność, niezależnie od pogody.

Komfort noszenia
Strona wewnętrzna gogli posiada powłokę chroniącą okulary przed parowaniem. Gogle są wyściełane miękką pianką z otworami wentylacyjnymi i posiadają elastyczną, regulowaną taśmę na głowę. Odporność na temperatury od -40 do +40ºC.

5 normatywnych kategorii filtra

Twoje gogle narciarskie i snowboardowe odpowiadają kategorii filtra S2 (średni filtr przeciwsłoneczny) i kategorii filtra S3 (silny filtr przeciwsłoneczny)

Kategorie filtra dla transmisji światła widzialnego
S0 80%–100%
S1 43%–80%
S2 18%–43%
S3 8%–18%
S4 3%–8%

Ważne informacje dla konsumentów

Gogle spełniają wymogi normy DIN EN 174:2001. W celu ochrony przed uszkodzeniami powinny być przechowywane w woreczku z mikrowłókna. Nie stosować substancji do czyszczenia szyb, rozpuszczalników ani agresywnych środków czyszczących. Strony wewnętrznej szybek nie dotykać palcami ani nie trzeć. W razie konieczności delikatnie przetrzeć miękką, wilgotną ściereczką. W innym przypadku powłoka zapobiegająca parowaniu może ulec uszkodzeniu. Podwójne szkła gwarantują optymalną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV. Szybki są stabilne, jednak należy uważać na uderzenia. Gogli narciarskich i snowboardowych nie należy stosować w ruchu drogowym. Nie zmieniać części oryginalnych. Okulary umieścić na partii oczu a taśmę mocującą naciągnąć na tył głowy/kask ochronny. Taśma regulowana. Należy ustawić taśmę tak, aby okulary dobrze leżały i nie uwierały. Taśmę zamocować w specjalnym mocowaniu przy kasku.

Jakość

Informacja dotycząca jakości

Znak jakości TCM oznacza doskonałą jakość produktu, staranny wybór i ekskluzywną produkcję. Wyłącznie po spełnieniu tych kryteriów produkt otrzymuje znak jakości Tchibo.

Zamówienie i dostawa

Numer zamówienia:

74585

Adres dostawy:

  • Adres na rachunku
  • Inny adres dostawy
  • Sklep

Ekskluzywny:

Dostępny tylko w sklepie internetowym

Zwroty:

30 dni na zwrot (nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków). Pozostałe produkty można zwrócić drogą wysyłkową lub w dowolnym sklepie Tchibo (za wyjątkiem Outletów). W sklepach Tchibo nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.

Nasz serwis:

Zakup bez ryzyka 30 dni na zwrot pocztą lub w sklepie. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny. Aby uzyskać informację o sposobie zwrotu produktów wielkogabarytowych, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Tchibo.
Termin dostawy 2016-12-13 - 2016-12-15
Koszty wysyłki
Newsletter Tchibo Zapisz się na Newsletter
Dostawa przez firmę DPD Szybko i łatwo: DPD dostarczy Twoje zamówienie prosto do Twoich drzwi.
Produkt dostępny tylko online Ten artykuł jest dostępny wyłącznie online.
Nie ma go w ofercie sklepu Tchibo.
Ziarna TchiboCard Ziarna możesz wymienić online albo w sklepach stacjonarnych na atrakcyjne oferty.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie 365 dni w roku godz. 8:00 - 22:00. Telefon 801 080 016 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych wg taryfy danego operatora)

W przypadku pytań dotyczących produktów:
Telefon 801 080 016 (z tel. stacjonarnych oplata jak za polaczenie lokalne, z tel. komórkowych wg taryfy danego operatora)
Zwroty Jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom albo Tobie nie pasuje, przysługuje Ci prawo zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie dotyczy produktów spożywczych oraz kosmetyków. W sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy zwrotów produktów wielkogabarytowych oraz bielizny.