Schließen
mood_payment
Zwrot i wymiana – terminy i zasady
Produkty, które się Państwu nie podobają lub które Państwu nie pasują, mogą oczywiście zostać wymienione lub odesłane do nas, a należność za nie zostanie Państwu zwrócona. Wymianie lub zwrotowi nie podlegają: bielizna, kosmetyki oraz produkty spożywcze, w tym kawa. Proszę wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zamiany i zwrotu.

Sklep internetowy Tchibo.pl
W terminie 30 dni po otrzymaniu paczki z zamówionymi produktami można odesłać produkty i otrzymać zwrot ich ceny, bądź też dokonać wymiany produktów. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu wystarczy odesłać produkty w odpowiednim czasie. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo.

Zakupione na Tchibo.pl produkty (poza produktami wielkogabarytowymi, bielizną, kosmetykami oraz produktami spożywczymi, w tym kawą) można zwrócić także w dowolnym sklepie Tchibo na terenie Polski (za wyłączeniem outletów tj. Factory Ursus, Factory Kraków i Fashion House Piaseczno). W tym celu należy okazać notę rozliczeniową dołączoną do zamówienia.

Odesłanie
Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce oraz podać w odpowiednim miejscu przyczynę odesłania. Proszę wykorzystać do odesłania paczki załączone do niej odpowiednie naklejki zwrotne. Jeśli zabraknie Państwu naklejek zwrotnych, prosimy o odesłanie produktów na następujący adres:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
DPD Polska Sp. z o.o.
Dobra, ul. Wodna 38
95-010 Stryków
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie dopisana do Państwa konta.

Zwrot należności
  • W przypadku płatności kartą kredytową zwrot należności nastąpi na konto Państwa karty kredytowej w przeciągu 2 tygodni daty otrzymania przez nas towarów.
  • W przypadku płatności gotówką za pobraniem lub przelewem bankowym (przedpłata) zwrot należności nastąpi:
  • Na Państwa konto klienta Tchibo w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów, o czym poinformujemy Państwa drogą e-mailową
  • Jeżeli chcą otrzymać Państwo zwrot należności na Państwa konto bankowe, prosimy zadzwonić w tym celu na naszą Infolinię lub przesłać e-mail pod adres service@tchibo.pl. Zwrot należności nastąpi w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas towarów. Mogą Państwo również wpisać dane bankowe w formularzu zwrotu.
Wymiana produktów
W sklepie internetowym Tchibo.pl mogą Państwo wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na kolor czy rozmiar. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą Infolinią, nasi agenci sprawdzą dostępność produktów, a następnie prosimy wysłać do nas produkt jako zwrot. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo, zaś Tchibo zapłaci za koszt dostawy nowego produktu.

Sklepy Tchibo w Polsce
Wszystkie produkty kupione w naszych sklepach oraz większość produktów kupionych na Tchibo.pl (wykluczenie dotyczy produktów wielkogabarytowych np. mebli, bielizny, kosmetyków oraz produktów spożywczych, w tym kawy) możecie Państwo zwrócić w naszych sklepach (za wyłączeniem outletów tj. Factory Ursus, Factory Kraków i Fashion House Piaseczno) w ciągu 30 dni. Po upływie tego terminu nadal możecie Państwo zwrócić produkty, jeśli wykazują one uszkodzenia lub defekty objęte gwarancją.
Prosimy zwrócić uwagę, że do ustalenia daty zakupu niezbędny jest paragon lub nota rozliczeniowa (zamówienia internetowe).

Uszkodzenia
Prosimy o Państwa zrozumienie, w przypadku uszkodzenia produktów spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie produktu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie.

W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu towaru prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym.


Gwarancja, reklamacje i naprawy
Oferujemy Państwu gwarancję na wszystkie produkty kupione w Tchibo, opatrzone odpowiednim logo gwarancyjnym na opakowaniu (patrz rysunek). Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy możliwość bezpłatnej naprawy. W przypadku uszkodzenia z winy klienta możemy naprawić produkt na Państwa koszt.

garantie

Pozostałe produkty , które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami.  W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
  • jeśli kupiliście Państwo produkt w sklepie internetowym Tchibo.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej telefonicznej Obsługi Klienta. Nasi konsultanci poinstruują Państwo jak dalej postępować.
  • mogą Państwo również zareklamować produkt przynosząc go do najbliższego sklepu Tchibo wraz z kopią dowodu zakupu. W przypadku urządzeń technicznych pracownicy zlecą przekazanie produktu do naprawy, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  • Najpóźniej w ciągu 14 dni zostaną Państwo przez nas poinformowani o statusie reklamacji.
Jeśli części zamienne bądź akcesoria wchodzące w zakres dostawy wykażą w okresie gwarancyjnym defekt, niezawiniony przez Klienta, można zamówić je ponownie bezpłatnie. Materiały zużywalne można zamówić odpłatnie za pośrednictwem Centrum Serwisowego.

W przypadku zlecenia naprawy produktu z serii złotej biżuterii* należy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta lub przyjść z produktem i dowodem zakupu do sklepu Tchibo. *podlegają dwuletniej rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami

e-mail: service@tchibo.pl