Schließen
mood_payment
Koszty dostawy
Co do zasady, koszty dostawy towaru zakupionego w Sklepie internetowym Tchibo.pl nie zależą od wartości zamówionego towaru i są uiszczane w formie ryczałtu w wysokości 12,50zł dla zamówień poniżej 150zł brutto. Opłata ta pokrywa jedynie część kosztów opakowania i dostawy, gdyż resztę przejmuje na siebie Tchibo.pl. W wyjątkowych przypadkach musimy obciążyć Klienta wyższą opłatę; opłata taka jest jednakże odpowiednio wykazywana nie później niż podczas składania zamówienia.

Przy zakupach powyżej 150zł brutto nie ponosicie Państwo kosztów dostawy.

Jeśli z przyczyn technicznych lub logistycznych dostawa towaru odbywa się w kilku etapach, Klient ponosi opłatę za przesyłkę tylko jeden raz.

Czas dostawy
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 (czterech) do 8 (ośmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, jednakże Tchibo.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony towar w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia zamówienia. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Informacja o czasie dostawy zamówionego produktu zostanie podana Państwu podczas zamówienia online w koszyku. Posiadając Państwa adres e-mailowy, wyślemy Państwu dodatkowo potwierdzenie zamówienia, w którym podamy jeszcze raz termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Państwu inne przydatne informacje związane z Państwa zamówieniem w sklepie internetowym Tchibo, np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu.

Zastrzeżenie: dostawy realizowane są tylko na terytorium Polski.

Rozdzielenie wysyłki
W przypadku zbyt długiego czasu oczekiwania przeprowadzamy automatycznie podział wysyłki: wysyłamy Państwu artykuły, które są obecnie dostępne, natomiast artykuły, które nie są w danym momencie dostępne, dosyłamy w osobnej paczce. W takim przypadku opłatę za wysyłkę naliczamy oczywiście tylko jeden raz. Posiadając Państwa adres e-mail, informujemy Państwa za pomocą potwierdzenia o wysyłce Państwa zamówienia z podziałem na odrębne paczki. Dodatkowo brakujące produkty zostaną wyszczególnione na potwierdzeniu wysyłki.

Opóźnienia
W przypadku wystąpienia przejściowych problemów z dostępnością niektórych artykułów bądź opóźnień w dostawie w stosunku do wyznaczonego terminu, zostaną Państwo o tym poinformowani za pośrednictwem wiadomości e-mail. Ponadto mogą Państwo w dowolnym momencie dowiedzieć się telefonicznie o statusie wysyłki lub sprawdzić status wysyłki na osobistym koncie.

Jednakże, jeżeli Tchibo nie będzie mogło spełnić dostawy z tego powodu, że artykuł jest niedostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Państwa i zwrócić całą otrzymaną sumę pieniężną.

Uszkodzenia podczas transportu
Ryzyko transportu ponosi Tchibo.pl. Jeśli otrzymasz towar uszkodzony podczas transportu, skorzystaj z prawa do zwrotu zgodnie z zasadami reklamacji (patrz pkt VI ”Informacji prawnych” oraz link „Pomoc/Zwroty i reklamacje”). Jeśli towar składa się z kilku pojedynczych elementów, przed odesłaniem przywróć go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włóż go - o ile to możliwe - do oryginalnego opakowania. W przypadku urządzeń technicznych dołącz całą dokumentację gwarancyjną i serwisową.