Schließen
mood_faq
Oferta

Czy oferta w sklepach Tchibo oraz oferta przedstawiona w Sklepie Tchibo.pl jest identyczna?
Oferta Sklepu internetowego Tchibo.pl może się nieznacznie różnić od asortymentu sklepów Tchibo, jednak jakość jest niezmienna:
  • Niektóre atrakcyjne oferty dodatkowe są dostępne tylko w internecie.
  • Przez internet można zamawiać z kilkudniowym wyprzedzeniem artykuły z najnowszej kolekcji.
  • Chcemy zwrócić uwagę, że mogą wystąpić różnice między cenami w sklepie internetowym Tchibo.pl, a w naszych sklepach stacjonarnych.
Czy w sklepie internetowym Tchibo.pl mogę kupić wszystkie rodzaje kaw, które są dostępne w ofercie sklepów stacjonarnych Tchibo?
W sklepie internetowym Tchibo.pl dostępne są tylko najbardziej popularne warianty kaw Tchibo, oferowanych na terytorium Polski. Tchibo dba o świeżość swoich produktów.

Czy zamówiony w sklepie internetowym Tchibo.pl artykuł mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym Tchibo?
Większość produktów kupionych na Tchibo.pl (wykluczenie dotyczy produktów wielkogabarytowych np. mebli) możecie Państwo zwrócić w naszych sklepach stacjonarnych w ciągu 30 dni i otrzymać zwrot należności w gotówce lub wymienić je na inny produkt.
Dokładne informacje o zwrotach znajdziecie Państwo w dziale „Zwroty i reklamacje”.

Czy istnieje możliwość zakupu produktu w Sklepie internetowym Tchibo.pl i odebrania go w sklepie Tchibo?
Większość produktów na Tchibo.pl (wykluczenie dotyczy np. produktów wielkogabarytowych) możecie Państwo odebrać w naszych sklepach stacjonarnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki (dostawa do sklepu za 0zł).

Jak to możliwe, że na stronie kolekcji zapowiadanej jako "Już za tydzień" znajdują się produkty opatrzone informacją "Niestety już wykupione"?
Wszystkie kraje, w których Tchibo.pl prowadzi swoją działalność, korzystają z określonej liczby artykułów. Oznacza to, że nie ma odrębnej puli produktów dla każdego z krajów z osobna. W sytuacji, gdy już przy zapowiedzi okaże się, że określony artykuł cieszy się dużym powodzeniem, zostaje on we wszystkich sklepach internetowych Tchibo automatycznie wykupiony. Nie oznacza to jednak braku tego produktu w regularnych sklepach Tchibo na terytorium Polski w dniu rozpoczęcia sprzedaży kolekcji.

Czy mogę zamówić również starsze produkty Tchibo, których nie ma już w zakładce „Kolekcje Tchibo”?
Produkty z poprzedniego tygodnia, które są jeszcze dostępne, można znaleźć za pomocą funkcji wyszukiwania znajdującej się u góry strony („Podaj szukane słowo – szukaj”). Po wpisaniu szukanego słowa wyświetlona zostanie lista interesujących Cię artykułów. Pamiętaj, aby szukane słowo składało się z przynajmniej trzech znaków.

Jak często oferta Sklepu Tchibo.pl jest aktualizowana?
Naszą ofertę w sklepie internetowym Tchibo.pl aktualizujemy raz w tygodniu. W każdą środę czeka na Ciebie nowy „Świat Tchibo”.

Jak długo można zamawiać dany artykuł przez internet?
Dany artykuł można zamawiać przez internet do wyczerpania zapasów, przez około 6 tygodni. W sekcji „Nowość – już za tydzień” znajdują się produkty z aktualnej oferty. Na prawo od nich przedstawione są produkty z 5 ostatnich tygodni.

Dlaczego na stronie internetowej sklepu Tchibo.pl są pokazane inne produkty Tchibo, niż te dostępne w sklepach stacjonarnych?
W przypadku większości naszych kolekcji te same produkty są dostępne w sprzedaży internetowej oraz w sklepach stacjonarnych Tchibo, jednakże w indywidualnych przypadkach oferta może się różnić. W szczególności, w czasie wyprzedaży z powodu ograniczonej ilości produktów asortyment jest różny, stąd w Sklepie internetowym Tchibo.pl mogą być dostępne inne produkty niż w sklepach stacjonarnych Tchibo.

Czy w polskim sklepie internetowym Tchibo.pl dostępne są te same produkty, co w niemieckim sklepie internetowym?
W polskim sklepie internetowym Tchibo.pl są dostępne jedynie produkty, które – co do zasady - są dostępne w polskich sklepach Tchibo. Z tego powodu mogą występować różnice w asortymencie polskiego sklepu internetowego Tchibo.pl i niemieckiego sklepu internetowego Tchibo.

Zamówienie

Jak bezpieczne są zamówienia składane przez internetowy sklep Tchibo.pl?
Z największą starannością i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa staramy się, aby dane z Twojego zamówienia:
  • bezpiecznie do nas dotarły,
  • chronione były na naszych serwerach przed dostępem z zewnątrz,
  • nie zostały przekazane nieuprawnionym osobom trzecim.
Przekonaj się na naszej stronie, w jaki sposób zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę danych.

Co dzieje się z moimi danymi?
Szczegółowe informacje na temat danych Klienta, ich ochrony i bezpieczeństwa zamieszczone są tutaj.

Jakich gwarancji udziela Tchibo na swoje produkty sprzedawane w sklepie Tchibo.pl?
Surowe wymogi dla naszych dostawców oraz szeroko zakrojone kontrole jakości gwarantują jakość produktów Tchibo. Również nasi Klienci mogą być pewni jakości zakupionych produktów dzięki szerokiemu zakresowi świadczeń gwarancyjnych. Na przykład, 3-letnia gwarancja jest standardem w przypadku prawie wszystkich artykułów elektrotechnicznych, oznaczonych znakiem jakości TCM („Tchibo Certified Merchandise”) oraz specjalnym logo gwarancyjnym na opakowaniu. Dodatkowe specjalne świadczenia gwarancyjne są zamieszczone osobno w opisie produktu. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Potrzebny do tego formularz zwrotu jest zawsze dołączany do przesyłki razem z dowodem dostawy.

Dalsze informacje o możliwości zwrotu zakupionego towaru znajdują się w dziale „Informacje prawne” w punkcie „Prawo odstąpienia od umowy” oraz ”Pomoc/Zwroty i reklamacje”.

Do kogo mam się zwrócić, jeśli mam problem z moim zamówieniem lub zamówionymi produktami?
Wszystkie pytania można kierować do nas w dowolnym czasie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: service@tchibo.pl lub dzwoniąc na Infolinię 801 080 016.

W jaki sposób można regulować płatności na Tchibo.pl?
Tchibo.pl udostępnia wygodne sposoby płatności: płatność gotówką przy odbiorze towaru, płatność przelewem na rachunek bankowy, płatność Paypalem oraz płatność kartą kredytową. Szczegółowe informacje na temat płatności znajdują się w dziale „Ogólne warunki handlowe” w punkcie „Zasady płatności za towar” oraz „Pomoc/Sposób płatności”.

Czy mogę złożyć zamówienie z zagranicy i czy dostawy są realizowane do zagranicznych odbiorców?
Złożenie zamówienia w sklepie Tchibo.pl spoza terytorium Polski jest niemożliwe. Zarówno oferta polskiego sklepu internetowego Tchibo.pl, jak i sklepów internetowych w innych krajach, jest dostępna tylko na terytorium danego kraju.

Większość oferowanych artykułów można również zakupić w sklepach stacjonarnych Tchibo. Tutaj możliwe jest Wyszukiwanie sklepów na terytorium Polski.

Czy można zamówić dostawę artykułów na inny adres?
Tak, oferujemy taką możliwość. Jeżeli jesteś nowym klientem lub dokonujesz pierwszy raz zakupu na Tchibo.pl wystarczy przy podawaniu danych zamówienia zaznaczyć opcję „Proszę przesłać zamówienie pod inny adres dostawy” i w kolejnym kroku podać adres dostawy danego zamówienia. Jeżeli jesteś stałym klientem i masz konto Tchibo (tj. logujesz się za pomocą e-maila i hasła) na ostatnim kroku zakupowym „Sprawdź i zamów” możesz zmienić adres dostawy (domyślnie ustawiony jako „jak na rachunku”) klikając na link tekstowy „zmień”.

Ile czasu zajmuje dostarczenie towaru zamówionego w Sklepie Tchibo.pl?
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 3 (trzech) do 7 (siedmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W każdym jednakże przypadku Tchibo zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony przez Klienta towar w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia zamówienia.

Dlaczego w Sklepie Tchibo.pl brakuje czasem danego produktu?
Artykuły oznaczone znakiem jakości TCM („Tchibo Certified Merchandise”) dla Tchibo są produkowane na specjalne zamówienie. Dlatego też każdy artykuł jest dostępny w określonej ilości i nie można uzupełnić jego zapasów. Czasem może się zdarzyć, że szczególnie popularne artykuły są szybko wykupywane. Trzeba podejmować szybką decyzję, dopóki zapasy nie są jeszcze wyczerpane!

Jakie opłaty za przesyłkę pobiera Sklep Tchibo.pl?
Tchibo pobiera zwykle zryczałtowaną opłatę za przesyłkę w wysokości 12,50 zł dla zamówień poniżej 150 zł brutto. Pokrywa ona część kosztów opakowania, wysyłki i transportu. Resztę kosztów pokrywa za Ciebie Tchibo.pl. Jeśli - co rzadko się zdarza - zamówienie realizowane jest za pomocą kilku przesyłek, opłatę za koszty dostawy płacisz oczywiście tylko jeden raz. Przy zakupach powyżej 150 zł brutto dostawa jest bezpłatna.

W wyjątkowych przypadkach (np. ze względu na gabaryty zamówionego artykułu) musimy naliczyć wyższą opłatę. Opłata taka jest odpowiednio wykazywana w momencie składania zamówienia.

Dlaczego trzeba uiszczać opłatę za przesyłkę?
Zryczałtowana opłata za przesyłkę wynosząca 12,50 zł pokrywa jedynie część kosztów opakowania, wysyłki i transportu. Rzeczywiste koszty przesyłki są o wiele wyższe, a ich większa część jest pokrywana przez nas. Tchibo nie wlicza kosztów przesyłki w cenę artykułu. Naszą filozofią jest dostarczanie naszym Klientom artykułów wysokiej jakości po szczególnie korzystnych cenach.

Twoje osobiste konto

Jakie korzyści daje posiadanie osobistego konta?

Posiadając osobiste konto na Tchibo.pl możesz jeszcze łatwiej i wygodniej dokonywać zakupów. Osobiste konto daje następujące korzyści:
  • Konto jest bezpłatne i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań.
  • Zamawianie produktów jest szybkie i wygodne za pomocą adresu e-mailowego i hasła.
  • Możesz śledzić status Twoich aktualnych zamówień.
  • Konto można w każdej chwili łatwo usunąć.
W jaki sposób zakłada się osobiste konto na Tchibo.pl?
Aby się zalogować, należy skorzystać ze znajdującego się u góry strony linku „Zaloguj” bądź "Twoje Konto". Po kliknięciu na link należy wykonać kolejne kroki. Założenie konta jest bezpłatne i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań.

W jaki sposób można usunąć swoje osobiste konto?
W dziale "Twoje Konto" po zalogowaniu pokazuje się link "Usuń konto". Aby usunąć swoje osobiste konto, wystarczy go nacisnąć.

Czy moje osobiste konto jest bezpieczne?
Dostęp do osobistego konta posiada tylko jego właściciel po wprowadzeniu adresu e-mailowego i hasła. Aby zapobiec nieautoryzowanemu użyciu konta, nie należy przekazywać hasła osobom trzecim. Dalsze informacje na temat bezpieczeństwa znajdują się tutaj.

Wymagania techniczne

Jakie wymagania techniczne musi spełniać mój komputer, abym mógł optymalnie korzystać z internetowej oferty sklepu Tchibo.pl?
Aby dokonywać zakupów na Tchibo.pl najlepiej jest korzystać z monitora o rozdzielczości 1024 x 768 dpi oraz używać aktualnej przeglądarki internetowej. Tu możesz bezpłatnie pobrać aktualną przeglądarkę:

http://www.microsoft.com/poland/windows/downloads/ie/
http://www.mozilla.com/

Dlaczego Tchibo używa cookies?
Cookies to niewielkie pliki tekstowe, które ułatwiają korzystanie z Tchibo.pl. Dzięki nim jesteś, na przykład, po zalogowaniu witany po imieniu i nie musisz ponownie wypełniać różnych pól formularza. Oczywiście możesz odwiedzać Tchibo.pl i dokonywać zakupów również z wyłączoną funkcją cookies. Z reguły większość przeglądarek internetowych akceptuje cookies automatycznie. Tym niemniej możesz zmienić ustawienia Twojej przeglądarki, aby tego uniknąć. Opis funkcji cookies przy korzystaniu ze Sklepu Tchibo.pl znajdziesz tutaj.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie, jeśli moje łącze internetowe, np. ze względu na włączony firewall, nie zezwala na zakodowany przesył danych?
Jeśli nie możesz korzystać z zaszyfrowanego przesyłu danych, rozpoczynając zamówienie kliknij na znajdujący się na dole strony link "Bez szyfrowania dalej". Następnie złóż zamówienie zgodnie ze zwykłą procedurą.

Odpowiedzialność społeczna

W jakim stopniu poszczególne etapy wytwarzania produktu wpływają na środowisko naturalne?
Opiszemy to na przykładzie torby sportowej Tchibo od dostawcy z Azji, dla której obliczyliśmy tzw. ślad węglowy produktu, od pozyskania surowca do utylizacji. Obróbka włókien syntetycznych jest procesem energochłonnym. Dlatego to właśnie na tym etapie cyklu życia torby emitowane jest najwięcej gazów cieplarnianych. Około 77% emisji gazów cieplarnianych przypada na etap przygotowania nici, farbowania, obróbki i szycia produktów wstępnych. Podczas etapu wykańczania torby emitowane jest kolejne 15% gazów. Około 5% emisji gazów cieplarnianych przypada na transport, a ok. 10% na odpady. Torbę poddaliśmy recyklingowi, więc emisja gazów została zmniejszona o ponad 6%.  

Czy to prawda, że zakupy internetowe są bardziej ekologiczne niż w sklepach tradycyjnych?  
Jeśli spojrzymy na emisję gazów cieplarnianych, w tym dwutlenku węgla, to tak. Wyniki eksperckich badań pokazują, że zakupy w sklepach internetowych emitują o ok. 30 proc. mniej gazów cieplarnianych niż zakupy w sklepach stacjonarnych. Pomijając proces produkcji artykułu, w czasie zakupów przez Internet dwutlenek węgla wytwarzany jest wyłącznie przez Twój komputer i w trakcie transportu. Produkt z fabryki trafia do magazynu, a następnie do sortowni, skąd rozsyłany jest pod wskazany adres klienta. W tradycyjnej sprzedaży najwięcej gazów cieplarnianych wytwarzanych jest przez sklep (światło, ciepło, energia zasilająca sprzęt elektryczny), który najpierw należy wybudować, emitując przy tym dodatkowe ilości dwutlenku węgla. Właśnie z tych powodów, robiąc zakupy on-line przyczyniasz się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych.

TchiboCard

Gdzie znajdę informacje o przepadaniu ziaren?

Informacje dotyczące terminu przepadania Ziaren znajdują się w regulaminie uczestnictwa w programie TchiboCard dostępnym w zakładce Poznaj Tchibo.pl/TchiboCard/Rejestracja w zakładce Poznaj Tchibo.pl/TchiboCard/Zbieraj Ziarna/Ważność Ziaren.


Dlaczego moje Ziarna przepadają?  

Program jest na bieżąco edytowany i analizowany, abyśmy mogli oferować klientom jak najlepsze oferty.  Aby zrealizować nowe oferty w tym roku po raz pierwszy przepadają Ziarna, które są starsze niż dwa lata. Ziarna to małe kosztowności i opłaca się zaglądać do sklepów stacjonarnych Tchibo oraz do sklepu internetowego z ofertami TchiboCard i wybrać produkty za zebrane Ziarna. 


Kiedy Ziarna przepadają?

Z dniem 30 kwietnia każdego roku kalendarzowego przepadają Ziarna, które są starsze niż dwa lata. W związku z tym 30 kwietnia 2015 r. przepadną Ziarna, które zostały zebrane przed 30 kwietnia 2013 r.


Gdzie mogę sprawdzić aktualny stan Ziaren?  

Aktualny stan Ziaren można sprawdzić np.:
- w każdym sklepie Tchibo;
- na każdym paragonie po skorzystaniu ze swojej karty TchiboCard;
- po zalogowaniu się na konto klienta, w zakładce „Moje konto” na stronie www.tchibo.pl;
- w swoim newsletterze TchiboCard;
- w naszym Centrum Obsługi Klienta.

Gdzie mogę sprawdzić, ile Ziaren mi przepada?  

Aktualny stan Ziaren oraz termin ich ważności możesz sprawdzić w każdej chwili na stronie www.tchibo.pl po zalogowaniu się na konto klienta, w zakładce „Moje konto”.


Na co mogę wymienić swoje Ziarna?

Za zebrane Ziarna możesz kupić taniej produkty ze specjalnie przygotowanych ofert – na przykład kawę, wysokiej jakości akcesoria kawowe albo produkty z aktualnych kolekcji. Aby poznać całą różnorodność dostępnych ofert, wejdź do sklepu stacjonarnego z ofertami TchiboCard albo udaj się do sklepu stacjonarnego Tchibo.  


Czy mogę wymienić Ziarna na kupon/kartę podarunkową?  

Nie, nie ma możliwości wymiany Ziaren na kupon albo kartę podarunkową.  


Inne uwagi

Do czego służy Newsletter?
Za pomocą naszego Newslettera informujemy Cię na bieżąco o aktualnej ofercie oraz ofertach specjalnych. Nasz Newsletter można zamówić bezpłatnie i niezobowiązująco podając na stronie startowej w polu po lewej stronie swój adres e-mailowy i przesyłając go do nas za pomocą kliknięcia na link „Zapisz”. Zamawiając Newsletter będziesz otrzymywać także innego rodzaju informacje handlowe podmiotów należących do grupy kapitałowej Tchibo.

Gdzie znajduje się najbliższy sklep stacjonarny Tchibo?
Aby odszukać nasze sklepy firmowe w Polsce należy skorzystać z linku „Sklepy stacjonarne Tchibo” znajdującego się w lewym dolnym rogu strony. Wystarczy przejść do zakładki "Sklepy Tchibo" i kliknąć link "Poznaj nasze sklepy". Zostaną wyświetlone znajdujące się najbliżej sklepy Tchibo.

Gdzie mogę znaleźć informacje o firmie Tchibo?
W stopce strony znajduje się link "Firma Tchibo". Za jego pomocą można otworzyć stronę prezentującą naszą firmę.   

Przeceny
Z reguły w czwartek w dziale „Przeceny” pojawiają się w asortymencie przecenione produkty. Ich ilości są mocno ograniczone – kto zdecyduje się najszybciej, ten oszczędza.